irisak: sprav si tabulku. dve znacky busov. kazdu rozdel na tri stlpce 12kcb/12su, hovno/15su, 18kcb/18su. nechaj si dostatok miesta, aby si kazdy vzniknuty stlpec mohol rozdelit na podstlpec plusov a podstlpec minusov. urob velmi vela riadkov, do kolonky a1 dosad porovnavane hodnoty. lepsi vysledok zakruzkuj cervenou. do posledneho riadku tabulky spocitaj, kolko cervenych kruzkov si udelil a porovnaj ich pocet. cim viac hodnot porovnas, tym bude vyhodnotenie objektivnejsie. zakonite vsak viac kruzkov dostane soplaris. dovod jednoduchy: v kategorii 15metrov budu zakruzkovane hodnoty, nie pomlcky, ktore dosadis namiesto neexistujucich hodnot. chapem, ze ta to ako zaryteho privrzenca karosy nepotesi, ale taka je realita. tak asi budes musiet uverit 88%nemu vysledku ankety, bmkovym, diggiho, isidorovym, papyrovyma sarkovym argumentom a vsevedkovmu tvrdeniu taktiez. asi sa ti to pacit nebude ale je to tak. nemozes totiz porovnavat 12-15rocnu koncepciu renaultu a 5 rokov stary vykres povodom z nemecka od manu...
Vladimír
Zaujímavosťou je, že spočiatku mala rýchlodráha veľké problémy s absolútnym nezáujmom cestujúcich mimo špičky a riešilo sa to výraznejším obmedzovaním sedlovej dopravy. K rovnomernejšiemu využívaniu rýchlodráhy po celý deň a v oboch smeroch malo slúžiť aj zrušenie autobusových spojov Košice - Šaca. Kto chcel ísť do Šace, musel použiť R-ku po vstupný areál a tam prestúpiť na bus kyvadlo VSŽ - Šaca a späť.