Áno, je to možné. že máš viac nacúvané, ja mám VP na električku až od roku 1984.
Teraz mi vysvetli, aká dráhová inšpekcia vyšetrila vozy roku 1984, keď taký orgán neexistoval, čo tam vyšetrila kriminálka. ktorá ani netuší, čo je to zrýchľovač a odpovedz mi na moju pôvodnú otázku.
Aj keby hneď vedeli o tom, čo vyšetrujú, ako pri totálne zošrotovanom vozidle dokážu, že všetky tri brzdy boli v poriadku? Ako to, že ak boli všetky tri brzdy v poriadku, vozidlá nezastavili ako obvykle? Prečo žiadny cestujúcio tú záchrannú brzdu nestlačil?
O objektivite vyšetrovania v okamihu, keď je vinu na koho hodiť, som mal možnosť niekoľkokrát sa presvedčiť osobne.
A prečo by vodička, ktorá mala predchádzajúci dn nehodu s osobným automobilom, nemala na voze čo robiť?
Je to presne taký istý prípad ako legendárne vykoľajenie Meridianu v Bratislave, kde to tiež hodili na hlavu mŕtvemu rušňovodičovi.
Este jedna vec k tomu updatu.. (mimochodom pozeram, ze uz sa to pozmenilo ) . Nie je nahodou slovo stanoviste cechizmom? ... Rovnako ako schodiste a podobne? Nemalo to byt stanovisko, schodisko .... ? (mozno sa mylim)
Tak beriem spat. Vznikla tam teda podobna situacia, ako na jazere a tej uzasnej krizovake pri tescu (az na ten delic teda). Ak je v zastavke semafor, da sa rozbehnut celkom pohodlne, no ziaden dalsi voz tam uz nezastavi.
Ty brátislavský trkvas, VP na električku mám od roku 1983 a pravdepodobne mám viacej nacúvané ako ty najazdené. Oba vozy po nehode boli vyšetrované kriminálkou aj dráhovou inšpekciou a všetky 3 brzdy boli v poriadku. Stačilo, aby hociktorý cestujúci stlačil záchrannú brzdu (keď už to nezvládla vodička, ktorá mala mimochodom v predošlý deň dopravnú nehodu s osobným automobilom a vlastne nemala čo robiť ten deň v električke). Takže tak.
Počúvaj ma, ty teoretik, máš VP na električku? Dávam ti teda otázku: Pri jazde z kopca ti vypadáva poistka 100 A prvého voza. Tým pádom ti nebrzdí EDB ani koľajnicová brzda, Čeľuste sú po 100 metroch spálené. Ktorou nezávislou brzdou budeš brzdiť teraz, ty ropovodná rúra?
Mne sa taká situácia stala, našťastie na kratšom kompci ako ten k amfíku. Nemám rád hyeny, čo sa priživujú na mŕtvych.
Uplynulo 33 rokov od najtragickejšej električkovej nehody v dejinách Košíc, kedy 30. 10. 1978 súprave 229 + 298 pred zastávkou Amfiteáter zlyhali brzdy, čo vyústilo do vykoľajenia – zahynulo 9 ľudí, 10 ľudí sa zranilo ťažko a 80 ľahko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Teraz mi vysvetli, aká dráhová inšpekcia vyšetrila vozy roku 1984, keď taký orgán neexistoval, čo tam vyšetrila kriminálka. ktorá ani netuší, čo je to zrýchľovač a odpovedz mi na moju pôvodnú otázku.
Aj keby hneď vedeli o tom, čo vyšetrujú, ako pri totálne zošrotovanom vozidle dokážu, že všetky tri brzdy boli v poriadku? Ako to, že ak boli všetky tri brzdy v poriadku, vozidlá nezastavili ako obvykle? Prečo žiadny cestujúcio tú záchrannú brzdu nestlačil?
O objektivite vyšetrovania v okamihu, keď je vinu na koho hodiť, som mal možnosť niekoľkokrát sa presvedčiť osobne.
A prečo by vodička, ktorá mala predchádzajúci dn nehodu s osobným automobilom, nemala na voze čo robiť?
Je to presne taký istý prípad ako legendárne vykoľajenie Meridianu v Bratislave, kde to tiež hodili na hlavu mŕtvemu rušňovodičovi.