Reakcia na: Vladimír #535:
Myslim, ze zaviest klzavu dobu predplatnych CL je zbytocny luxus. Pri sucasnom systeme, kedy ma DPMK 3 tarifne pasma a na nich vydavane casove listky, plus kombinovane pasma az cela siet,by to uz na revizorov bolo vela.Pamätam sa aj na ekologicke CL, ktore boli na trolej a elektr. A na ten posledny sept. tyzden by si mohli kupit len tyzdnove CL.
Zavedenie rezimu na Rkach nema podla mna az taky ucinny zmysel.Zeleziari stale budu stikat listky pre 2.pasmo, teraz to len pri nastupovani vo VA USS zdrziava,navyse by som xel vidiet vodica, ktory tie listky aj kontroluje.Vysledok je taky, ze predna cas bricky je preplnena a zvysok ziva prazdnotou.Ako stale, ludia si stiknu a hned sa krcovito drzia tyce namiesto toho, aby sa posunuli dalej.A tym, ktori maju domacke stikace, tento system len vyhovuje. Stiknu si oskenovany listok, alebo inu primitivnejsiu atrapu listka a v pohode, v poloprazdnom vozni si nastavia koliky na stikaci.
Znova si to vsak odniesli vodici, ktori do stikacov vkladaju dielnou vyrobene pliesky.Zdrziava to a navyse sa s tym musia vlacit.Ak im to samozrejme zeleziari po ceste nevytiahnu.
Ze do Solarisov je povoleny nastup prednymi dverami? Cize do Karos a Ikarusov nie. Z akeho dovodu? Nemaju oddelenu kabinu vodica od dveri? To predsa nemaju ani Solarisy, Pokial dobre viem, 3501 az 3510. Pripomina mi to moju debatu so Sarkom, v ktorej sme preberali aj dopyt. otvaranie dveri. Navrhoval som dopyt pouzivat na elektrickach, kde je uz namontovany, cize T6 a na ostanych nie. Sarko protiargumentoval, ze cestujuceho v podstate nema co zaujimat, ktore elektricky maju tlacidlo pri dverach a ktore nie. Takze ked dopyt, tak na vsetkych, komplet, alebo nepouzivat vobec. Cize: Cestujuceho nema co zaujimat, ci pride Solaris, ci Ikarus, ci Karosa ci neviem jaka paripa. Bud je nastup prednymi dv. povoleny alebo nie. O.i. oddelenu kabinu vodica maju aj trolejbusy. Len akosi vodici nie vzdy otvaraju aj predne dvere pre nastupujucich. Detto Solarisy.
Vladimír