A možno budeme prekvapený aj keď všetko nasvedčuje tomu, keď si zoberiem to ospevovanie baterkobusov,neefiktivitu,neekonomiku prevádzky, ale nikde to nebolo oficiálne zverejnené, takže považujem tvoj príspevok za nepravdivý ale každý má svoj názor
Lenze oni len natahaju troleje tak ako boli. V zlych stopach a s pomalymi vyhybkami a krizeniami. Takze s TD sme tam kde sme boli. Ale chvala bohu aspon za to.
Nie, akurat keby sa do sucasnych kompletnych rekonstrukcii nenaprojektovala aj obnova trolejovych krizovatiek s trolejbusom, je pruser, lebo tym by sa povedalo ze trolejbusy koncia.
Takto, ked sa obnovi aj trolejbusove vedenie bude iba pruser, ze nebude vobec vyuzivane.. ?
co by bola nadej ze sa trolejbusova doprava v meste rusit nechysta a ze sa asi aj nakupia do buducna nejake trolejbusy ,tak zeby predsa? potom ale naco tie zbytocne elektrobusy? totalne zbytocny nakup a vyhodene prachy
Problém Ťahanoviec je najmä nájazdová rampa na ceste PR3 (bývalá I/68) smerom na Hlinkovu ulicu (II/547). To je hlavný vytvárač kolón. Za týmto bodom to ide v rannej špičke v podstate plynule, ak sa nestane nehoda a nie je rozkopaná polovica mesta.
Sídlisko v prom rade potrebuje ešte jedno napojenie na nadradenú cestnú sieť. To ale nie štýlom, že niekde dokreslíme a bude. Problém nemajú len Ťahanovce, problémom je celá východná časť mesta. Tá má iba dva vstupy do širšieho centra. Nutne musí pribudnúť ďalší. Kapacita v 70. a 80. rokoch veľkoryso stavaných ciest bola naplnená už dávno, špičky nezvládajú. Je ľahké povedať, že nech ľudia cestujú MHDčkou, keď sa im zápchy nepáčia. Nikdy sa tam nepodarí napchať všetkých a s dnešným počtom vozidiel, aj keby už nijaké nepribúdali, to ďalej nejde.
Budovať električku, ktorá pôjde popod sídlisko a ktorá bez ohľadu na trasovanie na samotnom sídlisku potrebuje niekoľko estakád, je likvidačné. Ľudia v IAD ostanú aj tak, pokiaľ sa im električka nepriblíži. Súčasný štandard dostupnosti im rapídne poklesne, navyše ich električka dovezia len a len priamo na Námestie Maratónu mieru. Áno, na tú zastávku, kde v rámci IKD nebola riešená ani len združená zastávka, všetko ostalo po starom, bolo to len vynovené.
Zrekapitulujme si to:
1.Otázka: Prečo ,,chcú" mať Ťahanovčania električky? Lebo v smere cca od Metra do mesta/na Mier sú zápchy.(opravte ma ak sa mýlim)
1.Možné riešenie: Bus pruh od Metra až niekde na Mier v miestach, kade by išla električka. ľudia by z Ázijskej triedy išli 36-tkou alebo 10-tkou po Ázijskej triede ako vždy, len by nestáli v zápchach, ale išli oddelene od cesty ako keby po plánovanej trati.
-nebol by nadbytočný hluk
-neboli by prestupy
-nestálo by sa v zápchach
-ľudia by to mali blízko a tam, kde boli zvyknutí
zbytocne sa tu hadate, ajtak sa bude robit bud americka tr. inde to tahat i tak nebudu alebo vobec sa nebude nic robit co je asi realnejsie bo aktualne mame eurofondy ledva na MET projekty teda dokoncenie aktualnych sidlisk vratane jazera a barce a finito.. vsetky prachy EU teraz dava na pristahovalcov+do Grecka a este nas tu vyzeru ti cigani uplne a navyse sudruh Ficiak posral renome Slovenska v eu ako sa dalo,pricom hrozi nam kratenie ci pozastavenie eurofondov, cize nadej ze dostaneme dalsie eurace na dalsie projekty je minimalna ?
Zabudli ste ešte na Terasu, ľudia bývajúci pri Popradskej to majú od električky tiež cca do 10min do kopca a roky takto fungujú ... Ľudia v dnešnej dobe veľmi spohodlneli ...
No to si najdi studiu co mestu dalo EEI, ti navrhli podzemne garaze a vypocitali, ze s navratnostou 10 rokov bez zisku investora bude parkovanie v garazi stat 300 eur za mesiac za miesto.
Aj keby si len zrusil miesta, stale ignorujes faktory ako mnozstvo krizovatiek a prechodov plus nutnost zburat budovu Jednoty. Obciansku vybavenost by som nepovazoval za barieru, keby si mal zastavku na Azijskej a chces nakupit, musis ist dole na nakup a potom sa z MHD aj tak trepat naspat, kym z Americkej by si to mal cestou. A hluk z elektricky by bol urcite neprijemnejsi ako z autobusu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yogi616