Quakeman: Viete aj nejaké konkrétne hodnoty? Prekračuje sa u nás aspoň niekedy (nepočítame výnimočné situácie) maximálny špičkový odber a ak áno tak o veľa? 
Sheep221: Som veľmi rád, že sa do našej "diskusie" zapájate, a vážim si to, ale my sa teraz nebavíme o električkách, ale o trolejbusoch.
Teraz som nasiel, ze Banská Bystrica kúpila 19 trolejbusov Škoda 31Tr SOR a dostala dokonca 95 %!!! ceny trolejbusov z EUfondov. Keby sa aj u nás do toho niekto takto oprel, a mal by chuť, čas a v neposlednom rade aj peniaze urobiť taký projekt, myslím, že by EÚ nemala problém nám tie peniaze poslať, najmä, ak by sa tu argumentovalo tým, že by sme potrebovali pri vyradení starých trolejbusov minimálne o polovicu nižšiu spotrebu el. energie a bla bla bla
Link: http://www.dpmbb.eu/documents/info_tbus.pdf Veľmi zaujímavé a veľmi prehľadné .pdf v ktorom sú veľmi stručné informácie o projekte. Nemyslím, že by s tým v Košiciach bol nejaký problém
Navyše, počul som, ale neviem úpresne už kde, nakúpili trolejbusy za polovičnú cenu s tým, že ich firma dodala neposkladané. Neviem, či my máme v KE takých školovaných ľudí, ktorí by zvládli poskladať trolejbus, ale ak áno, resp. ak by sme si sem prizvali nejakého odborníka, tak by nás to stále vyšlo odosť lacnejšie.
Je veľa možností.
Pokúste sa mi to nejako vyargumentovať ako v minulých príspevkoch
Ďakujem

Sheep221: Som veľmi rád, že sa do našej "diskusie" zapájate, a vážim si to, ale my sa teraz nebavíme o električkách, ale o trolejbusoch.

Teraz som nasiel, ze Banská Bystrica kúpila 19 trolejbusov Škoda 31Tr SOR a dostala dokonca 95 %!!! ceny trolejbusov z EUfondov. Keby sa aj u nás do toho niekto takto oprel, a mal by chuť, čas a v neposlednom rade aj peniaze urobiť taký projekt, myslím, že by EÚ nemala problém nám tie peniaze poslať, najmä, ak by sa tu argumentovalo tým, že by sme potrebovali pri vyradení starých trolejbusov minimálne o polovicu nižšiu spotrebu el. energie a bla bla bla





Tatranka