Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tatranka #68054:
Myslim ze si to prehnal, minimalne v KE take intervaly nemame! ?
Reakcia na: Károj #68049:
Žiaden problém!Na spojené čelá sa urobia prechodové mostíky a mechy,spredu sa bude nastupovať a vzadu vystupovať do koľajiska.A koho na desiaty pokus nezrazí protiidúca brika,dostane od DPMK odmenu...jeden Jenčovej lístok ? ? ?
Reakcia na: Sheep221 #68052:
Nielen MHD...A nielen na Slovensku ?
Reakcia na: jt #68035:
S tymto suhlasim, na slovensku su ti MHD fandovia ako paparazzi, staci trochu nejaka chybicka co sa tyka prevadzky MHD, nejaka vada na vozidle alebo nejaka bizarna chyba vodica a uz je to na internete zo vsetkych uhlov. Ako keby v ich zamestani a zivotoch bolo vsetko perfektne.
Reakcia na: romeo #68045:
ale cez vikend je kopa zvysnych volnych normalnych solo vozov, dvere na opacnej strane by len uberali miesto na sedenie a statie
Reakcia na: Károj #68049:
V Liberci tak mali T2R, a možno aj iné, neviem 🙂
Reakcia na: 110mat110 #68047:
Dajú sa spojiť zadkami len problém je v tom, že by jeden vozeň chodil na prázdno keďže dvere sú iba na jednej strane
Reakcia na: 110mat110 #68047:
T3 sa da určite.
A obycajne elektricky (T3,T6,Vario) sa nedaju spojit tak, aby boli k sebe zadkami?
Reakcia na: romeo #68045:
Vôbec nemá zmysel kupovať niečo také do KE. Nemalo by to tu vôbec žiadne využitie okrem tých pár spojov R4, kvôli nim sa to neoplatí kupovať a už vôbec nie ak tu máme KT-čka, to by urobil iba debil, že by kúpil toto a vyradil KT. DP by na tom len prerobil.
Reakcia na: tbus #68044:
práve ak je potrebné tak pôjdu v súprave,no cez víkend taká R4 nejazdí,súprava sa rozpojí a môžu jazdiť samostatne na iných linkách,čiže nejaké výhody to má ?
Reakcia na: romeo #68043:
Tak či tak musia jazdiť v súpravách, čiže sa tým nevyrieši skoro nič, keďže takú istú kapacitu dosiahneme aj praobyšajným NP KT-čkom.
v Olomouci idú kupovať takéto typy varii, obojsmerné rozpojiteľné, tie by celkom sa zišli aj na R4,L5 alebo počas výluk, no len v interiéri sa mi nepáčia tie sedadlá bokom http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/213366-olomouc-modernizuje-tramvaje-budou-z-nejmladsich-v-cesku/
Ale do cesty ešte trčí niekoľko popadaných konárov, hlavne za zastávkou Jahodná, horáreň. Pár väčších kúskov popadalo ešte aj včera nadránom. Cesta je len vypluhovaná, bočné snehové mantinely ju dosť zužujú. Napr. na tom 2+1 úseku medzi Alpinkou a horárňou sa v smere z Jahodnej na niektorých miestach musí jazdiť čiastočne v protismerom pruhu. Chcelo by tam nahnať frézu...
Reakcia na: domosino #68040:
Všetko prejazdné už, celá trasa L14
uz nemaju 14 problem vyjst hore na Jahodnú????
Reakcia na: jt #68035:
Ja tiež "nerefreshujem" SHMÚ.sk ani dopravný servis, ráno som si zapol rádio a bola to prvá správa ktorú som počul. A predpokladám, že to hlásili celý deň a okrem iného kalamita bola v celom PO a SK kraji takže neni to o tom, že to bola lokálna mimoriadna situácia na TH alebo len na Furči. ?
Reakcia na: Dispecer #68014:
Jasné, aj všetky Konstaly 105 a 805 v celom Poľsku sú od SORu ? ,

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.