Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
a zrejme je difinitivne vymalovano ohladom trolejbusov.. hanba vedeniu dpmk a mestu! ? http://kosice.korzar.sme.sk/c/8166144/trolejbusy-v-kosiciach-definitivne-skoncili-eurofondy-ani-neziadali.html ? teraz uz pomozu asi fakt len radikalnejsie riesenia verejne vzbury, protesty ci hromadne peticie..
Reakcia na: Tatranka #79615:
Ešte aj v tom Sovietskom zväze uprednostňovali sedenie 2+1...
Reakcia na: S499.1023 #79613:
Ty tomu tak rozumieš... ? ? ?

Cele na smiech...
Dalsi vylev brigadnika zo Skodovky!Preco je najrychlejsia doprava v Kosiciach elektrickova? Lebo je najmodernejsia. Keby sme elektricky nemali tak jasne ze mame trolejbusy ako cislo 1 ale tie 2 trapne linky ktore tu neustale ospevuju malomestiaci a lobisti zo skodovky su naozaj trapne a nepotrebne, obzvlast ked to ospevuje dopravak na dochodku ktory sa nabalil za Schustera ked to vsetko obstaravali, a druhy skrachovanec ktory spisuje peticie.
mínus Reagovať | 19 Mladý vojáček
06.04.2016 6:48 | Oznám správcovi | Odkaz

? ? ?
Reakcia na: Bjorn #79614:
Akože nie? V nákladnej doprave social edition substrátu určite je... ?
Reakcia na: S499.1023 #79612:
"V pevnej jednote so Sovietskym zväzom, vpred ku komunizmu!" Či? ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #79612:
Preto píšem o forme usporiadania interiéru. Kapacita ako jediný ukazovateľ rozhodne nie je objektívny údaj pre určenie toho, čo je najideálnejšie (v tomto prípade pre špičku). A navyše porovnávať neporovnateľné, je tiež zcestné, keďže každý voz má úplne iný počet miest na sedenie. Pre cestujúceho sú podstatné iné faktory, ako len hodnota kapacity vozu.
Reakcia na: Isidor #79608:
Čo dodať? Jednoducho Košice.
Reakcia na: Bjorn #79609:
Jedinou výhodou T3 v sociálnom prevedení (1+1) je širšia ulička a možnosť narvať viac sardiniek. On s to monoblok triplexový prečítal na nejakom šotofóre od militantných priaznivcov T3 na večné časy a nikdy inak a teraz nám to tu predkladá ako výplod vlastného mozgu.
No ako vidím, ide to "dole vodou" s celým tým našim DP, s celou mhd ? Tak ako "celkom dobre" aj keď dosť oneskorene sme sa pustili v 80 rokoch do budovania TD, potom postupne do obnovy AD a to na cng pohon (vyradenie Ikarusov a starých nafťákov), - teda ekologizácia dopravy pomaly ale iste sa zlepšovala , ŽIAĽ zaradili sme spiatočku ! Kupiť (NA UVER) hromadu nafťákov (ani jeden trolik), a fondy EU nevyužiť na investovanie do TD, len na kupu bričiek (aj to zbytočne veľa plusiek, o kvalite vozov sa dá písať kapitola), a na odfušovanu reko trati.. hm.. je tu ešte jedna "lastovička" - baterkosy - o ich nasadení na nosné linky a využití sa dá tiež polemizovať .. suma sumárum ekologizáciu zaradili spiatočku !! O pár rokov (napr 5) v AD už tie nafťáky budu zastarale, polovica cng vozov nepojazdných, po životnosti,,,, V ED trate neviem v akom stave, plusky ako tak pojazdne, TD zrušená nadaej ... a čo dalej potom? Začne DP "od nuly" ??? Ešte dodám taku perličku - všimol som si že označníky na zastvávkach AD prešli "opravou", či kozmetickou upravou , jj kvitujem, len je zaujímavý návrat ku klasickej červenej farbe ako za čias totality - pričom farby DP su stále modro-žlta, ak sa nemýlim,, ešte aj pôvodbá farba (siva), "ako tak" davala zmysel,,, Teda vraciame sa fakt do minulosti,,,, škoda ? Len aby sme po pár rokov zase ešte viac nezvávideli ostatným mestám, a potom bude neskoro lutovat čo všetko DP mohol a nerobil, ak finančná pomoc z EU sa nukala.. Tak toľko moja uvaha, môj postreh
Reakcia na: Isidor #79608:
Teraz chvíľu počkať nech sa to utíši a privatizácia AD môže začať. Trolejbusy už zavadzať nebudú. Banda zlodejov na čele s primát-orom a odborníkmi v DP. Tlieskam.
Reakcia na: monoblok #79604:
Nerozumiem prečo práve tento výber vozov... A tiež ako si nabral, že súprava T3 je najlepšia na záťaž v špičkách, keď kapacita súpravy T3 a napríklad tebou spomínanej 15T je (v závislosti na interiérovom usporiadaní T3) takmer zhodná, rozdiel nie je ani pri výmene cestujúcich, keďže počet dvier je adekvátny pri oboch vozidlách. Maximálna rýchlosť alebo akcelerácia nedáva priestor pre zefektívnenie ani v jednom prípade. Pri tebou udávanom lepšom riešení navyše treba prekonávať schody.
Reakcia na: Dispecer #79605:
Ak by však výrobca spravil prezentáciu... ?
Reakcia na: Dispecer #79605:
Však monoblok tiež nie, len z farebných obrázkov.
Reakcia na: monoblok #79604:
Ľudia v Košiciach poväčšinou ani netušia, čo je to 14T, či 15T... ?
Silno nesuhlasim, staci ludom ukazat 2xT3 2xT6 a 14T, hned je jasne, ze vacsina od 14T utecie, 15T je o trochu lepsia, ale na silno frekventovanych usekoch nie je nic lepsie ako 2xT3, hlavne v spicke.
Reakcia na: KosickyTiger #79601:
Samozrejme, že im je to jedno. Všetkým tým, ktorí nevideli nič iné, než mali v rodnej obci. A keďže väčšina sa za humna nikdy nedostala, nemajú ani potuchy o tom, ako boli oklamaní a okradnutí.
Reakcia na: snowman2 #79600:
Je s istým vedením priaznivo spojená aj inak... ?
Reakcia na: snowman2 #79600:
Ľuďom, ktorí bežne cestujú do práce a domov je tak jedno, či sa vezú 2X T3, KT8, Vario LF2+ alebo Bombardier Outlook ...?

Reakcia na: Tatranka #79599:
no pri tych jej reakciach ako tancovala pomaly odzemok pri schvaleni napr nakupu tych taskentwagenovskych kadibudiek a ako sa v tom nasledne "vyzivala" a kecala o stopercentnej zhode a pod. zvasty to velmi moc nevyzeralo zeby jej to jedno bolo ? zjavne bola vybrata aj na tento post osoba ktora je v priazni nazorovo s vedenim a nevyje len ako jej prikazu ale mozno sa mylim a je to cele len jedno velke divadielko a pretvarka na obcanov mesta..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.