Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: baumy #79202:
Ohľadom Trebejova v poslednej dobe nie, resp. neviem o ničom. To treba priebežne strážiť. KVKV, tam je to tak, že majitelia sú manželský pár v požehnanom veku, o nejakom odkupovaní sa nedá zatiaľ reálne uvažovať a majú to v "merku" aj priaznivci MHD v Miskolci, ak sa nemýlim.
Reakcia na: baumy #79202:
Tuším 5 alebo 6 miest pre sólo električky (T3/T6) je tam teraz. Skôr by ma zaujímalo, že ak z toho bude múzeum, či to budú prerábať... ?
Reakcia na: Tatranka #79199:
Pre koľko vozov je tam cca miesto? Takže nejaké jednania už s majiteľmi prebehli?
Odkaz pre DPPL Nie radsej wanu ako evo. Vidim to tak, ze viacere miesta su urcene na zachranu zakopavajucich cestujucich sediacimi pasaziermi, odvezte to do Malesic a roztavte v kotli, to je najvacsi uzitok takejto tramvaje v Prahe
Reakcia na: veteran #79181:
No až toľko by tam toho asi nejazdilo a ešte keby ostali kúpele na Aničke tak to by bola linka, Čermel - Anička, na jednej trati spratať cestu o kus vedľa a možno použiť koľaje čo ostali (aj keď popri budovaní kanalizácie tam asi už toho veľa neostalo) a na druhej postavať novú trať za peniaze EU ešte na pozemku DP. Aspoň to predĺženie do Čermela by bolo ako tak reálne. No čo by k tomu trebalo? Nové električky máme tak by EU peniaze mohla dať.
Reakcia na: baumy #79198:
Až toľko miesta v hale ŤÚ nie je. Ringhoffer v Trebejove je teoreticky stále v hre, tam to závisí hlavne od vývoja situácie u majiteľov a možného budúceho záujmu to odpredať. KVKV v Miskolci, to je trochu zložitejšia otázka, naše KVKV č.1 je kompletné a spojazdniteľné, to je jedna vec, ale tamto ako možný budúci základ repliky pôvodného stavu z roku 1913, by mohlo pripadať do úvahy.
Keď budú mať historičáky vlastnú halu, tak by bola dobrá príležitosť zachrániť a deponovať tam aj električky zatiaľ slúžiace ako chatky ( Ringhoffer v Trebejove a KVKV pri Miskolci ) Neuvažuje sa nad tým?
Reakcia na: Bjorn #79194:
Priprav si zvracecí pytlík, lebo niečo tak dizajnovo hnusné a s otrasným kľukatým interiérom som ešte nevidel. Samozrejme, urobiť "sto" % NP vozidlo s otočnými podvozkami vyžaduje isté nekomfortnosti v interiéri, ale hento EVO je fakt kúsok na zaplakanie ?
Aspoň keby to zvonku vyzeralo vábne, ale malinké čelné sklo a obrovitánske krytovanie výzbroje na streche pôsobí ako keby to bolo celé podlhovasté vajco a nie električka.
A popravde - ľudia okolo toho nejak moc nejavili nadšenie z prítomnej električky, no nájdu sa aj obdivovatelia, jasné 🙂 Proti gustu...
Reakcia na: Bjorn #79194:
Sprav report ?
Reakcia na: veteran #79181:
Ak už by bola snaha ťahať električku na Čermeľ reálna, radšej by som trať videl ako súčasť tej cesty (pochopiteľne v dvojkoľajnej verzii)... Ale myslím si, že momentálne je to (nie len ekonomický) nezmysel.
Reakcia na: Tatranka #79193:
Asi sa pôjdem na to čudo pozrieť.
Reakcia na: Astor #79185:
Rozdiel je v tom, že pražské komerčáky sú na to primárne určené. Duplicitné vozy s tými, čo stoja v Múzeu MHD Střešovice a skrine novostavby á la Pars Nova a KOS Krnov, inak by sa už dávno rozpadli. Dvojnápravové vozy stojace v múzeu sú v stave použiteľnom raz za desť rokov v kavalkáde, to mám reprodukované od riaditeľa múzea a ich múzeálne Téčka sa na toto tiež nepoužívajú, len komerčné duplikáty ako T1...

Střešovická vozovna však není jen muzeem. Z jedné její haly jsou vypravovány i některé provozní soupravy historických tramvají - ty však nejsou muzejními exponáty. Vyjíždějí odsud na svoji trasu o sobotách, nedělích a svátcích v letní sezóně například okružní linka 91, případně i vozy podle přání různých zahraničních i tuzemských zájemců.

V Košiciach ako prvý by som protestoval proti huntovaniu ktoréhokoľvek historického vozu, okrem Cassovií samozrejme, Všetko tu máme po jednom kuse a je to NKP SR.
Reakcia na: Bjorn #79188:
Výstižné! ?
Reakcia na: veteran #79186:
Nooooo... Tak na Komenského to je doslova "cyklochodník" ? Skôr cyklocesta mi príde správne po Lovensky. ?

A vôbec, dakedy sa byciklovalo po riadnych chodníkoch a nebol problém. Teraz sa chodci motajú cyklistom v ceste a ešte to nepriamo podporuje aroganciu niektorých hovád na bicykloch lebo si myslia, že sú tam sami...
Reakcia na: Bjorn #79188:
Jak že neexistuje! A „klaster“ Košice–Turizmus čo? ? ?
Reakcia na: Tatranka #79182:
Znova porovnanie Košíc s Prahou. Tú navštevuje viac turistov, ako Berlín, čiže hľadať tu niečo spoločné... No neviem. Každopádne propagácia, zaradenie do pravidelného programu, či nejaké komentované prehliadky - to je to, ako sa to má robiť, to je jasné asi každému. K realizácii sa ale akosi nikto nemá. Podpora turizmu v Košiciach totiž neexistuje. Lebo peniaze? Lebo neochota? Neodbornosť, či diletantský prístup? Asi z každého trochu.
Reakcia na: Furčan #79179:
To mi napadlo ako prvé. Obnovená trať do Čermeľa by bola super, ale vieš ako by proti tomu protestovali tí, ktorým by to jazdilo popred domy? V košických pomeroch nepriechodné.
Reakcia na: Tatranka #79183:
Nuž, keby u nás nevládla dogma, že cyklochodník (inak, čo to je za výraz? Je to chodník od slova chodiť a pre cyklistov?! ?) musí byť len a len čosi fyzicky oddelené od cesty a na prvý pohľad identické s riadnym chodníkom pre chodcov...

Ale na iné riešenie tento náš pospolitý ľud ešte nedozrel, najmä, ak niektoré indivíduá nedokážu rešpektovať ani súčasné riešenie cestičky pre cyklistov.
Reakcia na: KVKV #79175:
A ďalšia vec, na historickú linku treba historické vozy, teda také vozy, ktoré už x rokov nejazdia, nie T3-ky. Treba porovnať stav pražských historických vozov a košických - rozpadnuté ringhoffery, nepôvodná T1čka ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.