do uvahy moze prist aj zaschnutie farby v tryskach a preto raz nemusí vytlačiť adruhý krát už môže. Ja som zažil aj to že prvý krát mi neoznačilo a druhý krát už áno.
takymto sposobom by som neriskoval, lebo revizor by sa ma spytal, ci s tym listkom chodim uz mesiac, ci rok? uz som to zazil. ale nechapem, potom jeden pan vlozil listok do toho isteho oznacovaca a v pohode mu vytlacilo... za takyto system dakujem pekne
pred pár dňami fungoval cca 1 až 2 dni. Až som bol prekvapený. Inak, to isté platí aj pre automat pri TU. Za posledný štvrťrok fungoval ledva 10 % času.
Ked uz riesite oznacovace, mam jednu otazku. 28.5.2010 na linke 10 som si oznacil 30 min. listok, lenze oznacovac mi ho zle oznacil. vytlacil iba prvu cast, myslim ze je to cislo zastavky,alebo neviem presne,ale cas mi nevytlacil. Co robit v takom pripade? chcel som potom este prestupit...25 centov hore dole, oznacil som si pre stastie druhy listok...
No veď oni idú tie označovače. ? Len touchscreen nejako vtedy nešiel. ? Alebo žeby vodič dostal špeciálnu kartu s ktorou by vyskúšal každú jednu možnosť aká sa môže naskytnúť? ? ? ?
a povieš mi kto to ako zistí? Keď ti prestane fungovať na mobile touchscreen to akože má zistiť predajca? Toto sú závady, ktoré sa nedajú zistiť inak ako v prevádzke. Prípadne očakávam návrhy, ako by to šlo inak...
Cestujúci nie sú povinní hlásiť poruchy označovačov. Dopravca sa nemá čo spoliehať na náhodilé podnety od nich. Tak potom aj celý systém vyzerá...
K revízorom. Je otázka, nakoľko je efektívne mať revízora, ktorého už poznajú celé Košice. Túto pani evidujem už min. 15 rokov (nepatrí medzi nenápadné typy) a naspamäť viem aj číslo jej odznaku, lebo ho raz dávno vykrikovala kdesi na zastávke. ? Ale tak keď trh práce lepšie neponúka... latka ide dole.
taktiež by ma zaujímala odpoveď na podobnú otázku: prečo niekedy po zakúpení CL - iného než štandardne nastaveného - z ponuky označovača zapípa a niekedy nie
prečo už označovač nepípa pri označení výstupu (do 4 zastávok) ? Viackrát sa mi to už stalo, potom to vyzerá akoby vôbec nereagoval na obrazovke napíše len jednu sumu a zastávku... nestihnem ani pozrieť či a koľko prirátal naspäť
fajn, že si sa vyplakal, ešte by som ťa požiadal o číslo tej briky a ktorý označovač, aby sa to mohlo napraviť. Vyplakať sa viem aj ja, ale NIKTO to nenahlási, tak to potom tak vyzerá....
Re #54321 KVKV: no tak nás oboznám s vnímaním estetiky...
Re #54350 Abcdefgh: majú. Ale chcel by som teba vidieť robiť túto robotu. Každý povie že ani za boha, ale niekto to robiť musí. Tak kým nevyskúšaš, nepindaj
nikto iný ti takú prácu robiť nebude... takže sa to dá očakávať že sú to poväčšine cholerici avčak niektorí psychicky stabilnejší a niektorí nie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5
K revízorom. Je otázka, nakoľko je efektívne mať revízora, ktorého už poznajú celé Košice. Túto pani evidujem už min. 15 rokov (nepatrí medzi nenápadné typy) a naspamäť viem aj číslo jej odznaku, lebo ho raz dávno vykrikovala kdesi na zastávke. ? Ale tak keď trh práce lepšie neponúka... latka ide dole.