Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5 #54981:
v rámci čo najnelogickejšieho riešenia ešte náhodou presmerujú 19-ku cez ŠTU ?
Reakcia na: tbus #54980:
Áno. Ale už sme si ticho zvykli, že toto vôbec nikoho nezaujíma (kým sa nič nestane).
Reakcia na: 5 #54978:
na križovatke Letná - B Nemcovej by mali Solarisy jazdiť len priamo, jedno odbočovanie s takým vozom a vodič MUSÍ porušiť aj niekoľko dopravných predpisov, a to nehovorím o ohrozovaní cestujúcich , chodcov a iných účastníkov premávky...
...riadne ste to domrvili, zvlast s prestupovanim. Co fungovalo doteraz, uz nefunguje! ?
Reakcia na: eMareq #54975:
Keď ostala dopoludnia v PD 55N razzahodinu, potom kde je problém zaviesť zhovadilosť L18 razzahodinu večer v PD a cez VD. A môže sa prekladať s L22, to už máme luxusný interval 30'. ?

Napadla ma ešte možnosť, aby L12 jazdila večer v PD a cez VD po variantnej trase priamo cez Watsonovu, bez zachádzky k TU (k TU predsa len večer a cez víkendy toľko ľudí necestuje). Tu by však chýbal prestup na hrane na Mieri. Ale aspoň by tam bola obsluha.
Reakcia na: tbus #54976:
akurát problém by bol v špičke by sa už na Watsonku asi nezmestila ?
Reakcia na: eMareq #54975:
nevadilo mi to až dodnes, už je situácia iná, a aj raz za hodinu by už bol prínos... prestúpiť sa z nej predsa dá, nemusí teraz kopírovať dve nosné linky ak sa dá využiť lepšie
Reakcia na: tbus #54974:
Problém nieje tú linku presmerovať. Tu táto možnosť stále je. Ale raz za hodinu? ? Iste, lepšie ako nič.
Reakcia na: eMareq #54972:
už skoro dva roky denne sledujem 22-ku ako vozí vzduch... ozaj sú už VŠETKY možnosti vyčerpané? A zhodou okolností 22-ka jazdí práve medzi Amfiteátrom a Mierom, to proste bije do očí tá nelogiga, že raz za hodinu radšej jazdí v súbehu s 19/36 akoby mala ísť po Watsonovej
Reakcia na: eMareq #54972:
K tým 500.000 km o ktoré každý rok mali byť menšie výkony: http://www.postimage.org/image.php?v=TssPGRJ
Reakcia na: PTI #54970:
Za Vášho spolupôsobenia v predstavenstve sa jazdilo o milión km viac (dosť podstatný detail). Situácia sa obrátila k horšiemu, keď sa dostal k moci Knapík. A začalo sa to predlžovaním intervalov na nočnej doprave.

Iste doprava sa AJ posilňovala (vznik linky 50 (THC - NMM), potom jej zrušenie, potom vznik linky 57 (KVP, Kl - THC) (2.8. zrušená), potom vznik linky 51, nejaké tie spoje naviac u linky 54, vznik linky 39, ktorá bola stále v skúšobnej prevádzke atď.). Ale chaos a nezmysly pretrvávali! A vedelo sa o tom, lebo sa tu už x-krát pranierovalo. Len sa s tým nič nerobilo. Namiesto toho, aby sa systém sprehľadnil, sa vymýšľali stále rôzne záplaty, ale neriešiace podstatu veci a to úplne zlý základ, ktorý nastavil bývalý dopravný námestník a jeho žiak ho obhajoval (hoci s kozmetickými úpravami - stále to bola tá istá stará baba, ktorá dostávala nové šaty). Takže si nevravme, že neboli a nerobili sa haluze (viď linka 39 s intervalom 60' cez víkend).

Napíšem to tak: vo Vašom pôsobení v predstavenstve bola podľa mňa reálna a veľká šanca s tým niečo robiť, lež neboli tam akosi inak (dopredu) zmýšľajúci ľudia (a ktovie či bola voľa? teda okrem formálneho záujmu). A ako píšem na začiatku, bolo aj za čo.

Veľmi dobre si spomínam, keď som na zmene robil s exRDaT, keď sme to mali hotové, tak potom prišla správa, že každý rok sa malo obmedziť po 500.000 km. Čo by ste vraveli vtedy ak by k tomu naozaj došlo? Neodniesla by si to len nejaká linka 18 (tá by bola celkom iste zrušená komplet)?

Ja 30, 40, 60 minútové intervaly na základných(!) linkách neuznávam.

Re #54971 5: K tým posilňovaniam špičiek poobede: ja s tým súhlasím. Tých 12-minút je a bude cez školský rok celkom iste vítaná vzpruha. A ešte by som ju rozšíril aj na trolejbusovú dopravu. Tam je tá poobedná 15-minútovka tak-tak na hrane. Sám na sebe pozorujem, že radšej idem linkou 50, ktorá ide hneď za L72 - lebo je ten autobus prázdnejší. Keby tam bol lepší interval, no tak nejakú L50 oželiem (a ani nieje potrebná). Isteže nesúhlasím so zrušením dopravy po Watsonovej. Ale sme v takej situácii, že manévrovacie možnosti sa proste vyčerpali.

Re #54967 tbus: Na jednom konci linky 12 bývajú duochodcovia a na druhom býva istý Jozef, ktorý sedí v prdstavenstve ako jeho podprdseda. Máš nejakú reálnu šancu presvedčiť jednu aj druhú skupinu, aby sa tej linky vzdali (alebo dovolili nejakú zmenu)?

cit:
"návrh prejazdov kazdeho druheho spoja L27 na 18, presmerovanie linky 22 cez watsonovu"

Nie, radšej natrvalo presmerovať L22 s nadväznosťou L19 na Amfiteátri a viac spojmi. A linku 18 nechať trvalo špičkovú.
Reakcia na: eMareq #54959:
To je OK, že 16-ke sa pridalo kvôli absencii L29 pri Cassovii. Ale tým pádom v čase, keď sa všade v sedle škrtalo, Podhradovej sa pridalo. Pritom 12-ka tam vozí 3 babky s ľuftom.

Pozastavil by som sa aj nad iným. Dnes už nechodia všetci na ôsmu do roboty ako kedysi a trend postupného zmierňovania rozdielov medzi špičkami a sedlom je tu zjavný a logický.
Preto nechápem, čo dnes niekoho vedie k ďalšiemu posilňovaniu špičiek na úkor sedla. V tomto sa plne stotožňujem s tbusom. Tvrdá podpora špičky a niekde likvidácia sedla je v absolútnom rozpore s trendom a reálnym dopytom.
Reakcia na: Dispecer #54958:
Vážený dispečer, za môjho pôsobenia v P-DPMK sa určite nerobili také haluze v LV ako to čo sa vyrába v DPMK za posledné obdobie. Vtedy sa zápasilo s problémom prejazdnosti rozostavanej križovatky Prešovská - Sečovská, kde polovica autobusových spojov z celých Košíc chytala v špičke aj 20-25 minútové meškania. A súčasne sa riešilo posilňovanie dopravy na THC. V živote by z DPMK za mojej prítomnosti nevyšla von taká blbosť, že zo zastávky, resp. z úseku kde v špičke okrem základnej linky č.18 jazdia aj dva expresy 50 a 55, tak v sedle a v DPP zruším okrem tých dvoch posilových expresov aj základnú linku. Trvám na tom, že to nie je dobré riešenie, práve naopak, je to hlúposť. A o 40 minútovom intervale som nepísal vo všeobecnosti, prečítajte si ešte raz môj včerajší príspevok. Napísal som, že vždy je lepší aj 40, či 60 minútový interval v sedle, resp. v DPP, ako veľká nula pre určitú konkrétnu linku, kde je jasný zdroj cestujúcich. Ale nie 40 minútový interval v globále pre celé mesto. A ešte raz a to podtrhujem, takáto zmena mala počkať do prázdnin, teraz ste tým v DPMK aspoň vyvolali vášnivejšiu diskusiu a už sa ide písať list primátorovi. A kedže idú komunálne voľby, na 99% sa tá 18-ka bude v septembri vracať naspäť. O ďalších "prvkoch" tejto úpravy LV, ako napr. rozdelenie 34-ky na 34 a 36 je zbytočné písať, tam sa vám opäť stovky cestujúcich "poďakujú"....
Reakcia na: tbus #54967:
podľa môjho názoru čo sa týka linky 18, 50, 55... linku 18 mali nechať tak ako je nakoľko je využívaný aj posledný spoj. A nie tak ju dos... kombináciu liniek 50 a 55 mali urobiť tak že jednu linku s menším počtom spojov mali rozdeliť medzi linky 18 a tú druhú linku a tým padom by bolo lepšie obslúženie a takéto kombinácie by sa dali urobiť na viacerých linkách.
A proste 18 zrušiť cez víkendy je úplný nezmysel.
Reakcia na: Dispecer #54958:
Kde a prečo? Keby sa obmedzili intervaly v špičke zvyšilo by sa na vikend a sedlo. 12 minutovy interval plus 50 a 55 to je až veľmi prehnany luxus na taku ulicu a nevyhovarajte sa že ten 12 min interval je pre THC na tej 18ke lebo ani tam to nie je až tka treba podľa mňa keď od tesca jazdi L27 a da sa na ňu prestupiť z 5é a55.

Viď prispevok od Tbusa #54967
Reakcia na: Iv #54890:
napr. obmedziť 18-ku v špičke... spoj každých 12 minút keť watsonovou prechádza 50+55 tiež každých 12 minút je prehnaný luxus... 6 minútový interval v špike / 2 dňový cez víkend?
Keď má isť o mňa tak už pre d dvoma rokmi som ťažko preglgával to, že z ŤHC sa všetky linky presunuli na okružnú jazdu celým sídliskom, a spodom nešlo nič... mne osobne sa cesta týmto natiahla o 5 minút (každý jeden spoj keď niekam cestujem).. ok zvykol som si, zvyknem si aj na obchádzku L36 10 semafórov po ceste naviac k novej nemocnici, o 8 minút dlhšia cesta... šak čo som mladý, sa neponáhľam predsa , idel leto joj parada ?

Re #54899 Iv: to by riešil krátky voz cez víkend (po vzore z minulosti)

Re #54901 VLK: návrh prejazdov kazdeho druheho spoja L27 na 18, presmerovanie linky 22 cez watsonovu

Re #54915 gabo5607: haha, len školy? Bývajú tam aj ľudia. A aj pracujú niektorí...

Re #54933 5: nedotknuteľná 12-ka (šesnástkosedmičkoštvorka), nad ktorou sa vznáša zvláštna aura, vďaka ktorej sa nedá s ňou nič robiť... ? ?
Reakcia na: Mr.Henky #54871:
prv pozriem na odchody a az potom zistujem preco tam nie je to co tam malo byt... btw stare cp boli akurat uz len ńa imhd

Re #54881 5: boxersky mech zavesiť
Reakcia na: Peter55 #54948:
uznávam, medzi Tebou uvedenými odchodmi je teoretický rozdiel. Ale prakticky je to to isté. Okrem toho stačí si zapamätať 1. odchod, ostatné si dopočítaš (alebo ešte ďalšia možnosť: "KeĎ tam byvam automaticky sa mi to zapiše do hlavy.").

V #54943 som ale poukazoval na niečo na iné (čakanie na spoj:
1. buď počkám doma na svoju vysnívanú L 18 (čakanie do 60 minút)
2. alebo sa prejdem 5 - 10 minút k amfiteátru, kde mi najneskôr do 10 minút príde L 6 alebo L 9, medzitým môže prísť aj L 19 (teda čakanie 10 + 10 = 20 minút).
Tým len chcem poukázať, že 60-minútový interval je volovina.
K novemu FotoUPDATE - ? ? ? - Kedy zacne DPMK fotit vsetkych svojich zamestnancov pri vykonavani svojej prace, na ktoru su mimochodom taktiez poverenymi osobami?! ?
Reakcia na: Vladimír #54962:
Pri intervale 5 resp. 6 min. v spicke (19+36) 100 x radsej obetujem preklad s 18, ak by to len trosku mohlo pomoct problemu o ktorom sa bavime.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.