No zalezi to od nestavenia ako to vodič si nastavi ale v celku funguje vyborne naozaj su vychladene autobusy nie je v nich horuco a vyborne sa cestuje. Je to normalna klimatizácia.
Zdravim , ako funguje vasa klima v NB12/18 ? Vie to aj naozaj chladit ci zase len fén ? Mozno ste postrehli,ale BA dostane opat NB18 25+25ks v rokoch 2014-2015 s rovnakym typom klimy, aky mate vy v Kosiciach. Este aj interier by mal byt rovnaky odhliadnuc od sedadiel.
Akej plynulosti? debili zeleni co sa nevyznaju..ved ked sa bude rekonštruovat trat tak aj tak budu auta chodit obchadzkami lebo sa nebude dat prejst cez kolaje.
Tak to že kde na akých "zodpovedných" pozíciach či už vo vedeni mesta, DP, či aj inde v štáte - akých ľudí máme - to je vec voličov, teda nás všetkých ... ? Za to tu nemôže nikto..
Len viem, že čo sa týka tej konečnej L 19 na jazere, bolo to tu odprezentované, (aj foto bolo), že tej myšlienke sú naklonení všetci zúčastnení pozitívne - akurát sa mal vyriešiť technický problém - ako dostať "harmoniku" cez "úzku" cestu a odbočku na parkovisko k OC.. ? tak ma to napadlo, že je okolo toho ďalej kľud.. ?
No problem sa asi vyrieši aj sám - končí sa posledná etapa výmeny potrubia na jazere z "parovodu" na "horucovod", a ten je už ťahaný v zemi a to medzi panelákmi, teda "krásne" parovodné potrubie pozdĺž Slaneckej prestane mať svoj význam, stáva sa nadbytočným - de fakto ak si ho doterajší "majiteľ" nerozoberie sám, postaraju sa o to "spoluobčania" a skôr či neskôr už nebude brániť rozšíreniu cesty aj pre odbočenie dlhého SOR ?
To hej... ešte ak by "dotiahli" tu jej konečnu na jazere namiesto NAPAJADLA ku LADOŽSKEJ (HM TESCO) - tak ako sa dohodla na kompromise "svätá 3-jka" (vedenie DP, MČ , a OC), len maju nájsť vhodné riešenie .. ? nemala by už chybu tá 19 ka.. ?
Tam to tak nevadí, pretože autobusy ktoré idú od kamennej busovej zastávky na Námestí vždy čakajú v kolóne áut na semafor, ktorá sa niekedy tiahne až k tej kamennej zastávke.
Najprv bolo treba kúpiť tie správne autobusy tej správnej značky od toho správneho výrobcu, cez prostredníka (ProTender - spolužiak s. primátora) a potom nimi nahrádzať trolejbusy "lebo sú príliš drahé". "Príliš drahé" zo stĺpca...
Keďže sa ide rekonštruovať staničné námestie a teda výhovorka, že sa to nedá práve kvôli nej už neobstojí, chcieť, aby spolu s ňou aj natiahli troleje pre trolejbusy, by bolo dakus veľa, však?
v nadväznosti na to, že denník Korzár radšej nechce poriadnú diskusiu k "odprášeným " trolejbusom, tak aj keď to s touto tématikou alkoholu vodiča nesúvisí, ale využijem touto cestou priestor na vyjadrenie sa k trolejbusom. Nové trolejbusy Košice už predsa raz mohli reálne mať. Skonštatujem to jednoducho a jasne. Vyčítam si, že niečo sme zanedbali, mali sme byť k vedeniu podniku DPMK, a.s. tvrdší, návrh na odvolanie členov predstavenstva mal prísť skôr a tak mi nič iné neostáva, len v nadväznosti aj na výsledok kauzy "nafta" na septembrovom mestskom zastupiteľstve podať návrh na odvolanie podpredsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa. Mnoho veci si vyčítam, ale naozaj vyzrel čas.
S pozdravom
Ing. Bc. Miloš Ihnát - poslanec MZ Mesta Košice a člen DR DPMK, a.s.
mínus Reagovať | 146 Milos Ihnát
07.08.2014 7:20 | Oznám správcovi | Odkaz
Hodnoť: mínus indicator plus
Doplnenie...
Navyše, člen dozornej rady DPMK. a.s. sa o tak závažnej informácii očakávania nových vozidiel dozvie z denníka Korzár. Vedenie podniku nemá ani len toľko úcty a vážnosti, aby objektívne informovalo o skutočnostiach krachu zámeru. Je to hanba a nenechám to len tak. To píšem verejne .
1. navrh (dopravcu) bol Kuzmanyho nechat obojsmerne iba pre MHD, s vylucenim IAD
2. navrh (?mesta) bol Kuzmanyho zjednosmernit sever>juh pre MHD+IAD
3. navrh (policajti) bol/bude Kuzmanyho obojsmerne iba pre IAD, s vylucenim MHD kvoli plynulosti cestnej premavky..
Co dodat?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUKYmhd