k tomu ako sa vyjadrila hovorkyna DPMK ma napadaju 2 otazky:
1. Ak na zastavke, na kt. NIE je povinny nastup prednymi dverami nastupi do vozidla osoba, kt. ma byt v zmysle prepravneho poriadku vylucena z prepravy, ako ma vodic (zastupca prepravcu vo vozidle) vykonat vylucenie takejto osoby z vozidla ak nemoze opustit kabinu/svoje pracovisko ??
osobne by som povazoval za pracovisko vodica cele vozidlo
2. Preco spaja pomoc osobe, voci kt. je pachany trestny cin so statusom verejneho cinitela ?? Co ak sa v klbovom trolejbuse budu viezt 3 osoby a dvaja zautocia na jedneho ? Kto ma potom pomoct napadnutej osobe ak vodic nemoze opustit svoje pracovisko a nie je verejny cinitel ??
Lebo v DPMK už dlhodobo vládne jeden velký neporiadok. Všetci sú so všetkými kamaráti tak predsa nebudú navzájom na seba bonzovať. Systém zodpovednosti za vlastnú prácu je dosť nízky, takže je ťažko to vyžadovať po iných. Metoda a pokyn na odstránenie prípadných nedostatkov je "ta dajak to zrobce..." A pokial sa tam snaží niekto zaviesť "disciplínu a kázeň" tak v situáciach ,kde je to fakt len obyčajná buzerácia.
Také niečo v Prahe nie je ! Voz s nefunkčným topením je poruchový a nesmie sa dostať do výpravy! Vodič má určený dostatočný čas pred výjazdom, aby si skontroloval tech.stav vozu. Pokial by vozovňa dala do výpravy závadný voz, tak by za to zas niekto niesol odpovednosť, a nie len symbolickú. Proste v Prahe sa neudomácnili ukrajinsko-balkánske manýry.
ktomu clanku este: vodic by mal mat v kabine nudzove tlacitko ktorym privola nablizsiu hliadku MSP/Statnej Policie, tak to myslim funguje v Prahe a je to urcite uzitocnejsie ako este niekam volat
"Vodič však nemá status verejného činiteľa, nesmie ani opustiť svoje pracovisko, teda kabínu vodiča"
(http://korzar.sme.sk/c/6150944/v-autobuse-mestskej-dopravy-zautocil-na-troch-ludi.html)
--->>> je to ozaj pravda, že vodič nesmie opustiť kabínu alebo len Karaffová opäť tárala? Neviem si predstaviť, ako vykoná vodič niektoré úkony bez toho, aby opustil svoje miesto v kabíne.
nízkopodlažnou KT8D5 a ja mám práve "zážitok" s T3, že vyfukovalo studený vzduch, resp. možno taký 15 stupňový, ale bolo to tak akurát, že aj pri dlhšej ceste mi nebolo teplo, ale tak akurát
Práveže cestou Nad jazero som šiel príjemne vykúrenou nízkopodlažnou KT6. Naspäť so už ale šiel spomínanou dvojičkou K6A5. Mňa by však zaujímalo načo vôbec to kúrenie šlo, keď aj vyfukovalo studený vzduch. To už som mohol rovno otvoriť okno.
"Rozšírenie okruhu občanov, ktorým je poskytovaná bezplatná preprava, o nositeľov medaily MUDr. Kňazovického nebude mať významný vplyv na pokles tržieb v spoločnosti, nakoľko sa jedná o pomerne nízky počet nositeľov predmetného ocenenia. Podľa predbežných zistení sa jedná o cca 30 nositeľov uvedenej medaily. Nositeľmi medaily MUDr. Kňazovického môžu byť darcovia krvi za nasledovných podmienok:
po 80. darovaní krvi získava darkyňa (žena) nárok na medailu profesora MUDr. Kňazovického,
po 100. darovaní krvi získava darca krvi (muž) nárok na medailu profesora MUDr. Jána Kňazovického"
No ako mam rano pozriet vypravu a podla toho sa obut? V starych karosach sa kuri odusu. Taktiez v tedomoch (v 5614 je doslova horuco obcas) ale napr. ked si sadnes v 5103 ku dveram v smere jazdy cely cas ti prefukuje popod dvere na nohy. A v 525 fuka studeny vzduch a fuka teply len ked zastane ?
ty inteligent .. ked odtial nieco fukalo, tak asi bolo kurenie zapnute nie? .. co ma vodic s tym, ze je nefunkcne? .. od toho je udrzba a dielenski pracovnici .. nie vodici .. VIVA LA NP KT! .. este som nezazil nizkopodlazku, ktora by aj kurila .. ? ?
hmm,ked si chcel sediet mal si zvolit vhodnu obuv,ale na tie 2 zastavky si mal nohy zodvihnut ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023