Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #52616:
Dvoch samostatných pruhoch dokopy pre oba smery? Ak hej, tak to by zastávky nemohli byť na jednej úrovni a prípadné predchádzanie by bolo aj tak dosť komplikované, obzvlášť v špičke.

Keď uvážime, že hromadná (aj regionálna) doprava je ekologickejšia a centrom prechádzať musí, keďže stanicu máme len jednu, tak toto jej zvýhodňovanie má zmysel. IAD do centra nemusí, v centre nemá byť preferovaná. Koniec koncov, aj koľajová regionálna doprava centrom prechádzať bude (možno raz).
Reakcia na: TA #52614:
Nie som si isty, ci by terajsie umiestnenie trolejoveho vedenia trolejbusov umoznovalo jazdu trolejbusov po elektrickovom pase.
Reakcia na: jt #52615:
ak by komplet celá MHD prechádzala severnou stranou, potom by sa malo uvažovať o 2 samostatných pruhoch pre AD a TD.

Už keď sa hovorí o intenzite dopravy, je vôbec správne trasovať regionálne linky priamo cez pešiu zónu v centre mesta ❓
Reakcia na: TA #52614:
Čo by si tak, či tak vyžiadalo tri samostatné jazdné pruhy (vrátane jedného električkového pásu) minimálne v mieste autobusovej zastávky. Pri týchto intenzitách by bolo nebezpečné, aby sa predchádzalo cez električkový pás. Nehovoriac o priestorových nárokoch pri tebou navrhovanom obojsmernom trasovaní MHD na severnej strane námestia. To by sme mali dve diaľnice a medzi nimi obchoďák.
Reakcia na: Axel #52609:
koľajisko by bolo stále voľné. Takže s obchádzaním by nebol problém.

Re #52602 jt: neviem, aké sú v tomto smere normy, no kľudne by mohla byť trať všetkých trakcií aj združená, vetvila by sa akurát v mieste zastávok.
Reakcia na: redburger #52611:
stale je tu vela liniek, farbickovat by sa malo si myslim az po dalsej zmene LV
Reakcia na: Axel #52609:
presmeruju sa na Roosveltovu predsa.... aj trolejbusy ?
Reakcia na: Papyr #52605:
Na JZR,Dneperská a Levočská napríklad. 3,7,9,R2,13,19,28,52,52L,54 ? , ale napadá ma aj Jakabov palác, smer NO,Palackého.. ale ak by boli mapy dosť veľké, alebo by zobrazovali menšiu oblasť, tak v pohode. Takto zakresliť linky farebne do map by bodla mna este viac dotiahlo ten napad s farebnymi oznaceniami.
Reakcia na: Papyr #52604:
Ehm... I believe you can only "have" a better idea, not "know" it. Ale inak plne súhlasím. A ak chce niekto počuť naozaj odfláknutú angličtinu, navrhujem Airport Expres v Prahe.
Reakcia na: TA #52601:
Takze ak bude do 10-ky nastupovat dedusko s bakulkou, ktory si vzapati pojde kupit listok od vodica, tak 71-ka bude za nou 2 minuty stat? A radsej ani nechcem pomysliet na to, co by sa stalo, keby tam na zastavke nejaky bus skapal. Pol hodiny do prichodu odtahu by tam doprava stala?
Reakcia na: Nodes #52599:
Kedze sa maju posuvat zastavky pred Hiltonom smerom od hotela, tak tam podla mna bude iba jeden pruh. Jedine ze by sa jazdilo po kolajniciach...
Reakcia na: Puki #52606:
mne tam nechýba nič ? ja som písal,ako sa to zobrazuje na panely.
Reakcia na: Yogi616 #52485:
Ešte k tej nemčine, tam si sa trafil správne ale chýba ti tam jedno základné slovíčko Bitte....
Reakcia na: redburger #52553:
Doporucujem mapu mesta Prahy vydanu DP Praha, kde kazda elektrickova linka ma svoju vlastnu farebnu ciaru o hrubke 1 mm. Vojde sa to tam, aj ked ich ide viacero spolu. Dokonca aj take pretazene useky ako Jecna ci Hradcanska, aj ked myslim, ze desat liniek na jednej ulici v Prahe nemame nikde.
Reakcia na: Crossfire #52547:
Well then let us know your opinion about how "no boarding" should be properly written in English. As Dimi has said before, those who can only say something is bad WITHOUT knowing any better idea, should just shut their meat traps.
Reakcia na: Dimi #52540:
Mimochodom, len pre zaujimavost, v Plzni maju linky elektrickej trakcie svoje farebne schemy, ktore sa pouzivaju na tabulkach, ak teda vozidlo nie je vybavene BUSEckom. Nieco ako SPZ jednotlivych americkych statov.
Napr.
L10 biele pismo na zelenom podklade,
L12 biele pismo na modrom podklade,
L14 cierne pismo na bielom podklade
L16 cierne pismo na zltom podklade atd.

Miestni na to boli zvyknuti dlhe roky - ma modru tabulku, ide k nam 😃
Reakcia na: TA #52601:
Jeden slúži ako zastávka a jeden na prípadné predchádzanie. Pokojne sa môže stať, že sa vozidlo pokazí, počas pobytu na zastávke vypadne prúd a pod. Tento dopravný uzol má slušný potenciál rastu čo sa týka prepravných kapacít (najmä ak sa má seriózne rátať s KORID-om), takže predchádzanie cez električkový pás by nemuselo byť práve najvhodnejšie. A som si istý, že v tom budú aj STN, ktoré jednoducho treba dodržiavať. Ak budú zastávky prepojené podchodom s podzemnou nákupnou pasážou, tak zachovanie súčasného trasovania nekoľajovej dopravy bude naozaj minimálny problém. Väčší problém vidím v neodstránení prestupnej turistiky, aj keď posledné požiadavky Dopravného podniku, ktoré KSK určil ako podmienku pre udelenie povolenia na výstavbu nových dráh, resp. prekládku súčasných, vyzerajú oveľa lepšie (aj keď je čo zlepšovať).
Reakcia na: Nodes #52599:
keby sa vyriešila doprava tak, že by oba smery prechádzali severnou stranou, nemal by byť problém urobiť tam 2 jazdné pruhy - tak, ako to vyzerá dnes. Nevidím však dôvod na 2 pruhy pri jednosmernej ceste - navyše určenej len pre MHD.
Reakcia na: mi.v #52587:
Ak by sa malo zastavovať dvakrát častejšie, tak to by to potom ešte len vyzeralo. V tomto meste nie je ochota preferovať MHD, tu sa v maximálnej miere podporuje IAD, takže toto by ešte viac demotivovalo cestujúcich využívať MHD. Inde by bolo nemysliteľné, že 200 ľudí v ekologickom a ekonomicky výhodnom vozidle musí v centre mesta čakať, pretože zelenú majú autá. Tie nech si jazdia po okruhoch, vnútorné sú urobené dobre (bohužiaľ slúžia aj pre tranzit, ale problémové zatiaľ nie sú), všetky hlavné prieťahy sú dostupné po ceste pre motorové vozidlá a po cestách prvej triedy (okrem Slaneckej).
Reakcia na: TA #52598:
To ano. Len neviem, ako bude vyzerat cesta po severnej strane NO po vybudovani gayparku. Ci tam bude jeden jazdy pruh, alebo dva.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.