Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
aká je vyťaženosť linky 26? Nehodili by si midibusy skôr tam?
Reakcia na: Dispecer #74311:
Keby fungovali bočné východy z jednotlivých obytných blokov a nemuseli by všetci chodiť cez hlavný vchod, možno by ich ku Optime chodilo viac... Ale to je nereálne.

Odbremenenie autobusových liniek z Luníka VIII od študentov by vyriešilo obratisko v areáli ŠD Jedlíkova, niekde medzi „deviatkou“ a internátom maďarskej priemyslovky. Samozrejme s možnosťou nástupu/výstupu. Pozemky sú mestské (dokonca aj pod internátmi), takže s týmto by problém nebol. Ďalšia pridaná hodnota: odpadnutie presunov Optima–vozovňa a vozovňa–Optima (D4618), možnosť zavedenia nejakej celodennej linky.

Idem písať do Modrého z neba ?
Reakcia na: tbus #74313:
A este dost ludi ide elektrickou (prva co pride) na Amfiteater a ku TUKE potom pesi. Vyhladavac to dost skresluje, niektore vyuzivane spojenia proste nenajde, preto to tak vyzera ze to je pripoj len k R4.
Reakcia na: Dispecer #74311:
Nie kazdy ide na R4, cast studentov TUKE cestuje aj na Komenskeho, teda na 6+9+R3. A myslim ze ked sa parkrat nezmestia, tak spontanne zacnu vyuzivat ine spoje a problem sa vyriesi sam.

5: V lete (+-pocas prazdnin) na 14, v zime (pocas semestra) na 31.. a mame celorocne vyuzitie ?
Reakcia na: Dispecer #74311:
Vsetky spoje R4 rano z Optimy idu beznadejne preplnene. Dokonca aj 6+9 co chodi pomedzi to chodi dost plna. Ak by sa pridali este 2 spoje R4 aj tie by sa naplnily.
Reakcia na: Dispecer #74310:
Teda príklady troch najbližších spojení k začiatku na TUKE o 07:30 na odporúčanie nášho plánovača pre najbližší pondelok:
06:53 17 Luník VIII
07:03 17 Sokolovská
07:07 19 Sokolovská
07:12 19 Technická univerzita

06:59 31❗ Luník VIII
07:03 31❗ Spoločenský pavilón
07:07 R4 Spoločenský pavilón
07:19 R4 Technická univerzita

07:02 10 Luník VIII
07:06 10 Spoločenský pavilón
07:10 R4 Spoločenský pavilón
07:22 R4 Technická univerzita

A to isté k začiatku na TUKE o 08:15 na odporúčanie nášho plánovača pre najbližší pondelok:
07:23 17 Luník VIII
07:33 17 Sokolovská
07:37 19 Sokolovská
07:42 19 Technická univerzita

07:33 54 Luník VIII
07:37 54 Poliklinika KVP
07:42 19 Poliklinika KVP
07:52 19 Technická univerzita

07:44 34 Luník VIII
07:49 34 Poliklinika KVP
07:53 19 Poliklinika KVP
08:03 19 Technická univerzita

Určite ste v tom zápise vyššie postrehli už spomínaný spoj linky 31 o 06:51 z Maše (a 06:59 z Luníka VIII)...

No ja pozmením otázku:
Prečo študenti, ktorí začínajú na TUKE okolo 07:30 nejdú priamo od intrákov na OC Optima a odtiaľ priamo R4, ale idú opačným smerom na zastávku Luník VIII a tam nastúpia do autobusov aby prestúpili na Spoločenskom pavilóne práve do tej R4 v ktorej sa mohli viezť už od OC Optima?

Chcem tým povedať, že riešenie preplnenosti spoja linky 31 o 06:59 na Luníku VIII možno bude spočívať práve v motivovaní študentov využívať R4 už od intrákov, hoci to od intrákov majú možno trošililinku dlhšie... ?
Reakcia na: Iv #74308:
Či skôr to nie je tým, že vysokoškoláci sa správajú až "príliš racionálne" a práve spojenie 31+električka je do školy tá najvýhodnejšia časovo a s minimálnymi čakacími dobami...
Reakcia na: forest #74307:
Nerobím z komára somára, ale tu sa nedajú robiť veci šibnutím čarovného prútika... ?

Ja som tiež toho názoru, že väčšinu dňa BN 9,5 na linke 31 postačuje. Ale nepopieram, že napr. v rannej špičke na krátkom úseku pri intrákoch problém môže byť. Treba však zistiť prečo...

Jednoduchá výmena BN 9,5 a NB 12 NIE JE JEDINÉ RIEŠENIE tohto problému. DPMK midibusy na linku 31 nezaradil len preto, aby si z vás vystrelil a vy ste na to mohli nadávať... ?
v rannej spicke ide z Lunika VIII 12 spojov teda priemerne raz za 5 min, a tu sa riesi 31ka s polhodinovym intervalom, ze nepoberie ludi...tak ked su ti vysokoskolaci dementni a nemozu pockat do 5 min na iny spoj, tak nech sa tlacia...moj nazor je, ze 31ka je vhodna linka pre minibus...
Reakcia na: Dispecer #74305:
a je to tazke azda?riesenie je banalne jednoduche az trivialne-jednoducho midibusy na 31ke okamzite,resp. co najskor nahradit so sorkami 12, prip 18kami co stoja v nadbytku v garaziach, prip hodit tam odstavene,ovela priestrannejsie solarisy, to aj primitivne zmyslajuce(sorry za vyraz) DPMK musi vidiet ze tu nieco nesedi,resp ze sa asi sekli a ze sa si minul ucinkom ten ich pokus o nasadenie midakov,resp tych smiesnych kadibudiek na linku c.31.. a prave midibusy dat do tej garaze a vyzuzivat len v nutnych pripadoch (pri nahlych vypadkoch ci inych nepredvidanych situaciach) prip ich nasadzovat na nefrekventovane ludmi malo vyzuzivane linky(najma v casoch mimo spicky) ,ktore tu uz boli neraz spominane nizsie dalsimi prispievatelmi v tomto fore. hawk. bodka. tu nie je o com rozmyslat.netreba robit z komara somara. ?
Reakcia na: 110mat110 #74234:
Bez presnej definície spojenia je to ako hľadanie ihly v kope sena... ?
Reakcia na: 5 #74304:
Ja som tým len chcel povedať, že poďme skúsiť nájsť ešte niečo lepšie. ?
Reakcia na: Dispecer #74302:
Ok, ale problém je tu práve teraz. 31-ka má vo svojej trase úsek (síce úplne krátky a v rámci linky ako celku bezvýznamný), kde nepoberá a to sa proste nemá čo stať v meste, kde je nadbytok vyššie kapacitných vozov. Verejnosť, hoci len na jednej zastávke, potom môže vnímať DPMK ako blbcov. Ak sa to má stávať dennodenne, volím tie vozy dať na 14-ku, kde sa to stane možno raz za jeseň. Nie je to dlhodobé riešenie, ale problém treba riešiť okamžite a toto sa dá urobiť od pondelka... Dlhodobé riešenia si už predstavujem ako prekopanie a prispôsobenie SCP špeciálne na tieto účely.
Reakcia na: TA #74301:
Dodávky Rošero / Iveco First FCLLI s #5901 a 5902 čakajú na kupcu vo vozovni, pokiaľ viem. ?
Reakcia na: 5 #74299:
Myslím, že Authorovi ide o nejaké dlhodobejšie riešenie ako je to tvoje (s trvaním do cca polovice decembra, či kedy začína lyžiarska sezóna na Jahodnej)... ? Ale asi si to zoberie "do zálohy".
Reakcia na: 110mat110 #74290:
Prečo by nemohli? Veď sa kúpili na to, aby sa používali.
Čo sa stalo s dodávkami?
Reakcia na: Author #74289:
Takže papierovo áno a reálne to je ako?
Reakcia na: Author #74279:
Môj názor: 2 midibusy by sa mohli v pracovné dni nasadiť na linku 14, teda 2 celodenky. Práve teraz je na to ideálne obdobie - október, november - železnička už v PD nejazdí, teplých dní ubúda, sneh ešte nie je. Myslím, že na jeseň je to ideálne riešenie pre midibusy - až dokiaľ sa nezačne lyžiarska sezóna na Jahodnej. Naozaj nevidím v tomto prechodnom období v PD potenciál ani na veľké množstvo exkurzií či výletov. A ak už by aj k tomu došlo, to sa snáď dá vyriešiť operatívne cez posilu zo ZV. Takže ja hlasujem za linku 14, opakujem však, nie celoročne.
Reakcia na: Astor #74296:
Ako je to s vozkm? Aky koeficient maju 12m a aky 9,5/elektrosor? Pretoze ak je ozaj 12T nevyuzita je to zbytocne plytvanie nie len peniazmi ale hlavne kilometrami. Ta linka je z 1/2 subezna s L12 ktora kapacitne postacuje a z druhej polovice s L52 ktora tiez chodi poloprazdna.
Ja si myslim, ze nieco male by sa hodilo aj na L18 mimo spicky, kedy ide tesco-nemocnica a spat. Par krat som nim siel a boli sme zopar v buse 😃 ale neviem ci nesom mimo 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.