Rád by som adresoval názory na slučky, ktoré tu odzneli.
Slučky č. 1 a 2 sú zahrievacie kolo na pochopenie spôsobu zjednodušovania v nákrese.
Slučka č. 3 (protismerná, hlavne v Prahe) je to isté, čo slučka č. 2. Ako písali ostatní, nemá oproti nej žiadny prínos, má skôr nevýhody. Praktickejšie je postaviť č. 2.
Bjorn písal o vyústení slučky B. Němcovej na obe koľaje (nákres č. 4 ale hlavne č. 5), ktoré predstavujú zvláštne vedenie koľají, ktoré je podľa mňa v prevádzke nepotrebné. To by bolo na jazdu v protismere? Ale na rozdiel od železníc, v električkovej prevádzke sa po nesprávnej koľaji (to je železničiarsky termín) nejazdí.
Slučky č. 1 a 2 sú zahrievacie kolo na pochopenie spôsobu zjednodušovania v nákrese.
Slučka č. 3 (protismerná, hlavne v Prahe) je to isté, čo slučka č. 2. Ako písali ostatní, nemá oproti nej žiadny prínos, má skôr nevýhody. Praktickejšie je postaviť č. 2.
Bjorn písal o vyústení slučky B. Němcovej na obe koľaje (nákres č. 4 ale hlavne č. 5), ktoré predstavujú zvláštne vedenie koľají, ktoré je podľa mňa v prevádzke nepotrebné. To by bolo na jazdu v protismere? Ale na rozdiel od železníc, v električkovej prevádzke sa po nesprávnej koľaji (to je železničiarsky termín) nejazdí.
reparil
naco je to krizovanie a zmena smeru v obratisku dobra? loool to zas nejaky pat a mat projektant ?
https://lh3.googleusercontent.com/-MqL4Q38H018/WTmaYtfwovI/AAAAAAAAkbY/0lPYZVCuhhY6e-Dhh-kFCqWdQazgcHU9gCHM/s912/IMG_0030.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-I3tzZGeZWSQ/WTmaYPLqkwI/AAAAAAAAkbY/R9oWLnfzuSYBDNmcUauJI0UCO_pn1ZzcwCHM/s912/IMG_0029.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-KqK3I0O2fCY/WTmaWk5h7YI/AAAAAAAAkbY/NCnDdFWX9pc7Cjv4Q2K_8OzDuGuE8VtowCHM/s912/IMG_0026.JPG ?