Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5 #65621:
Joško si to proste vydupal. Zvyšok dopísal veteran.

"Najlepšie" na tom sú tie boje. Keď MC bojujú medzi sebou (viď ťahanice o tom kde by mala L18 premávať), resp. bojujú s DPMK v snahe urvať si čo sa dá z toho koláča. Ale už sa bojuje aj o velkosť autobusu. Je to choré.

http://mutah.tahanovce.sk:8080/mutah/uploadedFiles/webfiles/cffile_18_10_2011_15_48_16.pdf (strana 4)

Pri úprave liniek MHD k 1.9.2011 sa sledovali dlhodobé ciele: zefektívnovať poskytovanie služieb, výhladovo ZNIZOVAT výkony vo verejnom záujme, bla bla bla

Podpísaný: Richard Raši

Výhladovo bude treba hladať asi iného primátora...

A k Anne - ešte nie je všetkým dnom koniec. ? ?
Reakcia na: veteran #65622:
No ale aj Anna je už pár dní v správnej partaji a furt bez efektu (expresu). Myslel som, že Joško má ešte iné tajomstvo navyše. Lebo tej Furči sa v ostatnom čase stále len predlžujú linky aj vozidlá, kým susedom sa všetko akosi skracuje.
Reakcia na: 5 #65621:
Žeby to, že Joško je členom tej správnej politickej partaje? A jeho kolegovi Milošovi sa podarilo "vybojovať" priamy spoj z ŤHC ku UNLP. Síce so zníženou kapacitou ale predsa. Pyrrhovo víťazstvo jak śe patri. A Miloško ide "bojovať" ďalej za predĺženie L18 na KVP. Som zvedavý komu a čo uberú.
Reakcia na: eMareq #65620:
Ja chcem vedieť celú pravdu. V čom je tajomstvo Joškovho úspechu?

Čo sa začiatku Jazera týka, 52 cez Južné nábrežie a hotovo. Odpadne značná časť súbehu s ED a aj Anna bude žiariť spokojnosťou. V čom je problém? Zachytil som tu taký argument, že... lebo musí byť obsluha Jantárovej a tú vraj rieši 52. No, keď porovnám pešiu dostupnosť z Jantárovej k Južnej triede/NO s niektorými ulicami Furče (o rovine vs. kopci nehovoriac), nechce sa mi veriť, že toto má byť dôvod. Napokon Jantárová nebola nikdy nejako cielene obsluhovaná, furt tam dačo len tak "náhodou" išlo okolo.
http://korzar.sme.sk/c/6245182/furcanom-posilnili-ranne-spoje.html

Andrejčák: Našlo sa rozumné riešenie

„Mali sme vlastné prieskumy, ktoré tvrdili niečo iné. Podstatné však je, že aj vďaka našim pravidelným rokovaniam s DPMK a vedením mesta sa napokon našlo rozumné riešenie, ktoré vyústilo v posilnenie oboch spomínaných liniek. Hoci aj naďalej dostávame od ľudí rôzne sťažnosti a pripomienky, chápeme, že z finančných a kapacitných dôvodov ich zrejme DPMK nebude môcť zohľadniť pri tvorbe cestovných poriadkov. Zatiaľ sme spokojní s tým, že aspoň v 15-ke a 55-ke sa ľuďom lepšie cestuje,“ povedal nám starosta Furče Jozef Andrejčák (Smer).

- Možno by bolo dobré povedať ľuďom pravdu, ako to s tými výmenami jednotlivých typov bolo. Tá vraj oslobodzuje.

Viacero Furčanov by chcelo, aby chodili aj novšie trolejbusy, no v tomto prípade Miestny úrad „na pílu“ tlačiť nebude.

„Niektoré trolejbusy si síce pamätajú aj začiatok trolejbusovej prepravy v Košiciach z roku 1993, no vieme, aké finančné problémy má DPMK, a preto s tým tak skoro asi nepohneme,“ dodal J. Andrejčák.

- Ja by som tiež chcel. Ale s nulou na investície minulý rok a rovnako podobnou sumou črtajúcou sa tento rok to asi iné nebude.

Očakávam kedy sa ozve Anna so svojou linkou "od sporiteľne po námestie". "Útok" sa nateraz podarilo odraziť. Joškovi už bolo vyhovené.

