Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Je podľa vás dobré, ak by sa napríklad Ťahanovce či Podhradová úplne odstavili od autobusov a boli by tam iba trolejbusy resp. v nedohľadne na Ťahanovciach aj spolu s električkou? 🙂 Alebo je lepšie stále mať aj nejakú tu jednu až dve autobusové linky? 🙂
Ešte som zabudol že trolejbusova dielňa je dimenzovaná na 60 vozov a máme ich tu 27 takže ak by sa trolejbusy rozširovali a dokúpili vozy ďalšie tak by nebol problém (ja osobne vidím perspektívu trolejbusov okrem už spomínaných plánovaných trás aj na sídlisku Ťahanovce).
Reakcia na: LABTEC #66924:
Tambus24 zrejme myslel TD z pohladu cestujuceho. Tomu je jedno, ci to co prislo ma "tikadla" alebo nie. Tak ci onak, tych 16 alebo kolko vozov sa bude musiet nahradit takze vodici o robotu nepridu, len presedlaju na iny voz.

TD ma v kosiciach obrovsku perspektivu, kedze kosice su v kopcoch a tu su trolejbusy (hlavne tie s rekuperaciou) najlepsie riesenie. No vysvetli to nasim radnym.
Reakcia na: LABTEC #66924:
V tej Prahe som už teda riadne dlho nevidel trolejbus, akurát tak v múzeu MHD v Střešoviciach....ale to je jedno. Stačí sa pozrieť keď je kalamita, TD je jedna z najspoľahlívejšich vtedy. Podľa mňa už dávno mohli jazdiť trolejbusy aj na Podhradovú (bolo by využitie pre malé vozy, ich nasadenie na L71/72 je v špičke dosť nevhodné).
Reakcia na: Tambus24 #66916:
Podľa teba je TD pomalá a trolíky sú rozbité. TD je hlavne ekologická ,efektívna doprava. Vieš koľko nafty ,alebo plynu zožere taký bus hore Furčou ? Veď ten zožere aj trávu pri ceste. Lenže je tu plynová lobby a treba nakupovať plyn do busov ,aby mala určitá skupina podnikateľov patričné zisky. Keby sme rozmýšľali ako Prešovččania ,tak máme trolíky nové. Sú aj eurofondy. Prečo nezrušili TD v Brne, Prahe...? Trolejbus má DLHŠIU životnosť ako autobus. Nám Raši nasľubuje lacnejšiu dopravu a jej rozšírenie a stane sa presný opak. Viac by si na primátorskú stoličku už nesadol ,keby záležalo len odomňa. Zrušenie možno nebude pohroma ,ale príde sa o veľa peňazí na zakonzervovanie trolejovej trate a (možno) jej následné otvorenie v budúcnosti. A čo vodiči trolejbusov ? Automechanici a oprávári trolejbusov ? Pôjdu na ulicu aj s administratívou ?Budú chátrať aj dielne pre trolejbusy ? Sú to vozy ,ktoré ešte nejaký ten piatok môhli zarábať. Ale teraz je asi na čase ,aby zarobila nejaká finančná skupina ,veď malá kopa pýta viac a veľká ešte viac... A je tu ešte kopa ďalších vecí, škôd a problémov ,ktoré som tu nespomenul. Dovidenia zdravý rozum ,ktorý zatemnil tieň a vidina peňazí...
Reakcia na: Yogi616 #66922:
Neviem, či to urobili naschvál, ale aj keby, tak majú môj rešpekt. Ak sa to dá takýmto spôsobom si obnoviť vozový park lacno, tak prečo nie.

No a BB tu omieľam kvôli tomu, že prečo by sme my nemohli urobiť to čo oni. Možno má DPMK tento zámer, len ho nezverejňuje.

Napríklad 110mat110 mi to vyčerpávajúco vysvetlil jednoduchými argumentami a to som presne očakával od niekoho.
Reakcia na: Adamcool #66919:
Ty čo tu furt omieľaš Banskú Bystricu? Si myslíš, že tam to naschval zrušili a potom zase obnovili? Niekedy mi pripadajú tvoje nápady dosť nelogické.
Reakcia na: Adamcool #66919:
Nasa infrastruktura drzi len silou vole. Ak by sme chceli urobit nieco ako v BB aj tak nam to bude prd platne, kedze za tie roky hrdza zozerie aj ten zvysok neposkodenych trolejov a bude sa jazdit este pomalsie. Ak nove troliky tak aj nove vedenie, bez toho to nema cenu
Reakcia na: Dispecer #66917:
No a je isté, že ju (infraštruktúru) budú rušiť? Alebo sa pokúsia o niečo podobné ako v Banskej Bystrici?
Reakcia na: Dispecer #66917:
No a je isté, že ju (infraštruktúru) budú rušiť? Alebo sa pokúsia o niečo podobné ako v Banskej Bystrici?
Reakcia na: Tambus24 #66916:
Pre cestujúceho zrušenie trolejbusovej dopravy pohroma nebude. Ale bude to strata - vybudovanie infraštruktúry určite nestálo pár dnešných eúr a jej likvidácia tieto peniaze ani nevráti, ba dokonca si vyžiada ďalšie.
Myslím si, že pre Košice zrušenie trolejbusovej dopravy nebude znamenať žiadnu pohromu. Nakoľko trolejová doprava v KE je pomalá, trolíky sú rozbité. Pravdupovediac, stále ma viac tešilo pokial namiesto trolejbusu prišiel autobus. Košice majú katastrofálnu MHD, v porovnaní z českými mestami ako sú Ostrava, Brno, resp. Praha. Najradšej by som to prirovnal k rovnako, resp. podobne velkému mestu a tým mestom je Ostrava. Majú špičkovú MHD. Má to lad aj sklad. Tak držte sa tam, ale myslím si, že je rozhodnuté. ?
Podľa podniku vedia súkromné firmy lepšie prefinancovať obnovu vozového parku pre DPMK.

Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/6518587/mestska-doprava-v-kosiciach-ma-zdraziet-asi-o-
10-percent.html#ixzz25Ot643NR

to si robia srandu???
Reakcia na: 810zssk #66911:
"Definitívne" rozhodnutie padne 17. septembra 2012 na zasadnutí Mestského zastupiteľstva.
Reakcia na: 810zssk #66911:
definitivna je len smrt
To zrusenie TD je uz definitivne?
Reakcia na: Adamcool #66907:
A už aj opravené... ?
Reakcia na: Adamcool #66907:
Mozno je to pre tych ktory chodia do skoly v BA ? co ty vies ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.