nadbeh versus meškanie: pamätám, keď do médii za hnojil niekdajší pán D...o, že vodič v Dpmk má nulovú toleranciu v oboch prípadoch, má ísť presne a hotovo. a ako čítam príspevky, javí sa mi tu pár prispievateľov akoby boli z jeho fajty! bez urážky! no v košickej doprave, pri zhusťujúcej sa premávke, pri perfektne načasovaných semaforoch sa to jednoducho nedá! ako niekto múdrejší raz povedal, nie sme tokijske metro! bolo by to fakt perfektné, ak by sa to v KE dalo realizovať, ale to sa jednoducho nedá! chronometráž sa robí od stola a tak sa čuduj svete, že raz to vodič nadbehne, inokedy zas mešká a chudák cestujúci nevie nič, len sa sťažovať. veď na každej zástavke je tel. číslo na dispečing a každý má hádam mobil! bol som svedkom meškania 13 min!!! a vo vysielačke sa vodič bránil jedinou vetou ,,nemohol som ísť o 2 min. skôr, keď meškám 13!" treba sa fakt zamyslieť, keď človek zdvíha telefón! na druhej strane je fakt smutné, že si to odnesie cestujúci, či mrzne alebo je horúčava. vodič jazdí, aby dostal z bodu A do bodu B cestujúcich bez ujmy na zdravý a nikto si ani len nepomyslí, že mu treba trebárs čúr.ť! že na konečnú už došiel dávno po odchode, že na druhej konečnej stratí zo svojej prestávky a tak stále dookola! ak by ste tu chceli mať takzvané tokijske metro, tak chronometráž sa musí urobiť individualne pre každý spoj, každý tip autobusu, každého vodiča, každej svetelnej signalizácie, každej zástavky, každého dňa v týždni, každej hodiny!!! a nemali by sme zabúdať aj na to, že čas,je len relatívny pojem, takže presný čas ani neexistuje!!!....................je to všetko hlúposť, však? no povedal by som, že asi taká istá hlúposť, ako je nadbeh, či meškanie.
S499.1023
Toelranciu nezdôvodňovaného meškania s výnimkou východzej zastávky by som kľudne zvýšil - na 180 s celodenne a 300 s 6-9 a 14-19.