aj ja maly dotaz do plena - fotoupdate z Maratonu mieru - 31 fotiek autobusov, z toho 17 zozadu, zvysok zboku, zopar spredu ale zdiaľky, len par snimkov skutocne reprezentativnych... To sa tu niekto boji fotit???
Otázka do pléna:
dávam si robiť kalendáre na rok 2011 (formát A3, foto tram a aj bus a trol) cena 10éčiek...
ak máte záujem napíšte na hsmdke@yahoo.com do 8.10.2010
http://korzar.sme.sk/c/5578691/elektricky-vykolajuju-dlazobne-kocky.html
"Tentoraz zišla z trate električka číslo R4. "Kvôli problému sa mala otočiť pri amfiteátri a smerovať do vozovne. Pre poruchu cestujúcich neviezla. Pri otáčaní sa však vykoľajila na dlažobnej kocke, ktoré sa v tomto úseku nachádzajú. Na tomto mieste DPMK plánuje robiť rekonštrukciu, ktorá by sa mala začať v najbližších dňoch," uviedla hovorkyňa Monika Murová."
beriem, bolo 12:00, diváci išli po MMM domov. MHD by však pri takejto akcii mohla premávať na súbežných uliciach, kde bežne nepremáva. Nikomu sa nič nestane, ak sa prejde od zastávky k trati MMM pár metrov. Namiesto Národnej triedy a Hlinkovej môže premávať MHD od Slovenskej jednoty po Alešovom nábreží, Tomášikovej a Odborárskej, namiesto Štefánikovej po Svätoplukovej a podobne. Určite tu hneď mnohým napadne 100 + 1 dôvodov, prečo to nejde, ale, opakujem sa, smradiace busy na maratónskej trati robia MMM len hanbu.
Myslím, že prirovnanie k potemkinovskej dedine určite nemalo za cieľ zhadzovať pozitívnu aktivitu alebo konkrétnych ľudí. Je to podľa mňa vcelku legitímny pohľad človeka zvonku, ktorý to môže vnímať v úplne iných súvislostiach ako ktosi zvnútra. Napríklad vnímanie prerozdeľovania zdrojov. Keď človek nemá čo jesť, nekúpi si značkový oblek. Lebo mu ten oblek bude na prd, keď umrie od hladu.
Vidno, že sa podnik snaží byť moderný, komunikovať, budovať imidž, ale všetko čosi stojí a občas to až príliš kontrastuje s inými - dôležitejšími, ale zanedbávanými faktormi, bez ktorých bude všetko pozlátko zbytočné. Jasné, že farbičky a tabuľky sú lacnejšie ako koľajnice, ale bije to do očí a môže to provokovať, keď ňet peňeži na nič, ale na logo a dizajnmanuály sa nájdu.
v histórii tohto "vlákna" nikto nikde nenarážal na konkrétny úsek DPMK (jedine Ty, ak si "odborníkmi" v #57465 myslel niekoho konkrétneho, to netuším), takže neviem, prečo do toho VLK zatiahol organizačnú štruktúru. Je síce pekné, že vysvetlil, ako to v DPMK majú rozdelené, no tým by to malo (mohlo) končiť. A keď tak spätne čítam, VLK sa pripojil do diskusie až k #57480, kde sa opäť nikde nespomínal konkrétny úsek štruktúry DPMK. Navyše, domnievam sa, že každý pochopil #57480 ako vyslovene ironicky ladený príspevok.
poviem to k tomu asi tolko tie jej sproste blaboly ma urazaju ja inteligentny ked chcem sa dostat na AMF taq idem logicky L36 k NMM a ztamad L6/L9 a ako sa to neda tie jej zmeny by som strcil do riti. Ja co som student a sa tomu trochu venujem by som navrhol urcite lespie zmeny ako ona. ?
Organizačnu štrukturu tu vytahuje asi preto, lebo sice sa tu diskutuje o DPMK celkovo ale naražky su tu stale na konkretnych ludi ktore neprehliadne uz ani slepy.....
Myslím, že VLK vyťahuje organizačnú štruktúru preto, lebo sú to práve niektorí prispievatelia do tejto diskusie, ktorí aktivitu jednej z organizačnej jednotky firmy v kontraste s nedostatočnou alebo nesprávnou činnosťou inej organizačnej jednotky firmy nazývajú "potemkinovskou dedinou".
Niekedy keď čítam toto fórum, mám pocit, že "praví nadšenci MHD" by ocenili, keby sa miesto "ukrajinských pasteliek" radšej zvýraznil nevyhovujúci stav infraštruktúry ED+TD napríklad cestovnými poriadkami písanými písacím strojom.
čítať tie jej bláboly v každých jedných ťahanovských novinách, tak to je zvýšenie tlaku na pol dňa....jediná zmysluplná veta tam nikdy nie je...dúfam, že po voľbách sa bude venovať už len tomu, čo vyštudovala a nech nepchá nos do toho, čomu nerozumie....
Navrhujem zorganizovať stretnutie MVDr. Nagyovej a toho nevyspatého pána z Európskej triedy, ktorému rajtrujú, rozbiehajú sa a brzdia prázdne spoje po jeho peklo prežívajúcej ulici. ?
Re #57531 VLK: Diskutuje sa tu o MHD, o DPMK ako takom... nikto tu nič o jednotlivých úsekoch nepísal, tak nechápem, prečo tu stále miešaš organizačnú štruktúru.
Re #57537 TA: "...tak či tak každý rok jazdia spoje takmer úplne prázdne."
Tak to preto sa včera okolo obeda do jednej kĺbovej 72-ky pri Tescu už nevošli ľudia...
uprimne lutujem cloveka v DP, ktory bude nuteny venovat niekolko hodin casu tymto blabolom, namiesto robenia potrebnych a uzitocnych veci.
Nuz co, volby za dverami, niekto sa snazi zaujat trestnymi oznameniami o kupovani Romov, iny "otvorenymi listami" na vseobecne popularne temy, kde je kazdy (veterinar) odbornikom...
zbytočné pchanie liniek priamo na maratónsku trať - tak či tak každý rok jazdia spoje takmer úplne prázdne. Ak sa dobre pamätám, kedysi boli prijímané nariadenia o maximálnej rýchlosti vozov počas jazdy pozdĺž maratónskej trate. Nechcem to teraz generalizovať, ale niektorí vodiči jazdili ako o život aj počas konania MMM, pričom v niektorých prípadoch doslova pár dm (aká hrubá je dvojitá čiara namaľovaná na vozovke?) od premávky bežali pretekári.
Taktiež nezmyselne mi pripadá vedenie liniek krížom cez trať - dokonca v niektorých krátkych úsekoch viacnásobne (L 29).
Ale aby nevyznel tento príspevok len kriticky, treba aj pochváliť pripravenosť infosystému na výlukové linky - kiežby sa aj v iných oblastiach riešili situácie takto promptne.
dovolím si vypichnúť zopár viet veterinárky Nagyovej:
"Argumentovali sme tým, že po zmenách v cestovných poriadkoch linky č. 18 sú cestujúci z nášho sídliska nútení využiť nepriamy prestup na linku čísla 12"
--->>> keďže pani autorka nehovorí o smere, ktorý ju zaujíma, dovolím si ju upozorniť, že existuje L 55, ktorej každý spoj v sedle pri Tescu je nadviazaný na L 27 prichádzajúcu z ŤHC - teda existuje prestup na hrane
"Cestujúci, ktorí o nej vôbec vedia"
--->>> o cestujúcich, ktorí nepoznajú MHD, sa ani nemá význam baviť - kto chce, tak si predsa sám zistí, ktorý spoj mu je najvýhodnejší
"Ubehlo leto a zrazu sme sa podľa zmenených cestovných poriadkov linky č. 22 dozvedeli, že už premáva podľa pôvodnej trasy, ako pred výlukou električiek, čiže z Mieru ide na Národnú triedu."
--->>> prečo si to MÚ MČ ŤHC nevykonzultuje s MÚ MČ Džungľa? Ale chápem, jednoduchšie je kričať na toho, kto za to nemôže.
"Mnohí obyvatelia nášho sídliska z vyššie uvedených dôvodov a absencie priameho spojenia na Watsonovu ulicu a ďalej k Novej nemocnici to vzdali a radšej nikam necestujú. "
--->>> DPMK urobil z obyvateľov ŤHC priam domácich väzňov, hanba mu!
"Podľa všeobecne rozšíreného názoru cestujúcich totiž DPMK v poslednom čase vedome posilňuje električkové a trolejbusové linky (bez ohľadu na to, že nemajú dosť cestujúcich)"
--->>> tak pozývam pani autorku napríklad do električkových spojov na Terase v čase špičiek. Ešte aj dnes po "všeobecnom posilňovaní" KD by to chcelo navyše niečo pridať, aby mohlo cestovanie vyzerať ozaj kultúrne.
"Po malom ústupku zo strany DPMK nasleduje po krátkom čase nezvrátiteľné opätovné zhoršenie situácie"
--->>> ak sú zmeny nezvrátiteľné, tak nemá zmysel ich riešiť (logika, že?) - to len na margo toho, ako sú niektoré pasáže nezmyselne skomponované
Ak som správne pochopil prosebníkov z ŤHC, tak vlastne chcú obmedziť trolejbusy a električky a posilniť autobusy. Správne, to je budúcnosť! S CNG na večné časy a nikdy inak.
Ešte 1 malá poznámka: "aké sú tie vložené krátke 55-ky a trolejbusy slabo využité" > "Navrhli ste nám kompromis a síce zriadenie novej trasy linky č. 22... Dokonca aj ja som na otázku (...), či si myslím, že je to pozitívna zmena, odpovedala, že áno. "
--->>> tak teda ako? Najprv sa Vám to páči a potom, keď sa zmení číslo (z 22 na 55) už sa Vám to nepáči? Najprv sa rozhodnite, čo vlastne požadujete, takto si len nezmyselne protirečíte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
Nuz co, volby za dverami, niekto sa snazi zaujat trestnymi oznameniami o kupovani Romov, iny "otvorenymi listami" na vseobecne popularne temy, kde je kazdy (veterinar) odbornikom...