Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tatranka #66637:
Už viem, prečo ma železiarenskí majú/máte tak radi 😃
Reakcia na: S499.1023 #66644:
Samozrejme, že nie je obmedzovačom ako takým, o niečom takom v T3 nie je ani chýru ani slychu. Ale funkčne spôsobuje obmedzenie rýchlosti, nie je možné ísť viac ako 60 km/h, vozidlo samovoľne brzdí.
Reakcia na: 381+383 #66634:
Páni, obmedzovacie relé NIE JE obmedzovač rýchlosti.
Reakcia na: Tatranka #66633:
Čo to je za hlúposť? Aký obmedzovač majú T3?
Reakcia na: Davidoshmhd #66639:
Relativne nové, až po tej nehode. Sto rokov sa jazdilo bez, Predtým tam bol myslím žezlový systém a telef. odhlášky.
Reakcia na: Davidoshmhd #66639:
mhd-ostrava.cz/?s=zabezpeceni
Reakcia na: KVKV #66638:
zabezpecovacie zariadenie je aj na jednokolajnej Ostravskej trati Vresinska - Zatisi (linka 5)
Reakcia na: Tatranka #66637:
Zariadenie -návestidlá tam boli snáď od vzniku trate. Podla pamätníkov v 70-tych rokoch to nikdy poriadne nefungovalo. A nedodržovalo sa to, hlavne v rannej špičke, keď doslova šla jedna súprava za druhou, pokial by bola v traťovom oddieli len jedna súprava a druhá čakala až sa oddiel uvolní, tak by nachytala velké meškanie. Paradoxne návestná sústava mala práve v čase špičiek zvyšovať bezpečnosť. Ešte si pamätám, že niekedy v 70 či 80-tych rokoch bol učinený pokus o sprevádzkovanie návestidiel, čosi v rámci socialistických záväzkov, zlepšovatelského hnutia (aby súdruhovia pochválili)... dopadlo to typicky košicky... velká sláva , článok v novinách, odmenení súdruhovia ... a po dvoch troch týždňoch sa to vypne.
Otázka pre AAA (alebo kto vie) :
Existuje v ČR, SR nejaká norma a záväzný návestný predpis pre električkové trate ? Tým nemyslím "čočky" na križovatkách.
Fungujúce návestidlá sú na Jabloneckej trati, ale návestná sústava je úplne iná než železničná.
Reakcia na: AAA #66636:
No lenže realita je taká celé roky,odkedy je zrekonštruovaná trať.Cestujem rýchlodráhou skoro denne vyše dvadsať rokov a viem ako sa tam jazdí,to už podľa vodiča viem ako pôjdeme.Oficiálne je max.povolená rýchlosť podľa vyhlášky, ale keď nikto nekontroluje ako sa dodržiava?Lenže v podniku, kde sú odbrzdené podvozky na KT8 bežný štandard,nie je nič nemožné... ?
Mimochodom až do rekonštrukcie rýchlodráhy tam boli svetelné návestidlá,nikdy to nefungovalo,vyzerá to,že pôvodne sa plánoval nejaký autoblok,ale nikdy nebol zrealizovaný.
Reakcia na: Tatranka #66631:
Len pri týchto vašich úvahách vám uniká § 29 ods. 5 vyhlášky o dopravnom poriadku dráh, kde je napísané: Na električkových dráhach, na ktorých chodia vlaky rýchlosťou viac ako 60 km.h-1, je chod vlaku vždy zabezpečený. Z čoho vyplýva, žeby bolo treba rýchlodráhu vybaviť ZZ, čo mi príde dosť nereálne. A keby aj z vyhlášky dali to ustanovenie preč, nezabezpečené jazdenie rýchlosťou cez 60 km/h mi nepríde veľmi bezpečné z dôvodu zabezpečenia bezpečnosti a tým nemyslím bezpečnosť vozidiel ako takých.
Reakcia na: 381+383 #66634:
Možno teraz už nie,ale mám to od známeho,čo to tak mal na "svojom" voze a jazdil koľko to dalo.Je to nedávna história pred zavedením palubákov a EM Testov.To chlapi si vždy po poobedňajšej pochvaľovali,že stihnú na stanici pred vlakom ešte pivo...
?
Reakcia na: Tatranka #66633:
Ani napriek neviem akým známostiam sa mi nepodarilo zariadiť, aby bol omedzovák nastavený na príjemnú jazdu rýchlodráhou (v zmysle, že nebrzdí 250A, keď ideš 58 km/h). Vyše roka trvalo, kým mi zladili vozne tak, aby do seba nenarážali pri každom brzdení. Naviac z VP/SP stále vyjdú vozy, ktorých príprava je ešte vyššia ako pred prehliadkou a miestami sa s tým nedá jazdiť - najčerstvejší príklad bola 408+409 s prípravou pri 50 km/h - 250 A a pri 60 km/h - necelých 400 A. Vhodné na nabitie hlavy o čelné sklo.
Reakcia na: Adamcool #66632:
T3 majú,ale pri protekcii na dielni sa dá vyradiť ?
T6 a KT8 neviem,ale hlavne tie daktorí experti "dusia" čo to dá...
Reakcia na: KVKV #66630:
Tie vozy nemajú nejaký obmedzovač rýchlosti?
Reakcia na: KVKV #66630:
No" najlepšie" sa huntujú vozy na rýchlodráhe,bežne sa jazdilo 80-85 km/h ?
Teraz už" kaskadérom" šliape po krku cestovný poriadok a podaktorých už asi prestalo baviť dupať na to a potom stáť na zastávke dve,tri minúty a čakať na odchod. ?
Reakcia na: Sheep221 #66624:
Konštrukčná a max.povolená rýchlosť vozov T1 až T6, KT8 je 65km/h.
Pokial sa prekračuje, trpia tým velmi vozidlá. Skúste sa informovať u pamätníkov z Ostravy, aký HUMUS-ŠROT im tam chodil na GO z Košíc.
V DPMK je dlhoročným zvykom, že vodiči ,hlavne mladší , radi vykonávajú "rýchlostné testy". Poznám takých expertov už z 80-tych rokov , dnes sú to zaslúžilí "skúsení" vodiči inštruktori... čo dodať.
Inač na Prešovskej na zastavke Pod furčou je už zlikvidovany pristrešok. Som zvedavy, čo za parodiu tam postavia namiesto neho. ?
Reakcia na: Dispecer #66617:
no ja som to myslel tak, ze ked sa vyskrtne jeden spoj z 52, tak 28 zastavi okrem konecnej 52 na kazdej jej zastavke ?
Reakcia na: Rudyke902 #66626:
3-krát môžeš hádať, odkiaľ som vzal vzdialenosť. Tento problém však nie je o tom, ktorá MČ je najďalej. Pretože aj keby bola Krásna 15 km od centra, tak je z hľadiska princípu prestupnej tarify "bližšie".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.