bavíme sa tu v extrémoch, jední hľadajú pozitíva, jedni negatíva, pritom trať je niekde uprostred, je tam aj jedno aj druhé, a všetci sa rozumieme, len si nerozumieme ?
Len tak námatkovo - nezdružené a neintegrované zastávky, blbo osadené informačné panely, malé a zastarané zastávkové prístrešky, navyše maximálne nevhodne umiestnené, chýbajúce automaty na lístky, prepadnutá trať ešte pred jej sprevádzkovaním, uvoľnená dlažba, popraskaný asfalt, chýbajúca antivibračná guma, nepodbitá a teda krivá trať.
Tak iste, že je to zmena. V porovnaní s BKV, kde sa tlmiace gumy, ktoré sa mali meniť a nemenili, a to celé ešte na rôzne sadnutom podklade... O zvršku z NP4 v dezolátnom stave ani nehovorím, to je dnes samozrejme iné kafe. Technologicky je teraz únosť kôli tram trainom samozreme vyššia, sú vymenené inžinierske siete pod traťami, je nový zvršok, dá sa povedať na úrovni doby, atď.
A "chybičky krásy"? Ako, ktoré... Ono sa to všetko časom odhalí práve plným používaním, zmenami počasia, len treba počkať... Zima ešte nezačala. ?
Pokiaľ nie si troll z Korzára a Facebooku RR, tak potom si očividne nebol ďalej, ako za Košickou poliankou. Inak by si nenapísal, že vidíš nejaké pozitíva, pretože progres nenastal absolútne žiaden. To, že sa všetko vymenilo za nové (navyše vo veľmi pochybnej kvalite), nie je progres, ale doháňanie zanedbaného.
Gratulujem trollom ako ste vy
Nepochybne pri porovnaní BKV panelov, kde koľajnica sa neopierala celým povrchom v betónovom žľiabku, resp. pri porovnaní s kvalitným tankodromom ako bola klasicky vystavaná trať od NO po Krajský súd pred XX rokmi, je novootvorená trať prínosom. Predsa len je zvýšená únosnosť zemnej pláne, použité pružné spojenie koľají s podvalmi. Takže električka ide bez vibrácií a so zníženým hlukom. To, že rekonštrukcia má svoje chybičky krásy je zapríčinené súhrou kapacitne poddimenzovaného realizátora a nekompetentného investora.
Ale to neznamená, že budeme pozerať s krvavými očami a že nebudeme vidieť objektívnu realitu....
Vyskúšal som dnes naše zmodernizované trate....je vidno, že podložie je pevnejšie, električka ide veľmi pevne a ticho....horšie je to s preferenciou električky....zatiaľ som nezbadal, či je vôbec nejaká preferencia nastavená. Dúfam, že sa to ešte spraví....že to nie je len na oklamanie EÚ a EK.
No áno, ide jednoznačne o nedodržanie fyzikálnych zákonitostí...resp.stavebných postupov, keďže vrchná vrstva asfaltobetónu nemá dostatočný podklad, preto to praská....ešte som nevidel, žeby v Švajci alebo Nemecku okolo koľajníc takto praskal asfalt.
Chystá sa ešte niečo , nejaká akcia k ukončeniu pravidelnej prevádzky T3 ? Niečo ako "dnes naposledy", s decentnou kytičkou na čele, vnútri vozu malá fotogaléria z historie T3 v KE, napríklad po jednom voze na pravidelné poradia všetkých /niektorých?/ liniek ...? Kedy bude? Kolko T3 je ešte prevádzkyschopných ?
Všade sa tu omieľa (ne)modernizácia tratí. Nejako sa však pozabudlo na to, že sa mala robiť aj modernizácia dispečingu cez tieto projekty. Stalo sa tak alebo sa to potichu presunulo/zakopalo do hlbokého hrobu ?
Veď predsa hovorkyňa Dúhy sa vyjadrila, že drobné praskliny asfaltu v miestach, kde nie je koľajnica obložená, sú v súlade s projektom. Takže stačí len otvoriť dokumentáciu a spočítať, či dodržali počet prasklín, ako káže projekt.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kona