to ze tebe lezu na grc, je tvoja vec, inac tie vozidla su najlepsie a najdostupnejsie co mame na na stredoeuropskom trhu a su ovela lepsie ako Citybusy, ktore su uz zastaralej konstrukcie
11:51 - príchod 612 na Valcovne USS, smer VA USS
11:58 - príchod 612 na Valcovne USS, smer Košice, spojenie zadnou časťou prostredného článku tyčou na podvozku
12:02 - odchod súpravy 612+512C do vozovne
12:10 - zloženie posledného, B článku a presun ku zastávke Valcovne USS
Pisal som vlak do Blavy, aby bolo jasne o ktory vlak ide. Ale skus si predstavit cestu napr. do Trnavy. Mas tam byt do 10:00. IC-cko tam nestoji. Neskorsi rychlik (6:20 z KE) pride az 11:40. Aj tak musis ist prvym rannym rychlikom 4:20.
Ale mas pravdu s tym co si pisal v niektorom predoslom prispevku. My tu nocaky neovplyvnime. Nech dopraje panboh vedeniu DPMK zdraveho rozumu.
Mozme mat rovnakz vozovy park ale urcite nie z tych GRCOV solarisov. Viem ze z inych miest sa na ne pozeraju ako na neviemco super ale mne uz lezu horekrkom FUUUUJ
No a co myslis kto si sadne a necha sa vozit, hrcov ktora sa rozpada za jazdy (104), T1tkou a T2kou z interierom T3?? Spamataj sa. v Bratislave sa robi udrzba na HS skoro kazdy den, ked to pride z vyjazdu, priblizne raz za mesiac mame rozobraty kontroler, doliaty olej, umyte.... To sa nezda ale vsetko stoji peniaze, a jedina schopna elektricka na Kosice je 104ka, ale co z nej ked sa rozpadava priamo pred zrakom, kontroler tam nikto nevie spravit. Tak to je co za udrzba
Akoze ty si uplne v poriadku?? Vies k comu ide svetovy trend, vravia ti nieco Euro normy??? Spamataj sa Karosa je perfektny stroj najme z Ivecom motorom, ale nema najmensiu sancu sa uplatnit, trend vedie k nizkopodlaznosti a nie k vysokopodlazakom. Viem, ze si zatazeny na 3003ku, ale rozmyslaj kusok. Podstatov uspechu a setrenia je mat rovnaky vozovy park a co najvacsiu nizkopodlaznost vozidiel.
Čo si myslíte, bolo by výhodné pre DPMK zriadiť novú službu, ktorú zriadila aj DP Brno a vytvorila na ňu reklamu:
URČETE SI SVOJI TRASU!
Pro vaše firemní i rodinné oslavy,
svatby, prezentace nebo projížďky
vám nabízíme
historické i moderní tramvaje.
CENÍK:
sólo tramvaj 2 000 Kč/hod.
souprava 2 400 Kč/hod.
(Ceny nie sú uvedené s DPH a sú stanovené dohodou)
O 10:21 sa súprava 612+512A minula na zastávke Spoločenský pavilón s T3 #423 na L6, odkiaľ poslal echo sám Shorty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3003