Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zlatý komunizmus, vtedy aj jednoduchá napäťová výluka bola takmer pol roka v predstihu zorganizovaná a pripravená aj s rozkazom o nej... ? ?


Dopravný podnik mesta Košíc

Výlukový rozkaz č. 3/1977

Na základe požadavky Technického úseku – US a OoZP za účelom výmeny izolátorov na stožiaroch 22 kV vedenia pre MR F – G sa uskutoční výluka na rýchlodráhe v úseku Moldavská cesta – Vstupný areál VSŽ nasledovne:

1. Začiatok výluky: Dňa 9. 8. 1977
2. Ukončenie výluky: Dňa 12. 8. 1977
3. Doba konania výluky bude vždy od 8.00 – 12.00 hod.
4. Dopravné opatrenia:
Výluka sa zabezpečí postupným vystriedaním jednej električky dvoma autobusmi, ktoré sa za zapájajú v utorok – piatok zo Vstupného areálu VSŽ nasledovne:

V službe č. 406 sa zapoja autobusy s odchodom od VA VSŽ o 7.30 hod.
V službe č. 404 sa zapoja autobusy s odchodom od VA VSŽ o 7.30 hod.
V službe č. 402 sa zapoja autobusy s odchodom od VA VSŽ o 8.00 hod.
Spiatočné električky sa zapájajú nasledovne:

Služba č. 404 o 12.00 hod.
Služba č. 402 o 12.30 hod.
Služba č. 406 o 12.40 hod.

Autobusy na uvedenú výluku budú zabezpečované z autobusovej prevádzky Šaca.
5. Úkony pre vedúcich prevádzok
a) Vedúci autobusovej dopravy zabezpečí:
- pristavenie 6 autobusov
- oboznámenie dopravných zamestnancov s opatreniami
- vyhotovenie smerových tabúľ na autobusy linky R1 a R3
- vyhotovenie 8 kusov informačných tabúľ na zastávky Pereš, Poľov, Ľ. Dvor a Hydrostav o rozmeroch 20 x 45 cm s nápisom „Náhradná autobusová doprava premáva od 7.00 hod do 12.30 hod.“
b) Vedúci elektrickej dopravy zabezpečí:
- oboznámenie dopravných zamestnancov opatreniami
c) Vedúci dispečerského riadenia zabezpečí:
- riadenie a kontrolu počas výluky
- oboznámenie zamestnancov s opatreniami počas výluky
- vyvesenie ako aj stiahnutie informačných tabúľ na zastávkach Pereš, Poľov, Ľudvíkov Dvor a Hydrostav v oboch smeroch
- vypnutie ako aj zapnutie prúdu v úseku Moldavská cesta – Vstupný areál VSŽ podľa bodu 2.

Košice, dňa 8. 3. 1977
Ing. Igor R e i p r i c h
riaditeľ podniku

...alebo to bolo omyl a správny dátum vydania mal byť 3. 8. 1977?? ... pravdu sa už asi nedozvieme... ?
Reakcia na: RDZ 50 #55930:
Ževraj je tam niečo také ako 7209 a písmeno yogistik nevie ? Ale aspoň vidno že je v tom bordel...raz sa ide podľa kľúča, potom nie...Môžem to brať tak že robím 72ku deväťdesiatu piatu, alebo deväťdesiatu druhú ak si niekto nevšíma písmenko ?
Reakcia na: gabo5607 #55928:
veru, yogistika je ťažký vedný odbor, to by aj mňa zaujímalo... zrejme CN7101 ?
Reakcia na: gabo5607 #55928:
nie,toto neviem.Myslím,že niečo sa označuje ako L72 niečo ako L71. Jasejo alebo Marek budú vedieť jak sa to označuje aj po novom.
Reakcia na: Yogi616 #55927:
Inak, ako sa označujú služby linky N71?
71 114 je N7114 alebo N7111 ? ?
Reakcia na: TA #55926:
nikde. Ale iď si pekne od hora.

hneď prvá je D,to znamená,že je trhaná služba. A trhaná služba nemôže byť prekrývaná. Ak by sa služba označila O4612,tak nepoviem. Áno,celodenná služba môže byť prekrývaná,ale logicky asi trhaná prekrývaná nemôže byť.
Reakcia na: Yogi616 #55924:

"A k tej D4612,nemôžeš to brať prekrývanou,lebo už písmeno D ti naznačuje,že ide o trhanú službu."

