Nestačila. Keďže ako v prípade MAGLEV-u tak aj v prípade Schwebebahnu sa jedná o monoraily, tak nemôžu mať Jediný Správny Rozchod 1435 mm a preto by ich orgán Štátneho odborného technického dozoru na dráhach špeciálnych (kam by zaiste boli zaradené), ktorým by nebol nikto iný ako Ing. 1/2/3, neschválil do prevádzky.
Pre všetkých, ktorým sa minuloročná rozlúčka s Ikarusmi málila, existuje "pútnické miesto" v podobe odstaveného Ikarusu 280.08B #4085 - v Múzeu letectva a dopravy na letisku.
To je celkom fajn riešenie, aspoň v tých horúčavách. No neviem či je tam stále dispečer. A či vôbec je nejaký vedúci linky 23, to tiež neviem, strieda sa to, robia ju všetci.
Vedúci linky 23 by to mohol prekonzultovať s vedúcimi, jedno z riešení ktoré ma takto "od stola" napadlo, na stanici je skoro stále dispečer, ktorý by dostal za úlohu vo veľkých horúčavách pripraviť dajme tomu každé 4 hodiny fľašku pitnej vody pre vodiča 23012. Neviem nakoľko je to reálne, ale ide to aj iným spôsobom, ako vytvárať umelé prestoje a presuny.
Ako ja ta chapem na čo naražaš je pravda že su kratke prestavkyna niektorych linkach a s tou vodou je to v lete tažšie kedže sa rychlo miňa lebo je teplo. Aj si myslim že ani nie tak jedlo je problem ako voda lebo skor po tu treba ist do obchodu ta sa mina v horučavach rychlejšie a potom ju treba samozrejme dokupovať lebo ako spominaš nie každa voda z vodovodu je pitná. Na to zbehbutie po tu vodu do obchodu by sa mohol najsť čas no lebo ani vodič nie je stroj. Takže chapeme sa. ?
čo ho bališ alebo čo? mozog ti už dočista zalial tuk?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
absik
http://korzar.sme.sk/c/6011434/metro-v-kosiciach-je-zrejme-nerealne.html
? ? ?