Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jelcz69 #77155:
Dat do projektu je to jednoduche ale mesto takuto poziadavku nemalo. cim vlastne isla cena celeho projektu dole tym padom isla dole aj suma 5% spoluucasti mesta. cim sa "usetrili" peniaze na ukor toho ze to vyzera ako to vyzera. bohuzial ako dobre vieme jeden velky projekt na ktory Eu chcela poskytnut peniaze sa zrusil (myslim tym rekon. terasy komenskeho moldavskjej atd.) vdaka comu tie peniaze prepadnu. takze bravo pan Rasi a spol v slovenskom parlamente potom sa este budeme chvalit ake moderne trate mame ale co vsetko sme mohli mat s tym sa uz nepochvalime.
co sa mi nepaci je ze napriklad rozkopu chodnik na par miestach a potom to len zaleju a vyzera to hrozne, to uz mohli dat ten chodnik cely novy, no ale asi to neni jednoduche dat do projektu a aj tak sa nic nestiha cize nic, len ze to vyzera blbo
Reakcia na: KosickyTiger #77152:
Tak o tomto som ani netušil.
Reakcia na: veteran #77150:
Lenže nikde no fotkách som nevidel žiadnu výhybku v tom priestore. Či?
Reakcia na: KosickyTiger #77151:
Sorry, link nefunguje na konkrétny obrázok
Reakcia na: myslavcan #77148:
Ja tam nič nevidím.
Reakcia na: Terepin #77147:
Naopak... Na tejto fotke môžeš vidieť istý náznak kadiaľ by mala viesť prípojka na ŽSR http://imhd.sk/ke/galeria-media/update/9410/rozkopane-stanicne-namestie.html/141503/Stav-prac-na-Stanicnom-namesti-v-prvej-polovici-jula.html?
Z fotiek zo SN je jasné, že žiadna prípojka na železnicu nikdy nebude. Očakávané.
Reakcia na: myslavcan #77139:
plnička môže "dočasne" ostať pri novom štadióne... tak isto dočasne, ako vznikla garáž VŠA, ktorá v provizóriu funguje isto viac než 20 rokov (ozaj, kedy vlastne bola zriadená?)
Reakcia na: Tatranka #77142:
No ten štadión sa možno nejakým dúhovým zázrakom raz aj postaví. Veď aj rozšírenie trolejbusovej siete nám sľúbil a málokto tomu veril. A hľa, zrazu máme trolejbusové linky aj na stanici, aj na Prešovskej a toľké roky to nešlo ? Zázraky sa dejú keď sa chce. Možno sa raz dočkáme, že tieto linky zastavia aj na Sennom trhu, čo je doteraz úplne nemysliteľné...
Reakcia na: romeo #77140:
No už vidím, ako si mestská firma odkúpi tento pozemok za komerčnú cenu ? Ak sa nepletiem, pred krízou sa tam plánovalo veľké obchodné centrum (v preklade polyfunkčný objekt). Tipujem, že majiteľ parcely len čaká na lepšiu ekonomickú situáciu, aby svoj zámer splnil, prípadne to odpredal s patričným ziskom. Rovnako, ako v prípade pozemku oproti na mieste niekdajšieho futbalového štadiónu. Pokiaľ sa pod magistrátom nenájde rozsiahle ložisko ropy, tak autobusy tam garantovane parkovať nebudú a potlačia sa, spolu s vozmi z VŠA a s električkami, vo vozovni. Alebo budú chodiť nocovať do Šace, prípadne parkovať na konečných zastávkach, kde ich po vzore bratislavského DP, bude strážiť SBS 🙂 A možno nás prekvapia a nájdu iné nesmierne ekonomické a premyslené riešenie 🙂
Reakcia na: myslavcan #77139:
Šašo ti sľúbi čokoľvek, čo ti nikto nesplní. Aký štadión??? ?
Reakcia na: myslavcan #77138:
Po kvótach na imigrantov ma už Bruselský debilizmus v ničom neprekvapí... ?
Reakcia na: myslavcan #77139:
celkom vhodné miesto by mohlo byť neďaleko dpmk-bývalý štadión spojov,aj tak sa tam nič nepostaví,jedine otázna je cena pozemku
Reakcia na: Tatranka #77133:
S tými pozemkami na Hornádskej mi napadla otázka. Už sa vie, čo bude s vozidlami z Garáže VŠA? Lebo ten šašo sľúbil, že na jeseň sa začne stavať štadión, tak či už sa vie kde ich uskladnia a kam premiestnia plničku plynu... Tak matne si spomínam, že pred takými 10 rokmi, keď sa začalo hovoriť o štadióne, tak niekto vyčíslil náklady na sťahovanie na miliardu korún ?
Reakcia na: veteran #77137:
Keď EÚ s radosťou zaplatí tram-trainové koľajnice okolo celého centra, pričom každému je jasné, že tu tram-trainy nikdy nebudú, keď zaplatí dvojrozchodovú trať do Petržalky, po ktorej tiež nikdy neprejde vozidlo z rozchodom 1435mm, tak preplatí aj trolejbusové drôty, pod ktorými nebudú jazdiť trolejbusy. Už preplatili aj väčšie juchoviny.
Reakcia na: Yogi616 #77136:
€Ú budú možno zaujímať dôvody, prečo je málo trolejbusov v pojazdnom stave a prečo sa teda do projektu zahrnula oprava vedenia, keď pod ním nič nejazdí. Prevádzka neznamená, že to tam bude zavesené a nič.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.