Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
K včerajšiemu Korzáru (PR manažérka DPMK Michaela Karaffová):

„Zrušená linka 50 riešila z Furče dva prepravné vzťahy. Smerom na Námestie osloboditeľov išlo o štyri ranné spoje prevádzkované malými autobusmi. Tie sa nahradili linkou 15 s 10-minútovým súvislým intervalom v čase medzi 6.00 - 7.45 hod."

Toto tvrdenie nie je pravdivé, veď L15 mala medzi 6.00 - 7.45 10 min. interval už dávno, keď L50 ešte premávala. Uvedené 4 ranné spoje L50 smer NO neboli kapacitne nahradené ničím. Takže aké nahradenie linkou 15, keď sa jej nič nepridalo?
Mna by zaujimalo, keby hypoteticky (tvarme sa, ze to nehrozi) by zrusili Tbusovu trat alebo uzavreli nejaku elektrickovu. Co by sa dialo? Tbusy sa relativne daju nahradit AD ale mame dost busov na pokrytie ED?
Reakcia na: redburger #64820:
Brúsiaci voz - áno, fakt koľajnice iba hladkal, nakoľko po stránke rozvodu vzduchu a piestov nijako extra netesnil. Takže po doplnení vzduchu pritlačil a pri klesajúcom tlaku jeho účinok klesal, až kým sa kompresor znova nezapol... A jeho účinok na plochu koľajnice tiež nie je veľký z dôvodu, že po pritlačení brúsnych kameňov tie trčia tak 2-3cm po vonkajšej strane hlavy koľajnice(pokryjú asi len 1/2 plochy) a nikto sa nemá k tomu, nastaviť to ?
Reakcia na: redburger #64820:
to sú "štetiny" z kefy traktorov čistiacich v zime ostrovčeky ?
Reakcia na: Alco #64817:
Tak, nemá kto s ním jazdiť, nie všetci vodiči majú na neho osvedčenie. Jazdí tak všelijako, minulý týždeň behalo v neviem ktorý deň.
O tom brúsení by mohli znalí napísať viac, že ako to prebieha, aký to má účinok a ako taký voz sa líší od iných, aké má naviac zariadenie.. a potom, že prečo sa musia koľajnice brúsiť a ktorá časť sa vlatsne brúsi a tak.
A ešte jedna otázka..niekedy je vidieť pri koľajniciach také akokeby tenké pásiky plechu, alebo kovu, dĺźky možno 20 cm a šírky nejaké tie 3 milimetre, má to s tým súvis, alebo z čoho je to?
Reakcia na: Alco #64817:
ma na nom kto jazdit, ja som vsak pocul, ze nema platne papiere uz..
Reakcia na: Adamcool #64814:
hmm ... ked som sa na brusiaci voz pytal jedneho z technickych pracovnikov tak sa rozosmial a povedal, ze ten voz drzi pohromade len ten otrasny stary nater. A ze co sa tyka brusenia tak efektivne dokaze brusit len stare kolaje ... vraj na tie nove to nema velky efekt 😃 ... je to pravda ci nie ? 😃
Reakcia na: Adamcool #64814:

Vario už druhý týždeň nepremáva, stojí na 2. kolaji v hale/pred halou, vraj nemá kto na ňom jazdiť....
Reakcia na: S499.1023 #64815:
Považoval som za dostatočné, že ma na to VLK upozornil, ja som si to skontroloval a mal skutočne pravdu. Ospravedlňujem sa za moju dezinformovanosť pred tým, ako som napísal príspevok. A len tak naokraj, stačilo by ak by si ma na to upozornil, nemusíš hneď útočiť! Ja som prednedávnom písal, že sa iba zaujímam o dopravu v KE ale nikdy som v DPMK nerobil ani nič podobné. ? Ďakujem za pochopenie.
Reakcia na: Adamcool #64803:
Prepáč, prosím, prečo tu píšeš tak sebaisto veci, o ktorých evidentne vieš iba z tretieho dopočutia? V BB žiadne TRATE nezrušili a žiadne TRATA nepostavili.
Reakcia na: tbus #64813:
a "hladkal" ich z dôvodu opotrebovaných brúsnych kameňov alebo je tam nejaká iná závada. Áno, to je jasné, že chodil iba v noci, lebo v špičke by toho asi veľa nenabrúsil 😃 ale aj tak si myslím, že by mal byť tento voz omnoho častejšie v účinnej prevádzke 🙂

Btw: Vario nepremáva, alebo ho na Dispečerské fórum už mesiac nikto nenapísal? 🙂
Reakcia na: Adamcool #64812:
ten brúsiaci voz čo som počul skôr koľajnice jemne hladkal ako brúsil.. kedysi pravidelne jazdil ale len v noci, tak možno jazdí aj teraz, no nevidieť ho.
Chcem sa opýtať, z akého dôvodu nepremávajú (predpokladám, že ani nezačnú) premávať technologické koľajové vozidlá napríklad: brúsiaci voz, pretože zvlnených koľají máme v KE koľko sa vám zažiada, napr. Amfiteáter, Južná trieda, a bolo by to zvyšovanie komfortu cestujúcich a vodičov "zadarmo". Alebo napr. tzv. čert na odpratávanie snehu. Myslím, že DPMK vlastnilo dokonca dva takého špeciálne vozy. Ak by nefungoval ani jeden z nich, tak by sa hádam z dvoch dal urobiť jeden schopný prevádzky. ?
Reakcia na: SHORTY #64810:
Pokiaľ by nedošlo pred časom k okamžitej rekonštrukcií trate na Trnavskom mýte, tak VÚC seriózne zvažoval jej uzavretie.
Reakcia na: Mike #64796:
...tak ako si písal... "môže" ale nemusí. V KE nejde o nejaký malí cíp trate, ktorý by si zavrel. Tu by museli zavrieť križovatku - napr. NO, Kr.súd, Zimná-ČSA alebo VSS. Myslíš, že by to niekto urobil?? To ako keby v BA zavreli križovatku Trnavské mýto alebo pri Chatam sofér...
Zrušiť trolejbusovú dopravu.... To už len bude výhra. Veď ten prípadný výpadok trolejbusov,nenahradia ani autobusy ,ani električky. ? ?
Reakcia na: Peter55 #64804:
urobili umyselne...

Re #64803 Adamcool: v BB sa trate nestavali...
Reakcia na: Adamcool #64800:
Budúci rok by nemalo byť ani Vario, ani KTčko po GO. Zrejme najväčšia zmena v električkovej doprave bude len v dosadení informačných tabúľ do niektorých T3 a do 513ky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.