Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No.. Po dlhom case sla #359 T3 MOD do haly tazkej udrzby 🙂
Reakcia na: snopy10 #55850:
Ta vieš ako to jeden myslel a vymyslel fúrik.... ale to už hádam poznáš ?
Reakcia na: Tambus4501 #55813:
Myslel som si že je to vo hviezdach 🙂
Reakcia na: Crossfire #55848:
http://www.ulozisko.sk/309852/logo.jpg ? ? ale neposielaj nikomu, pretože to je interné a tajné... neže mi zaklope na dvere kriminálka... ?
Reakcia na: RDZ 50 #55847:
a kde je logo DPMK????? ? ?
Reakcia na: Crossfire #55846:
...ale už sa nafasovali aj kravaty, pre prípad, že tie horúčavy niektorí psychicky nezvládnu a nebude po ruke kvalitnejší materiál... ?

http://www.ulozisko.sk/309849/lano.JPG
Reakcia na: 280 #55844:
hlavne, ze mate uniformy, ale zakladne veci, to ne... ?
Reakcia na: 280 #55844:
zlatá Loky, však? len nech na ňu pekne 4ka jazdí po výluke ďalej, či?... ?
Reakcia na: SHORTY #55842:
vies kde berieme teraz vodu? Spred Dargova co tecie z toho "leva". Chodime tam s flaskami jak bezdaci... ? ?
Taká technická otázka, pri navrhovaní cestovného poriadku pri danom intervale, na základe čoho sa volia odchody (resp. 1.odchod) (v prípade ked netreba preklad liniek)? Prihliada sa ešte na niečo?
Reakcia na: Furčan #55839:
Pozoruhodné je, že L4 z Barce otáča na NO a L6 z Moldavskej otáča na NO a nikoho nenapadlo tieto linky spojiť a nemuselo nič otáčať na NO! Ľutujem vodičov, ktorí toto šialenstvo vymákli v tejto horúčave...
Ešteže v správach hovorili, že zamestnávateľ má poskytnúť prestávku na ochladenie v takýchto horúčavách... chcel by som vedieť, kto a kde sa stihne ochladiť na takej L4, ak má 4min v Barci a 6min na SN? o tom, že po dopovaní tekutinami potrebuje aj .... ? ? ?
Reakcia na: eMareq #55840:
Re #55839 Furčan: ?
Reakcia na: Furčan #55839:
Tie z Auparku. ?
Reakcia na: Jack37 #55838:
v čom pozoruhodné? otačajú ich žeriavy?
Otáčanie električiek na námestí je pozoruhodné
Reakcia na: Iv #55836:
konkrétne odchody, ktoré som napísal áno - platia len vtedy. Plus 1 spoj ráno cez pracovné dni a niekoľko ranných víkendových spojov nenadväzuje tiež. Kľudne môžeš oponovať, že je to len zlomok dňa. Ide ale o princíp. Keď raz niekto napíše každý spoj, tak nech to je každý spoj (nehovoriac navyše o vklade skrátených spojov L 55 do L 22, čo sa taktiež vo výlukovom vyhlásení nespomína).
Reakcia na: TA #55835:
to vychádza len o 18tej a 19tej, tak?
Reakcia na: Iv #55834:
veď ja práve narážam na obdobie mimo špičiek. 08, 23, 38, 53 verzus 08, 28, 48 sa v civilizovanom svete nenazýva nadväznosť.
Ten nepodarkový interval naopak de facto chválim (..."vyzerá logickejšie"...).
Reakcia na: TA #55833:
otázka: A vôbec - rád by som sa opýtal kompetentnej osoby, ktorá toto vymyslela, ako môže nadväzovať linka s 20-minútovým intervalom na linku s 15-minútovým intervalom každým spojom.

odpoveď: "V smere zo Sídliska Ťahanovce bude nadväzovať na zastávke Mier na každý spoj linky 27 (OKREM prepravných ŠPIČIEK, kedy je možné využiť aj linky 18 a 55)."

a ten nepodarkový interval? veď v tej diere tam ide 55N, tak načo by išiel ešte ďalší vzduchovozič?
Už keď sa tu spomína L 22, tak dávam do pozornosti nasledovné:
"V smere zo Sídliska Ťahanovce bude nadväzovať na zastávke Mier na každý spoj linky 27 (okrem prepravných špičiek, kedy je možné využiť aj linky 18 a 55)."

L 22 - príchod z Džungle (odchod z Mieru smer baňa): 08, 28, 48 (výnimočne v sedle 10, 40, 55)
L 27 - príchod z ŤHC (odchod z Mieru smer stanica): pracovné dni 08, 23, 38, 53 a víkend 05, 25, 45

to si fakt myslia v DPMK, že ľudia sú takí hlúpi, že ich opijú rožkom (takýmto vyhlásením)? A vôbec - rád by som sa opýtal kompetentnej osoby, ktorá toto vymyslela, ako môže nadväzovať linka s 20-minútovým intervalom na linku s 15-minútovým intervalom každým spojom. Ešte aj ten sedlový nepodarkový interval (15 minút - 15 minút - 30 minút) na L 22 s odchodmi z Mieru na 10, 40 a 55 vyzerá logickejšie než odchody vo zvyšnú časť pracovného dňa (špičky vzhľadom na iné linky pominiem).

Nejde mi o to, že by nebol daný prestupný vzťah kapacitne dostatočne vyriešený, ale o to, že DPMK zase klame cestujúcich vo svojom vyhlásení. Pritom stačí tak málo, ani náklady by sa nezvýšili a všetko by bolo OK.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.