Taká technická otázka, pri navrhovaní cestovného poriadku pri danom intervale, na základe čoho sa volia odchody (resp. 1.odchod) (v prípade ked netreba preklad liniek)? Prihliada sa ešte na niečo?
Pozoruhodné je, že L4 z Barce otáča na NO a L6 z Moldavskej otáča na NO a nikoho nenapadlo tieto linky spojiť a nemuselo nič otáčať na NO! Ľutujem vodičov, ktorí toto šialenstvo vymákli v tejto horúčave...
Ešteže v správach hovorili, že zamestnávateľ má poskytnúť prestávku na ochladenie v takýchto horúčavách... chcel by som vedieť, kto a kde sa stihne ochladiť na takej L4, ak má 4min v Barci a 6min na SN? o tom, že po dopovaní tekutinami potrebuje aj .... ? ? ?
konkrétne odchody, ktoré som napísal áno - platia len vtedy. Plus 1 spoj ráno cez pracovné dni a niekoľko ranných víkendových spojov nenadväzuje tiež. Kľudne môžeš oponovať, že je to len zlomok dňa. Ide ale o princíp. Keď raz niekto napíše každý spoj, tak nech to je každý spoj (nehovoriac navyše o vklade skrátených spojov L 55 do L 22, čo sa taktiež vo výlukovom vyhlásení nespomína).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dimi