Keď už, tak ju zriadiť nie v kopci ale niekde nižšie na rovinke, lebo pohýnať sa z automatom do kopca nieje nič moc... a v zime keď to tam zamrzne tak nevytiahne do kopca ?
ako tu už bol spomenuté, tá zastávka je značne využívaná študentmi. Už hneď v 1. deň jej prevádzky sa dalo narátať množstvo cestujúcich, ktorí ju využili. Len by to chcelo dobudovať ju aj pre 2. smer.
od 5. 7. 2010? Ako vtip dobré.
Hoci nehádam sa, mohol ju niekto ukradnúť alebo niečo sa s ňou mohlo stať, ale nedať ju späť za takmer 2 mesiace, je tiež umenie. (Aby si zase niekto nemyslel - neviním z toho DPMK, to už nie je ich starosť.)
povedal by som ti škaredú nadávku, ale ti ju nepoviem, pretože aj tak to nepochopíš, ako nechápeš základnú vec, že je rozdiel medzi úsekom riadenia dopravy a úsekom techniky ?
Ajtak to vyhrala dnes už neexistujúca zastávka Pereš, rázcestie nachádzajúca sa pod mostom výpadovky na šacu v smere na Lorinčík, neskôr v smere z Lorinčíka na Šacu na ktorej zastavovala linka 107, teda asi ani raz nezastavila...vie mi niekto vysvetliť logiku tej zastávky? ?
(2) Na električkový pás v úrovni vozovky sa smie v pozdĺžnom smere vojsť len pri obchádzaní, predchádzaní, odbočovaní, otáčaní, vchádzaní na cestu, alebo ak to dovoľuje dopravná značka alebo ak to vyžadujú mimoriadne okolnosti, najmä ak nie je medzi električkovým pásom a okrajom vozovky dostatok miesta.
Takže ísť celý čas po električkovom páse môže len električka, o zastávke Poli sever ani nehovoriac - tam nikam neodbočuješ, nepredchádzaš.... a pod.
No veď značka V13 sa neporušuje lebo je to tam definovane, že tam môžeš isť ak potrebuješ prejsť na miesto ležiace mimo cesty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
Hoci nehádam sa, mohol ju niekto ukradnúť alebo niečo sa s ňou mohlo stať, ale nedať ju späť za takmer 2 mesiace, je tiež umenie. (Aby si zase niekto nemyslel - neviním z toho DPMK, to už nie je ich starosť.)