Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gabo5607 #62998:
Zaujaty resp. pribrzdeny nazor tu maš jedine ty, nikto nikoho nechrani len treba otvoriť oči a žiť v realite a nie vo virtualnom svete vodičov.

V inom zamestnani tiež človek nemože isť kupiť o desiatej večer paralen, na to si asi zabudol. Ale vodiči su asi špecialna skupina ?
Reakcia na: jt #63000:
Poskytované nápoje? No nemôžem to ani vyvrátiť, ani potvrdiť, akurát ja som sa s tým ešte nestretol. Tie minerálky ktorých bol plný infobus počas majstrovstiev mohli radšej teraz rozdať vodičom...
A o tom zákone, sú tam dve možnosti, ibaže ako poznám DP, ten si vyberie určite tú druhú možnosť, čo znamená 4 hodiny makať a 30 minút prestávky, ako to bolo donedávna na linke 16 cez víkend. Jeden vodič už točil, a zvyšní dvaja ešte doma spali, nástup mali až okolo pol ôsmej, pričom prvý vodič maká od pol piatej...
Reč bola o prípadných nákupoch počas pracovnej doby, keď ako ty píšeš v horúčave dopijem minerálku a nebudem ju mať kde zohnať, a neskôr sa to tu pretočilo aj na vytýkanie zaobchádzania s vodičmi...
Reakcia na: Terepin #62999:
Nie nič sa neporušuje, však všetko je v poriadku ? len ty si začučkal dobu. A ty ak sa chceš sťažovať tak píš na DPMK mail a nie tu že nejaký 17-tkar piše za jazdy sms...lebo tiež tým nič nevyriešiš...
Reakcia na: gabo5607 #62996:
Veď každý vodič šiel do zamestnania v čase, keď tento "milučký zákon" platil, vodiči si túto prácu vybrali a teda rešpektovali túto normu a to, že sa na nich takéto pravidlo vzťahuje. Očividne s ním ale nesúhlasíš ty a ako si napísal vodič nie si, tak čo tu riešiš? Ak sa ti to nepáči, robiť to nemusíš.

Mimochodom, vodiči MHD majú prestávku povinnú po odpracovaní o vyše 30% pracovného času menej, ako väčšina zamestnancov. A isto vieš prečo - zodpovednosť za cestujúcich, nie len fyzická únava. Čo sa týka klimatických vplyvov, vieš dobre, že to sa rieši v súlade so zákonmi a v lete sú pri vysokých teplotách poskytované nápoje.

Lenže reč bola o nákupoch počas pracovnej doby...
Reakcia na: gabo5607 #62998:
Aké bránenie bossa, ty čo fetuješ? Si len ďalšie komunistické prasa, ktoré bojuje za totalistické práva robotníckej skupiny, nič viac. Máš pocit, že sa porušujú zákony/smernice/práva vodičov? Daj sťažnosť. Vypisovaním chorých výplodov tvojho vygumovaného mozgu na iMHD, ktoré ti každý jeden vyvrátil, dosiahneš veľké oné. Tak sa prestaň správať ako malé decko a rob niečo konštruktívne (nie, buzerovanie fakt konštruktívne nie je).
Reakcia na: Terepin #62997:
Zachoval som sa čisto ako vodiči, menením informácií, pretože viem toľko isto ako oni. Nechodím totiž s vedúcim na kofolu ako polovica tunajšieho fóra a neviem informácie z "prvej" ruky. A nemienim akceptovať zaujaté názory len aby si "svojho" Bossa ochránili.
Reakcia na: gabo5607 #62996:
Ty si typický troll: začneš rozpravu o veci o ktorej vieš dobre že nie z tretej ruky, fakty meníš častejšie než ponožky, ak niekto poukáže na tebou napísanú blbosť rýchlo zmeníš tému a ani zaboha nemieniš akceptovať iný názor než svoj.
Reakcia na: Vladimír #62994:
A? môže byť aj v súlade najvyššou africko-antarktídskou legislatívou, takéto jazdenie 4 hodiny vkuse je nepríjemné...
Reakcia na: AAA #62987:
Už len z tých cp čo si sem dal. Okrem linky 14 jazdila na ten istý smer aj L2 s takým istým "intervalom" takže súhrnný cp Hl. St. - Vajnorská mal polovičný interval. A keďže vtedy nebol jednotný interval (vtedy nebol vôbec interval), tak linky na stanicu ako najmenej vyťažené chodili najredšie. Aj z toho dátumu električky premávajúce do centra, resp. K.Vsi a Dúbravky chodili podstatne hustejšie ako tie, na ktorých si dal link na cp.
Reakcia na: gabo5607 #62963:
Milý chlapče. Ten "milučký zákon" je úplne štandardný a v plne v súlade s vyššou európskou legislatívou.
Reakcia na: VLK #62991:
Že uniformy. Zasmejme sa. To už ale vyzerá ak príde slušne pekne nahodený vodič na starom rozpadajúcom sa vraku s náterom samahrdza. ? ?
Reakcia na: VLK #62991:
Tak si tam urobte poriadok lebo jedni druhých presviedčajú že ich už netreba nosiť atď. Skončil som. Bordel, nejasnosti...
Reakcia na: gabo5607 #62988:
hovoríš že nie si vodič - tak neviem, prečo by si mal o školeniach počuť... tam sú stanovené limity a v rámci týchto sa postupuje...
že niekto nepoznal DEKA? a čo? nie je predsa povinnosť poznať všetkých ľudí z DP... riaditeľ má iné povinnosti a starosti, celý deň je na rôznych jednaniach a pod.
sociálky boli na tom dobre, dnes sú zničené - vodičmi...
a mýty a fámy vodičov MHD nechám radšej na pokoji ?
uniformy? aká nejasnosť? je na to smernica a tá je jasne daná...
je mi jasné, že sa o mne medzi vodičmi hovorí ? poviem to tak: s mnohými vodičmi vychádzam veľmi dobre a rád si vypočujem ich názory... občas majú totiž aj oni dobré nápady a ja nie som bezchybný... viem si priznať aj svoju chybu... tí ostatní so mnou komunikovať nechcú, nechávam to tak, je to každého osobná vec...
čo sa mi však nepáči, že sa to potom takto rieši cez verejné fóra... je jasné, že veci z kuchyne DP nebudem prepierať takto. Ak chcú vodiči niečo vedieť, poznajú spôsoby, akými sa to dá ?
a btw: tiež som vodič, jazdím na buse o.i. aj preto, aby som bol "pri tom" (jazdil som predtým aj u DPB) a aby som mal kontakt s vodičmi či cestujúcimi
Reakcia na: S499.1023 #62984:
A niekedy v 1992 sa neprešlo na jednotný interval pondelok-piatok 12, víkend 15 a večer 20 min u električiek?
Reakcia na: VLK #62986:
O školení som už pekne dávno nepočul. Minulý rok dvakrát ale teraz je už august a tento rok ešte nebolo. Napríklad odišiel DEKO, niekto ani dodnes nevie ako vyzerá. Medzi vodičmi sa rozoberá odchod p. Kvitkovského, jedni vravia že už tam nieje, další že odchádza a iný zase tvrdia že tam ešte dlho bude. Tak kde je pravda? Farbenosť treba nechať cestujúcim, vodičom stačí presne a jasne určiť veci na školeniach. To by bolo najlepšie. Stav sociálnych zariadení je taký už zopár rokov. Ak si nevie niekto kúpiť novú kanvicu za 15 eur, ale musí kradnúť, je to jeho problém. O informovanosti vodičov viem toľko že pri každej výluke boli služobné príkazy. Možno neboli farebné a neboli vo veľkosti A4 ale vodiči vedeli čo robiť, a keď nie tak tam bol dispečer a usmernil ich. Daľšia vec sú nejasnosti ohľadom nosenia uniforiem....a plno iných vecí
Reakcia na: S499.1023 #62984:
Keďže si v tom čase jazdil a ja si niečo konkrétne o MHD ako tak pamätám až niekedy od roku 1991 - 1992, tak sa nehádam. Len som vychádzal napr. z týchto CP: http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17138&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17140&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17143&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
A tie intervaly mi nejaké úžasné v porovnaní s dneškom okrem víkendu neprišli.
Reakcia na: gabo5607 #62980:
a ešte jedna vec predsa - vodiči majú svojich "hovorcov", vedúcich tabuliek, ktorí sa pravidelne s nami stretávajú, ktorým objasňujeme, čo sa spravilo a píšeme nové podnety. Ak sú vodiči neinformovaní, nie je to skôr chyba na tejto strane?
Reakcia na: gabo5607 #62968:
školenie vodičov AD aj TD bolo minulý rok 2x, a viem to preto, že tam sám chodím a školím vodičov...

čo sa týka výbavy sociálok len uvediem posledný prípad z tohto mesiaca - ukradnutá NOVÁ varná kanvica na vodu niekým z vodičov (nik iný nemá prístup) z Podhradovej. A nie je to prvý a žiaľ bohu asi ani posledný prípad. Za žalostný stav sociálok si môžu sami vodiči ❗

Pripojenie sociálok na Madridskej alebo v Krásnej bránia príslušné MČ (nevysporiadané pozemky). Urobilo sa aspoň niečo pre vodičov.

A neviem, že by sa nejakí vedúci zmenili. Vodiči majú svojho nadriadeného a toho poznajú. Ostatné im netreba (aj keď aj u mňa majú dvere otvorené a 70% úprav CP za minulý rok bolo pre vodičov a na podnet vodičov).

A je zaujímavé čo píšeš o neinformovaní, pretože v minulosti pri výlukách nemali vodiči žiadne alebo len minimálne informácie, teraz napríklad dostávajú celú A4 s presnými inštrukciami a farebne. Tak isto o zmenách CP majú info na nástenke. A množstvo ďalších papierov len preto, aby sa mali ako v bavlnke. Ale sú PRESNE TAKÍ ISTÍ ako aj cestujúci, na ktorých nadávajú - tiež nič nečítajú, ale ohundrať to vieme...
Reakcia na: AAA #62983:
Pretože to bolo ešte skor, ako na začiatku 90. rokov. Potom sa to preklopilo do opačného extrému, ktorý popisuješ. Ale robiť v 1984 linku 10 znamenalo celý deň sa točiť prakticky bez zastavenia, lebo aj tie tri minúty sa odstáli v kolóne na ul. Čs. armády a pracovná prestávka vzniklla tak, že sa z jazdnej doby pred prestávkou ubralo 5 minút, po prestávke tiež a dve minúty sa pridali k tým piatim. Takisto jazdiť napríklad 13 v sobotu ráno znamenalo jazdiť prakticky bez zastavenia.
A nečastejšie??? V devaťdesiatych??? Dvanástka mala 24 poradí a špičkový interval 4 minúty, t-12, neskoršia 212, dokonca tri minúty.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.