Ale no... mate to v kazdom autobuse... listok sa oznacuje max. dvakrat, potom uz nie...
Isiel som z Barce (kde momentalne byvam) 4-kou na Polsku, kde som s uzasom zistil, ze na autobus 4A budem cakat 15 min (!!!) podla CP. Kedze ina moznost prepravy nebola realna, pockal som teda na autobus, a ked prisiel na nam. Osloboditelov, prave odchadzali el. 2 aj 6 smer Krajsky sud. Islo ma porazit, nakolko som sa potreboval dostat na nam. MMM :o). Tak som naskocil na prave prichadzajucu 16-ku smer Jumbo, kde som si samozrejme uz dvakrat stiknuty listok nestikol, ved je to (viac-menej) cesta, ktoru by som za normalnych okolnosti mal priamo. Na zel. st. nastupila revizorka, a nepytajte sa ma, ako som je to cele vysvetloval... Na chvilu som aj pochyboval, ci o nejakej vyluke na Juznej tr. vie... Napokon ma s nejakymi poznamkami nechala na pokoji, pricom som jej este povedal, ze keby hore na DPMK poriadne urobili vylukove CP, nemusel by bezny clovek miesto 20 min cestovat 40-60 min...
Isiel som z Barce (kde momentalne byvam) 4-kou na Polsku, kde som s uzasom zistil, ze na autobus 4A budem cakat 15 min (!!!) podla CP. Kedze ina moznost prepravy nebola realna, pockal som teda na autobus, a ked prisiel na nam. Osloboditelov, prave odchadzali el. 2 aj 6 smer Krajsky sud. Islo ma porazit, nakolko som sa potreboval dostat na nam. MMM :o). Tak som naskocil na prave prichadzajucu 16-ku smer Jumbo, kde som si samozrejme uz dvakrat stiknuty listok nestikol, ved je to (viac-menej) cesta, ktoru by som za normalnych okolnosti mal priamo. Na zel. st. nastupila revizorka, a nepytajte sa ma, ako som je to cele vysvetloval... Na chvilu som aj pochyboval, ci o nejakej vyluke na Juznej tr. vie... Napokon ma s nejakymi poznamkami nechala na pokoji, pricom som jej este povedal, ze keby hore na DPMK poriadne urobili vylukove CP, nemusel by bezny clovek miesto 20 min cestovat 40-60 min...
Peter K
Kedze po skrateni L4 sa nemenili CP L2 a L9, tak je v tomto useku mimo spicku uzasny interval 4+16+4+16+4+16. Cestovny poriadok vylukovej linky X nebol zverejneny, takze ste mohli len hadat, kedy pride. Fungovalo to tak, ze 1 KT robilo nahradu za oba spoje (L9 a L2) v jednom smere, 2.KT v opacnom smere, takze vlastne pocas tejto vyluky bol rovnomernejsi interval v tomto useku (brali ludi v oboch smeroch). Vacsina vodicov otacajucich sa na NMM doviezla ludi az pred Cesku poistovnu
Sok som zazil na zastavke Polska, ked som uvidel CP L4. Spicka 30, sedlo 40, okraj 60-minutovy interval. A este by mi mohol niekto vysvetlit , ako sa da jednorazovy listok v dierkovacom oznacovaci oznacit v 4 vozidlach tak, aby sa z neho dali zistit potrebne udaje? Oproti "bezne priamemu spojeniu" Bar-Lok ho takto cestujuci musi oznacit 4x, Jazero-stanica 3x .