Hej, otvára sa a linky 71 a 72 sa vracajú do pôvodných trás. A keďže sa linka 17 nemení, Furča nebude mať spojenie cez Prešovskú už vôbec. Komu môžem zatlieskať?
„Údržba bude náročná. DPMK má vymyslieť nejaký systém zavlažovania.“
Rozumiem tomu správne, že závlahový systém tam nebude? Priestor medzi koľajnicami sa zasype hlinou, rozpráši sa tam trávniková zmes a bude sa čakať, čo padne z oblakov? Takto to robí mesto, ktoré sa tak "priblíži európskym metropolám v kvalite MHD i v estetickom prepojení cestovania so zeleňou,“ áno?
To už je miestny folklór, rovnako ako zúfalo boľševicky zúrivé brigádničenie Rašiho trollov v korzárskej diskusii...
Remeta sa nedávno pre Košice dnes prekecol, že oni žiadali ministerstvo o posun termínu na november, ale kôli MMM to "musia" stíhať do konca septembra. Takže podľa mňa do konca septembra hrubá robota bude ako, tak hotová, Maratón sa odbeží po Potemkinovskej dedine a zbytok budú došolíchavať do decembra, skolaudujú to s prižmúrenými očami a budúci rok sa bude ešte za pochodu potichu opravovať fušerina a nedorobky.
ahoj obcas idem spojom 71 rano o 7 hod a chcem sa opytat ci by sa tam nedal vsunut este jeden spoj, poviete si ze 4 krat za hodinu je dost ale rano to zial nestaci, byva to hodne plne
vsetkym sa vyhoviet neda. Najviac cestujucich ma mesacniky - ti usetria, dalsie velke percento su ti co cestuju do 30 min, ti bud usetria alebo ak sa im cesta predlzi, tak to maju rovnako. ZIAL to velmi MALE PERCENTO cestujucich ktore cestuje na jednorazovy listok vyse hodiny (fakt skus najst ten priklad takejto cesty, ale realny, nie ze niekto cestuje kazdy den zo sebastoviec do koksov-bakse cez kvp), tak tych zopar ludi je ukrivdenych, a vlastne kvoli nim je to CELE nespravdlive, tvoja logika.
Ani nemam chut ti to znova vysvetlovat ale robis tu zo mna hlupaka, tak pozorne citaj...
#1 ak niekto pred rekonstrukciou cestoval, cesta mu vzdy, resp. skoro vzdy trvala 15 min., teraz pocas rekonstrukcie danej trasy mu cesta moze vacsinou trvat asi 25 min., moze teda pouzit 30 min. listok, ktory vdaka kompenzacii je lacnejsi, usetri teda asi 10 centov
#2 ak niekto pred rekonstrukciou cestoval, cesta mu vzdy, resp. skoro vzdy trvala 25 min., teraz pocas rekonstrukcie danej trasy mu cesta moze vacsinou trvat asi 35 min., nemoze teda pouzit 30 min. listok, ale 60 min. listok, ktory vdaka kompenzacii je lacnejsi, jeho cena je rovnaka ako ked pred rekonstrukciou pouzival 30 minutovy, takze usetri 0 centov
V dalsom pripade len zamen cisla na 55/65 min. napr. a tam este prerobi.
Len som poukazal na to, ze kompenzacie nie su fer, nie su rovnake pre vsetkych. Kompenzacie su predsa kvoli rekonstrukcii a obchadzkam a s tym spojeny aj predlzeny cas cesty, ale niekto kompenzaciu citi, ini necitia financnu kompenzaciu vobec a cestuje dlhsie, a niektori dokonca cestuju dlhsie a este musia aj zaplatit viac.
K tomu poslednemu, to myslis vazne, opat mi NADAVAS a este nemas pravdu!?
Predtym: cesta trvajuca 55 min., potrebny listok 60 min. za ==70 centov
Teraz: cesta trvajuca 65 min.*, potrebny listok 30 min.+4-zast. 60+50 ==110 centov**
* rovnaka cesta trvajuca dlhsie kvoli obchadzkam a zapcham
** mozno to nie je 2x viac, ale pisal som ze "takmer", je to kazdopadne vyrazne viac
Mohol by si mi napisat, ako si s tvojou dokonalou matematikou zistil, ze pre cestu pred rekonstrukciou, trvajucu 55 minut su potrebne listky 60 min. + 30 min. za 1.30€?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus