Jasné, hlavne nepripustiť kritiku, potom to bude všetko fungovať!!! Nedovolíme hnusným imperialistom kritizovať a rozvracať náš socialistický podnik!!! Nie si náhodou zo železničiarskej rodiny? Tam takýmto stihomamom trpia pomerne pravidelne. Ahojček!
Hlavne Blavaci uz prestante s tymi svojimi vadnymi, akoze humornymi narazkami na fungovanie MHD v KE! Da sa to obcas precitat, ale ak je toho vela, straca to sarm. Mozno na BA fore Vam kolegovia budu tlieskat a bozsky sa na tych ubohych kecoch zabavat, ale tu urcite nie. Vsetci sme si vedomi nedostatkov a zastaranosti. Ale za to tu este nebudeme kydat, lepsie je venovat sa dolezitejsim temam a problemom.
sittam: ja verim tomu, ze areal na bardejovskej ulici skryva jeden obrovrky podzemny hangar, v ktorom je more pisacich strojov s valcami na papier formatu a3 a ked nastane celoplosna zmena cp alebo nedajboze kajdizacia, tak tam nabehne nespocetne mnozstvo pisarov a ti to uz zabezpecia (-:
1018: K3N a Satra III sú konštrukčne takmer to isté, ale Satra je projekt lacnej električky pre Sarajevo. Má to napr. hnané len dva podvozky namiesto štyroch. Ale na sarajevskú sieť, ktorá je bez najmenšieho svahu, to úplne stačí. Ale pozor, mesto síce leží v rovinatom údolí, ale všade navôkol ho lemujú dosť strmé kopce, do ktorých sa štverá autobusová a minibusová doprava. Modernizovaná K2 sa inak nazýva Satra II. Názov Satra znamená myslím "SArajevski TRAmvaj".
"Dnes vám představíme vozidlo Satra 3 , určené pro Sarajevo. Jde původně o vůz 1104 DPMB , který dostal novou výzbroj siemens a nové motory Zajímavostí je že jsou hnané pouze 2 podvozky ze 4."
Ja sa na kosicke cp na zastavkach ani nepozeram, lebo ma z toho triafa slak. Pri celoplosnej vymene cp by asi nahnali ludi na nutene prace klepania cp. Skoro ako u Flinstonovcov. Akurat ze nie klynom do kamena
Cestujúci možno knižný cestovný poriadok nepoužívajú preto, lebo sa zmeny dejú častejšie, ako jeho aktualizácia. To už je chyba DPMK a vina magistrátu, ak ho do mimoriadnych zmien núti.
Som presvedčený, že cestujúci by ocenili aj zastávkový, nielen linkový, cestovný poriadok. V susednom Prešove Ti za skromný poplatok na počkanie vytlačia cestovný poriadok z ľubovoľnej zastávky a môžeš si ho vycapiť doma na dvere. A ľudia to kupujú.
Popravde, neviem si niečo také predstaviť v Košiciach, kde sa CP klepú na písacích strojoch.
Ak cestovny poriadok v takejto forme dokaze vyprodukovat aspon nejaky zisk(tj. Navrat nakladou na vydanie+ nieco navyse), tak si myslim, ze dp je fakt dobry. Osobne poznam len jedneho cloveka, co pravidelne vyuziva takyto cestovny poriadok. Teda tu je otazka. Ake percento cestujucich vyuziva takyto cp. Tymto nechcem spochybnit jeho vyznam
Vlado nechapeme sa. Ja myslim nieco take, ako ked prides niekde v kulturnom a civilizovanom meste, kde sa robi MHD tak ako ma a nie ako nema (ako povedal JENKY), mal by to ponukat zakaznikom ako sluzbu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor