džejtý túži po L7 s 10' celodenne, L9 s 10' a zrejme aj L3 s 10', kým na trati VSS-Barca môžu hrdzavieť koľajnice. Lebo tam L12 kopíruje električku, ale keďže súbehy sú zlé-zlé-zlé, tak ju rovno zrušíme
Linka 4 jazdí na trase Barca - Južná trieda - Staničné námestie... Čiže aj teraz došlo k redukcii liniek, ale spoje jazdia v 10´ intervale, nie 20 a rovnako by to bolo, ak by linka 3 jazdila a linka 4 nie. Kuzmányho sa to nijak netýka.
Veď dvanástka kopíruje električkovú trať a dokonca zachádza aj priamo do mestskej časti. Tak neviem čo by bolo lepšie a kde je potrebné chodiť k MHD ďalej...
Re #55635 Peter55: Jasné, že necestuje, ale je tam mnohonásobne vyšší potenciál. A ak by niekto chcel použiť ako argument linku 19, tak tu vyvstáva otázka, či je vhodné na Jazere presadzovať na úkor električiek autobusy ešte viac, ako sa to deje aj bez nejakých výluk...
Re #55632 jt: štvorka mohla ostať tak, ako počas výluky Nám. osloboditeľov - Hotel Strojár v lete 2004, čiže z Barce na Strojár a späť. Vodič sa "vyšťal" aj pri voze v oblúku na Strojári a nikto sa "neposral"... a nemyslím si, že to niekoho trápilo... aj keď zároveň, vtedy hore ešte neboli ľudia, ktorí by riešili dilemu, ako zrušiť linku 3 s čo najobstojnejším odôvodnením jej bezvýznamnosti... že? ? ?
Pochybujem, že 25 tisic ľudi ide na stanicu. Doprava na Jazero sa nezrušila uplne tak nevidim problem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt