No vieš, Ťahanovce sú vysokohorské prostredie ? A to sa k tomu sneženiu pridal aj severák. Vo dvore za mojim blokom sa to blíži k 20 cm. Zaujímavé, čo urobí 100 výškových metrov.
Fíha, to som nevedel. Na Jazere je asi tiež tak len do 5 centimetrov snehu, od včera večera pršalo. Bez snehu bol aj Pereš a Barca, začalo až ráno po siedmej na striedačku snežiť a pršať, no celý deň bolo nad nulou. Až teraz večer všetko postupne primŕza.
To, že KT8 dostali nový náter a dopyt, ešte neznamená, že ich nemôžu vyradiť. Viď T3, zopár ich už je v novom nátere a aj dopyt majú všetky a nedáva im to imunitu po príchode Várií. ?
Nie lebo proste nie, vario je zastarale polovicate zle kvazi okopirovane T3 s pohonom na uhlie, my predsa potrebujeme megamodernu elektricku, jednu taku som videl na obrazku a ta je aj najlepsia.
Problem je ze 15T je zbytocne dlha... vy by ste potrebovali nejaku nizkokapacitnu elektricku (kapacitne na urovni T6), ktora by sa podla potreby dala spriahat do suprav, otazka je kto taku koncepciu este dnes vyraba...
no tie Combina od Siemensu by tiez neboli zle ? ked uz nieco kupit tak poriadne nizkopodlazne briky ako vravim nie polovicate riesenia teda ciastocne nizkopodlazne -Varia ktore mimochodom ani nie su najnovsie briky ,opakujem len kvazi nove prerobene T3 (aj zvonku ich dost pripominaju) ,takze ja som za T15 od Skody v kombinacii s Combinami od Siemensu a samozrejme za priebeznej vymeny kolajiska ,kedze to je podmienka nutna,nepotrebujeme si predsa hned po zakupeni tie briky znicit, cize nech to uz budu akekolvek nove modely,zakladom bude vymena kolajiska v co najrychlejsom moznom termine..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer