Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Rano bolo nejake vykolajenie pri amfiku?
Reakcia na: VLK #57532:
Už sa stalo. Ale ťažkú hlavu si z toho rozhodne nerobím. ?

Re #57521 5: "Btw. Až teraz som si všimol, že v tu visiacom ozname svieti aj 2. vetva L29 Krajský súd - Železníky (to má ktorý úsek...?)" Mea culpa. ?

Re #57520 TA: Nejaký SU15 jazdil na L22.

Ad Citelisy: To je problém technického rázu. Pumpa nestačí natankovať toľko vozidiel.

Ad organizácia MHD: neviem čo konkrétne si chcel vytknúť, ale ja osobne kvitujem zriadenie informátora, ktorý naozaj podával informácie na stejšn skvér a potom, že na displejoch sa objavili skrátené trasy (minulé roky také nebolo, nespomínam si na to).
Reakcia na: eMareq #57530:
v záujme ochrany zdravia by som to nečítal... ?
Reakcia na: AAA #57529:
skôr by som očakával od inteligentných ľudí, že pochopia, že v každej organizácii existuje istá organizačná štruktúra, v rámci ktorej je niečo, čo sa nazýva zodpovednosť za určité veci. Tak ako sa v TESCU neprídeš do oddelenia elektra sťažovať na to, že majú tvrdé rohlíky (a ak prídeš, tiež ti povedia, že to bohužiaľ nie je v ich pôsobnosti a poradia ti, aby si sa obrátil na zodpovedných ľudí), tak, ako nebudeš na Hornádsku volať, že ti meškala električka číslo 6, tak tak isto to je aj v riadení podniku. Od ľudí, ktorí si hovoria, že sa zaujímajú o dopravu, neviem prečo, ale úplne samozrejme očakávam, že budú poznať aspoň základnú kostru podniku a kto má čo na zodpovednosti. Samozrejme spoločnosť vystupuje navonok ako celok, ale vnútorná štruktúra je jasná, dokonca zverejnená na stránkach spoločnosti, tete z valalu sa to tiež dá vysvetliť, len tu stále akosi nie...
Sťažnosť obyvateľov sídliska Ťahanovce na MHD, list generálnemu riaditeľovi DPMK ing. Tkáčovi
http://mutah.tahanovce.sk:8080/mutah/web/sk/thread.jsp?id=0&thread=1136
Reakcia na: VLK #57516:
Ja to chápem veľmi dobre, no vy v DPMK by ste mali pochopiť, že navonok je firma vnímaná ako celok. Alebo je funkčný a úspešný manuál aj na to, ako vysvetliť tetke z valalu, že toto robí úsek dopravy, ktorý nemá skoro vôbec nič s tým, že MHD (interval, stav tratí) vyzerá ako vyzerá? Mal by si si tiež uvedomiť, že obyčajný cestujúci vždy vidí, že za všetko môže DPMK, dokonca ak aj za to nemôže (napr. interval). T. j. cestujúci môže tieto veci vnímať naozaj len ako potemkinovskú dedinu. A btw. tie manuály si vyrába DPMK interne, alebo je to zákazka pre súkromnú firmu?
Reakcia na: Dispecer #57527:
podľa mňa sa to aj oplatí kvôli tým 6-7 hodinám, takmer celú popoludňajšiu by mohli robiť trolejbusy, teda pokiaľ nie je nejaká údržba trate naplánovaná keď už nejazdili ...
Reakcia na: Mr.Henky #57525:
Ak by sa trolejbusy počas MMM mohli na Staničnom nám. otáčať, tak by si ich videl dnes aj po MMM... ? Myslím, že kvôli nejakým pár hodinám sa neoplatí meniť vozidlá... ? Myslím, že okolo 21:00 už sa objavia na trolejbusových linkách na tých službách, čo budú potom jazdiť aj na N71, pokiaľ zase nebudú niečo robiť...
Reakcia na: Mr.Henky #57525:
ja len dúfam, že toto je rečnícka otázka a že vážne nečakáš, že ti niekto odpovie...
Nejaký dôvod, prečo nejazdia trolejbusy?
Reakcia na: gabo5607 #57507:
nižšie je už Hlavná pošta a relatívne blízko oproti tej v opačnom smere... a mrzne len párkrat do roka ?
Reakcia na: Nodes #57522:
A este nieco. Tebou pouzity vyraz Potemkinova dedina mi napadol uz davnejsie.
Reakcia na: AAA #57508:
Na tom tablickovani som predsalen nasiel jednu pozitivnu vec. Z vacsej vzdialenosti skor rozlisim, o aku linku ide, nez by som vylustil napis vytvoreny tymi odpornymi oranzovymi ledkami. len by som mozno privital, keby na bocnych tabulkach bola ta farebna plocha vacsia. Len, zial, farebne odlisenie je v praxi mozne uz len u T3ok.
Reakcia na: VLK #57516:
To sú proste 2 rôzne eseročky, ktoré nemajú absolútne nič spoločné.

Re #57503 Nodes: To by si len videl tie koľajnice, keby patrili pod úsek riadenia dopravy...

Btw. Až teraz som si všimol, že v tu visiacom ozname svieti aj 2. vetva L29 Krajský súd - Železníky (to má ktorý úsek...?)
malá poznámka k dnešnému MMM: na 1 strane sa DPMK pýši tým, aký máme ekologický vozový park autobusov, na 2. strane na linkách vedúcich po trase MMM som videl všetky možné typy vozidiel okrem Citelisov a asi 2 SU15 (žeby náhoda?). Načo máme tie vozy, keď nereprezentujú mesto v dobe, keď môžu a keď by sa to hodilo? Namiesto toho nejaký Ikarus 435, ktorého evidenčné číslo si nepamätám, doslova smradil na Národnej triede okolo 9:40 bežcom na trati do tváre a vytváral za sebou čiernu clonu. Ďakujem pekne za takýto prístup k prezentácii mesta. Nehovoriac navyše o celkovej slabej organizácii dopravy počas MMM (teraz mám na mysli dopravu vo všeobecnosti, nie len MHD).
Reakcia na: Astor #57518:
ak ho nepredbehne 1005
Reakcia na: gabo5607 #57515:
takze prvy trolik v novom bude 1006 ? ?
Reakcia na: VLK #57516:
z laického pohľadu je úplne jedno, čo má aký úsek na starosti - bežný cestujúci sa nezaujíma o organizačnú štruktúru DPMK, ale hodnotí podnik ako celok
Reakcia na: AAA #57508:
ako vidím, ďalší čo nepochopil, že medzi úsekom riadenia dopravy a úsekom techniky je dosť veľký rozdiel... ?
Reakcia na: Astor #57513:
1006 príde v novom na 100 %

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.