Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #79979:
Opravy Varií sa nerobia našimi pracovníkmi, ale v Košiciach je vždy skupinka ľudí z Pragoimexu ktorí vykonávajú opravy v rámci podmienok na servis popísaných v nákupnej zmluve. Skupiny technikov sa striedajú, chodia do Košíc na "týždňovky". Len pre informáciu... odp. na tvoju otázku v druhom riadku 🙂
Reakcia na: Dispecer #79987:
No neviem aký je postup - ale preberá si vodič ráno (alebo pred službou) voz a nejak ho kontroluje ?? Ak zistí nejakú závadu, ako postupuje? Určite je nejaký "manuál" alebo postup čo má a čo nie v kompetencii, nie? Určite sú vo vozidlách nejaké vozové knihy - kde sa zapisuju alebo eviduju nejaké poruchy či nie? No a nefunkčný informačný systém , či "zamrznutý" LCD displej, atd, to sa nemusí nikde zapisať či nahlásiť?? Ak za stanu počas služby nejaké "závady" (také že voz môže dokončiť službu) asi ju aj dokonči.. (napr vypadne osvetlenie, hlasenie zastávok, zmrzne dispej atd) ale podľa mna by sa malo s tým potom niečo robit - ak je to aj v záruke dokonca, a nie aby voz takto vyšiel aj na dalšie dni do dalších služieb, len sa dá "papier s číslom linky" za sklo a vybavene,,, Zase ich tu nemáme tak málo, (tých plusiek), aby ich nebolo čím nahradiť.. (napr 803 "hapruje" zadný displej už od kedy vyšla prvýkrát do ulic) ... Toto teda za "bonzovanie" nepovažujem, ale povinosť vodiča to "niekam" hlásiť asi ano,,
Reakcia na: S499.1023 #79982:
ta to jaké metalické ? 😃 ta to aj ja chcem moréé
Reakcia na: brika_513 #79985:
Môžeš prosím napísať príklad toho, čo považuješ za "bonzovanie na vodiča"?
Reakcia na: brika_513 #79985:
Rád by som ti pripomenul, že tí vodiči sedia za volantom práve preto, aby v čase podľa CP, bezpečne a pohodlne odviezli aj tých ľudí, ktorých kritizuješ. ?

P. S. Čo má vodič s nefunkčným informačným systémom? ?
Reakcia na: brika_513 #79985:
Vitaj v roku 2016, kde je pánom zákazník, nie vodič ktorý robí problémy. Doprava je SLUŽBA pre verejnosť.
Reakcia na: Dispecer #79981:
Všetko len na dpmk a potom sa čudujeme, prečo cestujúci bonzujú každú jednú blbosť na vodiča...
Reakcia na: S499.1023 #79983:
DN sú celkom určite hradené z poistiek... A vybavenie vozidiel informačným systémom bolo súčasťou zmluvy (ak si dobre spomínam). ?
Reakcia na: Rudyke902 #79979:
Tak opravy po nehodách určite pod záruku nespadajú a u infosystému si nie som istý, či Košice kúpili vozy aj s infosystémom alebo bez a potom si ho montovali sami.
Reakcia na: Apache #79978:
To ťažko, ja mám metalické pripojenie.
Reakcia na: Rudyke902 #79979:
"...ale prečo nevyužiť "záruky" tak ako sa patrí...?"
Ale prečo nenapísať na dpmk@dpmk.sk a potom sem zavesiť aj odpoveď? ?
Predsa nebudeme reklamovat nieco, co ma len drobnu chybku na krase, treba aby mal Pragoimex a dalsie prisavky zisk. Podobne dopadla reko, hadam si nemyslis, ze Duha teraz v ramci reklamacii zacne vsetko opravovat a ked zisti, ze je pouzity zluy postup, tak to predsa nabude pokladat nanovo, ked by ich to stalo prachy, ktore su uz niekde fuc ?. Jo a pozor na gramatiku-nezmysli a dalsie.
Co sa tyka optickych "drotov" tie urcite nepchas do svojho routra, to je kabel ethernetovy vacsinou kategorie 5e zakonceny koncovkou RJ-45?
Nedá mi sem nenapísať a neopýtať sa - ako je o zo záručným servisom tých našich "plusiek" ? Bežne poruchy či opravy po "ťukesoch" po DN sa robia našimi pracovníkmi na náklady dodávateľa? No viac ma ale zaujíma "nefunkčnosť" displejov, či LCD obrazoviek. Rieši vôbec niekto aj tieto závady - ak je to v záruke? Čím viac sa totiž stretávam v premávke s vozmi kde bud su displeje "zmrznute" a ukazujú "nezmysli" celý deň (napr PRESUN, u vozu 803) alebo su "tmave", tak isto LCD displeje, bud su nefunkčne v jednej časti alebo "zamrznute"... Keby sa to stalo počas premávky počas služby, že voz dokončí službu, pochopím to.. Ale že je denne vypravovaný s nefunkčným displejom (napr posledný týždeň 803 zadný displej+bočný ľavý), a vyrieši sa to "papierikom" s číslom linky za oknom?? Či ich máme tak malo, že nedá sa do výpravy zaradiť druhý voz, s komplet fungujucim informačnými displejmi? Tak isto hlasitosť, či nefunkčnosť hlasenia cez repráky - už aj s takým vozom som cestoval,,, Viem, niekomu sa to možno zdá ako "maličkosť", ale prečo nevyužiť "záruky" tak ako sa patrí, ak je na to právo, aby aj tie systémy fungovali na 100 % ako maju? Či sa budu v DP tváriť ako u starých vozov - že ved čo na tom, dáme "papierovu tabuľku" ako kedysi a bude? Hlavne že vozy jazdia??? Dúfam že tu niekto nenapíše ako sa to nedá urobiť - aby to fungovalo ako má... Len treba niekedy asi trochu viac chciet sa venovať aj takým "maličkostiam".
Reakcia na: S499.1023 #79976:
drôt vďaka ktorému naťiahneš do svojho modemu(routeru) kábel z net. prípojky a vďaka tomu sem píšeš ?
Reakcia na: S499.1023 #79976:
Asi je to drôt z očných buliev. ?
Reakcia na: Bjorn #79974:
What the fuck is optický drôt ? ?
caute chcem sa opytat ci neviete co je nove ohladom megaprojektu MET, v akom stadiu resp stave to je momentalne, kedy sa aspon priblizne prepoklada realny zaciatok prac?
Reakcia na: Isidor #79972:
No na stĺpoch až po Važeckú rozhodne je vedený drôt, ktorý vyzerá, žeby mohol byť optický. Je tam už niekoľko rokov.
Reakcia na: Bjorn #79969:
Naco by bol automatu datovy kabel?
Reakcia na: mi.v #79971:
Spomína sa tam zmluva z 2007, na základe ktorej už boli vybudované trasy 1-6 z prílohy. Pričom medzi nimi je Magistrát - Levočská 2. Takže akurát nie je jasné pokračovanie ďalej na Važeckú, ak existuje

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.