Čo sa týka nočnej dopravy,dovolím si podotknúť,že prevádzkovanie inteligentnej nočnej dopravy o.i.znižuje počet ľudí za volantom pod vplyvom alkoholu.Ďalej si dovoľujem upozorniť na fakt,že v Prahe využívanie nočnej dopravy celotýždenne vyrástlo po skrátení intervalu zo 40 na 30 min.Dnes sa už nočnej dopravy v dvojnásobnom-hodinovom-intervale už dožadujú aj obce pomerne vzdialené od Prahy. Dispečer:Počúvaj,prestaň tu už dokola omieľať tie svoje psychopatické úchylnosti s Midwaymi a podobnými hovädinami.Citybus bez sedačiek by bol úplne na hovno,však sú tam podesty,ty debil.Ibaže by DP Košice zamestnal pár takých debilov ako si ty a tvoji kamaráti mišo,3001,3003 a podobní,aby tie invalidné vozíky na tie podesty dvíhali.Ty budeš dvíhať elektrické.
Sarko
Dátum a čas / Udalosť / Stanica
2004-08-21 11:45 / Prechod vlaku vymennou zst / Surany
2004-08-21 11:52 / Prechod vlaku KB / Ulany n.Zit.
2004-08-21 11:55 / Prechod vlaku KB / Hul
2004-08-21 12:02 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Podhajska
2004-08-21 12:15 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Podhajska
2004-08-21 12:29 / Prechod vlaku KB / Vyh. Pial
2004-08-21 12:36 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Lok
2004-08-21 13:12 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Lok
2004-08-21 13:19 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Kalna n.Hr.
2004-08-21 13:33 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Kalna n.Hr.
2004-08-21 13:45 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Levice