Asi zbytocny rozruch okolo tych oznamov, pokial vyberove konanie na miesto zodpovedneho cloveka za tieto bambulkine dobrodruzstva prebieha zrejme pod stolom, pripadne o jeho okraj..
1. #4750 opäť a zas zamrznutý (podotýka JEDINÝ) vnútorný displej. Neboli pred pár dňami v éteri reči, že najsamkrajší dodávateľ najsamdokonalejšieho odbavovacieho systému dodal nový softvér? Ako je možné, že to nejde? Ledaže by to nebola softvérová chyba a niekto zasa tliachal nepravdy... Hm?
2. Kým predošlé výlukové oznamy boli totálne o ničom, ten najnovší k výluke na rýchlodráhe slušným slovom ťažko pomenovať. Dizajnmanuál za ťažké prachy znásilnený, v podstate ho za takých podmienok ani nebolo treba. Načo sa teda dával robiť? Načo naň išli prachy? Hlavne, že sa bude vyrevovať, že je problém vôbec tlačiť dokumenty, lebo niet pomaly už ani na tonery (či zlé informácie sa mi dostali do uší)?
Náhradná doprava zastaví na zastávke liniek 12, 18, 19? Zastávka linky 55 to nie je? A ktorá to vlastne je? Také sú na Amfiteátri totiž dve. Chudák cezpoľný. A ešte väčší chudák cudzinec, ten by mal opäť (ako pri každom ozname) smolu.
Nemusel by to byť vôbec papierový oznam. Keďže ide o pravidelnú, periodicitne sa opakujúcu výluku, mohlo to byť celé z plastu, prípadne z kovu s polepom. Prelepovali by sa stále dátumy a časy platnosti. Prípadne linky odchádzajúce z odkazovanej zastávky (môžu sa časom zmeniť). Mapka by zostala zachovaná, detto aj linky, ktorých sa to dotkne (v danom prípade je tam len R7, ale napr. na Spoločenskom pavilóne by boli vľavo pod sebou R6 a R7).
Stačí len trošku fantázie a inšpirácie z civilizovaných a dopravne vyspelejších krajín (teda nie Taškent, Kyjev ani nič podobné).
Aby sme naozaj predišli aj najposlednejším nedorozumeniam, na dotyčnú zastávky NAD by sa umiestnil zhruba takýto plagát (neprehľadnuteľný, nezameniteľný, do očí bijúci):
prejazd rozkopat nemozu, nakolko by nemali kadial jazdit linky MHD (caka sa tusim na dokoncenie prejazdu Srobarova, az tak sa rozkope ten docasny, a MHD sa presmeruje o ulicu dalej)
ano ano, aj na Ruzinovskej bude pevna jazdna draha a zatravnenie. Moja chyba ? zle som to napisal.
Tak napriklad ta Ruzinovska, zastavky Tomasikova a Slovanet maju byt spolocne s busmi a zvysok zatravnene a vsetko pevna jazdna draha.
Preco by malo byt na teba zle. To nie je prkotina ako ci niekto napisal spravny spisovny tvar... To to je na fore o mhd celkom podstatna poznamka. A si natolko inteligentny ze to chapes, tak neryp ?
Nuz Dubravka je cista katastrofa, to je reko ala 1987.
Avsak Ruzinov, Karlovka a Vajnorska to uz bude ine kafe. zatravnene trate, pevne jazde drahy, mazanie oblukov, rusenie prejazdov cez trat alebo ich vybavenie absolutnou preferenciou, odstavne plochy pre bicykle a bikesharing, spolocne zastavky pre bus a elektricku, pojazd trate busmi pre obchadzanie zapch a podobne. Hlavnym kriteriom je zvysenie priemernej rychlosti az do 30%.
Hadam to aj vyjde ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
110mat110