takmer všade by to znamenalo nutnosť prebudovania - rozšírenia tratí. Minimálna osová vzdialenosť protismerných koľají na trvalú a bezpečnú prevádzku autobusov nepostačuje.
investicia do vyasfaltovania trati - tie by sa asfaltovali tak či tak
moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ? - v akom zmysle?
Ja osobne som si nevšimol nejaké zásadné zádrhele prečo by to nešlo aj tu spraviť. A taký nápad tu už bol. Urobiť spoločnú zastávku na Spoločenskom pavilóne, ale "technický" úsek to zamietol.
Je to možné, dokonca na Jazere sa to istý čas používalo na prestup z linky 13 na konečnej na Važci, alebo pri výlukách. Ale prečo sa nevyužíva? Ľudom, čo rozhodujú o financiách na rozvoj a zatraktívnenie dopravy (mestskí poslanci), je to úplne jedno. Oni chodia autom.
Uz dlhsie rozmyslam: Preco na niektorych usekoch nejazdia autobusi po tratiach elektriciek a nezastavuju na zastavkach elektriciek ?
Vyhody / nevyhody
+ lepsie prestupovanie
+ v centre zrychlenie premavky autobusov
- investicia do vyasfaltovania trati
- moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ?
Aky je vas nazor ? Je nieco take mozne ? Ak ano preco sa to nevyuziva ?
Inak, všetkým fanúšikom histórie košickej MHD dávam do pozornosti málo vídaný záber na konečnú električiek na cintoríne z 20. rokov. http://yfrog.com/5or0000566j
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mache
Vyhody / nevyhody
+ lepsie prestupovanie
+ v centre zrychlenie premavky autobusov
- investicia do vyasfaltovania trati
- moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ?
Aky je vas nazor ? Je nieco take mozne ? Ak ano preco sa to nevyuziva ?