O 4085 bolo kopu záujemcov aj z iných dopravných múzeí aj súkromníkov, keby niekto hore v DP nevymýšľal a netrepal výhovorky že ta oni niesu sympaticky a podobne tak sa mohla mať lepšie. Dúfam že aj na letisku sa im podarí postavať niečo lepšie ako tu plexi búdku, nech to je pod poriadnou strechou. Inač toľko nechávali odkazov na Peťovej ŠDčke že by ju zobrali ku sebe zaparkovať aby tam bola vystavená (je predaná inde) a keđ im ponúknu ŠLku ktorá je aspoň nalakovaná, tak sa nič nedeje.
Či bude hniť na Hornádskej alebo na letisku je úplne jedno, resp. je jedno kde bude hniť, lebo tam bude hniť.... Cassovia retro chceli aj električku, že urobia lexanovú striešku a bude stáť vonku - lexanová strieška, to je ako keby ani žiadna nebola... Len ju tam chceli mať a to je asi tak všetko, a peniaze na opravy žiadne - tak isto dopadne aj Ik ?
Nieje ani tak dôležité že či bude zatiaľ vonku,ale že ho zobralo tech. múzeum ktoré sa aj dokáže o ten voz postarať a je záujem o zachovanie vozu nejakým spôsobom .A že bol záujem obrovský "MHĎakov" ? Nečudujem sa že sa podnik rozhodol voz odpredať tomu komu ho aj odpredal, ako by ten voz dopadol ? lepšie ? potom rovno mohol ostať hniť na Trolejbuske.
Re #58282 Astor: no veď práve. Ikarusy 435 zvyčajne horievajú od motora špiny oleja ako je zanesený, už pomaly bežná vec v KE a BA, no tento horel paradoxne od skratu v elektrike, preto nešťasne zhorel celý... celý ten článok je tak bulvárne ladený, človek ktorý sa trošku rozumie do mHD ho nemôže brať až tak vážne. To že majú električky priemerne niečo pod 20 rokov neznamená ,že sú po životností, nakoľko taká električka sa pri dobrej údržbe dožije v spokojnosti aj 40 rokov
počet liniek nie je až tak smerodajný ako počet spojov. Nad jazerom by sa dalo krásne obslúžiť so súčasnými električkovými linkami a nanajvýš 2 autobusovými linkami.
Tak to je jasné, práve s jej rieśeniami MHD sa ja vôbec nestotožňujem, preto u mňa skončila, spolu s jej kumpánmi. Tak v najnovśom ich volebnom letáku, čo som si pozrel navrhujú zníženie rýchlosti električiek na úseku Ždiarska. Tak nie, aby navrhovali rekonštrukciu celej trate, čím sa kompletne stíši a zrýchli, nie, ich napadne akurát obmedziť rýchlosť. Tak takéto obmedzené myslenie rozhodne nechcem mať v čele MČ. No a samozrejme spolu s tu priamou linkou od pošty cez Opátske... škoda reči, pani starostka odomňa hlas nedostane.
Vratim sa k Dnu bez aut, skuste im Vase pripomienky napisat na http://www.dpmk.sk/content/view/92/119/ ... Ked im napisu pripomienku ci navrh viaceri, tak snad to buduci rok lepsie zorganizuju
?
Starostka na Jazere dostala do vienka namiesto rozumu niečo iné. Radšej nech hovorí o vreckách pre psie hovienka, o probléme s holubmi, či množiacimi sa hlodavcami v kanalizácii. Ako doktorka veterinárnej medicíny by mala ostať pri svojom odbore a nedrístať nesplniteľné (a najmä sebecké, úzkoprsé a nesmierne populistické) sľuby. Keď toto myslí naozaj vážne, tak je (bez prepáčenia) sprostejšia, než som si doteraz myslel.
Starostka JZR sa v knižke o histórii JZR vyjadrila o budúcnosti tak, že bude jazdiť od Dneperskej expres na NO, tak asi to chce poriešiť tak, že tá linka obslúži zastávky na JZR a niečo zo zvyšku a je. Podľa mňa blbosť, celá doprava JZR/ Krásnej sa dá riešiť 3-4 linkami v normálnych intervaloch a je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUKYmhd
Sak aj tá sa ráta. Je to tiez linka ja ju dost casto vyuzívam ?