http://jazerokosice.sk/aktualne_html/2011_12_dpmk_ziadal_zmenu_licencie.html

Začiatkom novembra bolo, aj za účasti predsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa DPMK Zdenka Schramla, starostky Anny Jenčovej a vedúceho oddelenia výstavby a investičných činností miestneho úradu Milana Derfiňáka, rokovanie u námestníka primátora Ladislava Lazára. Z neho predbežne vyplýva, že začiatok sídliska, kde nie je električková trať, by mal byť posilnený autobusovým spojom. S ním sa cestujúci bez prestupovania dostanú na Námestie osloboditeľov. Mestská časť, aby to nestálo viac peňazí, navrhla aj nasledovnú alternatívu: Linka č. 13, ktorá v súčasnosti až po Maratón mieru chodí súbežne s 19-tkou, by sa otáčala na Námestí osloboditeľov, prípadne pri Dome umenia. A päťdesiatdvojka by bola presmerovaná z Južnej triedy na Južné nábrežie, teda by jazdila cez Vyšné Opátske. Konečne by sa tak aj obyvatelia zo začiatku Jazera bez problémov dostali na Námestie osloboditeľov, čiže tak ako to bolo počas dlhých rokov existencie sídliska.
Objasnili tragédiu v košickej mestskej doprave
http://korzar.sme.sk/c/6245725/objasnili-tragediu-v-kosickej-mestskej-doprave.html

"... v piatok policajný vyšetrovateľ obvinil 20-ročného Košičana z prečinu usmrtenia s trestnou sadzbou dva až päť rokov. Obvinený sa na polícii sám prihlásil. Vzhľadom na to, že išlo o nešťastnú náhodu - chcel vyriešiť konflikt medzi cestujúcimi a opitým 62-ročným mužom a tiež to, že sa k skutku priznal, úprimne ho oľutoval a je ochotný znášať následky svojho konania, je stíhaný na slobode,"
Reakcia na: TA #65610:
neviem ako to mám ešte vysvetliť, ale skúsim to posledný krát... VARIO má NOVÉ (žiadne upravené) a dokonca úplne atypické panely (aj rozmermi), ktoré boli nanovo vyvinuté BUSE aby sa správali ako panely EMtest... v starých paneloch by sa musela zrejme vymeniť celá elektronika, ale vzhľadom na to, že ani tie na VARIU nie úplne najlepšie fungujú, by som rozhodne do tohto kroku nešiel...
skôr je to na požiadavku DPMK na EMtest, aby sa doprogramoval SW pre technický modul tak, aby naraz vedel posielať signály na oba typy zberníc (aj keď tuším, že sa to zatiaľ nerobilo, pretože to nikto nepožadoval a samo o sebe by to značne spomalilo štart systému - kontrola pripojených zariadení na všetkých zberniciach, u BUSE sa následne aj kontroluje verzia dát v paneloch a ak je iná, začne sa nahrávať - aktuálne sa kontrolujú iba aktívne zbernice podľa nastavenia)...

uzavrime túto tému s tým, že aktuálne to možné nie je a ak to bude DPMK chcieť, má možnosť a zrejme tak urobí...
Reakcia na: Alco #65608:
Prázdninové CP platia vždy počas akýchkoľvek prázdnin, nikdy tomu nebolo inak. Nezmyslom a blbosťou by bolo trepať von celú výpravu, keď všetci žiaci a študenti ostávajú doma.
Reakcia na: VLK #65606:
keď v Buse upravili svoje panely na základe požiadavky DPMK, zadarmo to asi nebolo, tak by možno – opätovne na základe požiadavky DPMK – sa mohol upraviť aj softvér tak, aby vedel pracovať simultánne s 2 typmi zberníc. Síce to je určite náročnejšie z hľadiská financií, ale DPMK je v zásade aj tak čiernou dierou, čo sa tohto týka, takže aspoň by sa minuli € na "dobrý účel".
Reakcia na: VLK #65607:
Veď práve v tom variu , kto mal vedieť že sú to iné buse ako tie bežné? Zvonku to nevidieť. Myslim že už bolo v predošlych príspevkoch toto nedorozumenie vysvetlene nerozpitvaval by som ďalej túto tému. ?
Kandidát na Blbosť mesiaca:
Prázdninové CP na jeden deň - na dnes.
Reakcia na: Rudyke902 #65601:
kde si videl EMtest panely + BUSE panely fungovať naraz spolu (s výnimkou Varia, ktoré má verziu, ktorí nikde inde nie je a vylaďovala sa na Košiciach)? Keď teda tvrdíš, že sa to dá... je verejným tajomstvom, že som pre EMtest pracoval 5 rokov a dával dokopy aj systém v DPMK, čiže si myslím, že mám dostatočne široké znalosti ?
Reakcia na: TA #65602:
je tam HW obmedzenie - BUSE od výroby používa zbernicu IBIS, EMtest štandardne používa zbernicu 486, ktorá je rýchlejšia... u Varia BUSE vyrobilo panely so zbernicou 486, ktorú museli ešte vyladiť... HW modul, ktorý zabezpečuje komunikáciu s perifériami vie komunikovať na oboch zberniciach, ale aktuálne nie je naprogramovaná funkcia, aby posielal signály na obe zbernice naraz, a doteraz to ani nikto nežiadal...
kokos - teraz mi doplo !!! ? ? ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.