--->>> ak nie, kde je potom chyba?: http://bit.ly/aAT2yt
Reakcia na: TA #55923:
932 po starom by bola 09021, konkrétne teraz cez prázdniny 09 02 1 „w“ (veľká električka nízkopodlažná )...
skrátka, info o tom, že je to NP garant bolo dané slovami v zátvorke, info o tom, že sa jedná o prekrývanú službu bolo dané písmenom P v zátvorke... Vtip je v tom, že vtedy sa ešte mohla spraviť odpoludňajšia prekrývaná služba, čiže s nástupom vo vozovni (dajme tomu deviatka piata cez prázdniny) a mohol na nej súčasne byť nasadený nízkopodlažák... v zadelení by bolo veľmi jednoducho napísaná ako "09052" miesto nástupu "VOZOV"... V služobnom CP (samozrejme v normálnom, čiže excelovskom) by mal vodič v prvom riadku napísané: "S L U Ž B A č. 09 05 2 (P) „w“ (veľká električka nízkopodlažná). Lenže teraz keď sa prostredníctvom druhej číslice (napr. 917 - 09 07 2 (P) ) podáva správa o tom, že je to buď NP alebo so začiatkom vo vozovni tak neviem neviem či riešením nie je radšej sa vyhnúť takejto kombinácii... ? ?

Re #55915 tbus: zabil... ?
Reakcia na: TA #55923:
D4612 je 46125
R932 by sa po starom označovala 09021,vtedy sa nepoužívalo špeciálne odlišenie služby číslom,ale písmenkom za službou.Už nevie jak bola NP.
A k tej D4612,nemôžeš to brať prekrývanou,lebo už písmeno D ti naznačuje,že ide o trhanú službu.
Reakcia na: Yogi616 #55922:
kde som napísal, že je 5 eRkových poradí? Všímaj si poriadne interpunkciu - hovoril som o 5. poradí a nie o 5 poradiach.

Re #55921 Yogi616: keď je nové označovanie lepšie, tak prečo neodstránilo vynechávania poradí medzi párovými a delenými eRkovými službami?
No a 46125 by to nemala byť, lebo, ako vravím, kuk legendu nového označovania a zistíš, že tá jednotka znamená prekrývanú službu (ak to budeš obhajovať tým, že ide o poradie a nie o označenie typu služby, tak potom prezraď ktoré poradie predstavuje napr. služba R932). A sme pri tom, o čom som tu hovoril dávnejšie.
Reakcia na: TA #55919:
chcel by som vedieť skade ty máš 5poradí. 3 sú celodenné (4601,4602,4603) + 7 trhaných poradí (D4611-D4617) = 10poradí na linke R
Reakcia na: TA #55919:
to je trhané poradie linky R,žiadne 5poradie.Trhané poradia sú D4611 až D4617.
D4612 po starom 46125
Reakcia na: TA #55919:
To nevedia ani tvorcovia tohto super vynalezu ?
Keďže sú tu zástancovia nového označovania služieb, poprosím niektorého z nich, aby mi preložil D4612 do starého označenia, lebo nastáva problém:
1. prečo je to 12. poradie eRky, keď je len 5. v poradí ❓
2. prečo sa v názve nachádza číslo 1, ktoré podľa legendy nového označenia služieb značí, že ide o prekrývanú službu, hoci v skutočnosti nejde o prekrývanú službu ❓
3. napokon poprosím preklad do starého označenia.
Reakcia na: Dispecer #55917:
zaznelo to ako fór a niekomu sa to zapáčilo... ? odvtedy sme na fórach opatrní s nápadmi ?
Reakcia na: tbus #55915:
A práve to zaznelo na jednom s fór KE.iMHD.sk... ?
Reakcia na: TA #55914:
To je všetko v poriadku,čaká sa na nové vozy ? Solarisi (nie všetky) ktoré boli písane na túto linku nahradili Ikarusy ktoré na staré kolena treba dať na celodenky a Solarisi ako dispozičné vozidlá? . Dúfam že to je už posledné čoho sa tento podnik dočká, potom sa už dočkajú len cestujúci niečoho nového a nebudú to vozy. ?
Reakcia na: TA #55909:
ale hlasenie z oznacovacov aspon nie je okopirovane zo zapadu a je to kosicky vynalez ❗
Reakcia na: gabo5607 #55912:
tak ako som reagoval v predchádzajúcom príspevku, môžeme sa aj poskladať od super kvality našich hlásení, keď ich poriadne nepočuť. Tak to vníma zákazník - cestujúci.

Čo sa týka typovosti busov na linkách - úžasným príkladom je L 19. Typy vozidiel vypravovaných na ňu hovoria sami za seba.
Reakcia na: Dispecer #55911:
1 ks je iné, ako keby mala prísť celá flotila. Hoci pôvodne som myslel, že to bude diaľkový a nie mestský minibus.
Práve na to som narážal. Čo z toho, že prijímaš digitálny full HD TV signál, ak ho pozeráš na 5-palcovom ČB televízore ❓ Hlásenia môžu byť akokoľvek kvalitné, keď sa vyhlasujú cez minireproduktory označovačov, ktoré na to ani nie sú určené a informácie na vnútorných paneloch môžu byť akokoľvek obsažné, keď sa nedajú pri silnejšom svetle prečítať z infopanela. Ale za to iste Emtrest nemôže. On len dodal techniku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.