Zalezitost jedneho vikendu podla mna. Ak by podavali nove stlpy a natiahli nosne lana, tak prevesit to by nemalo trvat viac ako den - dva, ale to si ozaj iba myslim ?
konečne inak k oznamu o skibusoch:
"mimoriadne spoje o 19:28, 19:56, 20:26 a 20:56 zo Staničného nám. k ZOO"
o 19:28, 19:56 a 20:56 sú v CP pravidelné spoje ku kostolu, takisto v opačnom smere sa to viac-menej kryje (rozdiel 2min.) so spojmi z dediny. Treba to teda chápať tak, že v týchto časoch pôjdu do aj z Kavečian po 2 autobusy?
Vie sa už ako dlho trvajúce výluky postihnú TD a ED pri prekládke trakčných vedení a o aký rozsah výluk sa bude jednať? Na Sennom trhu sa kopú nové jamy na stĺpy, pôvodné sa budú odstraňovať, keďže sú pomerne ďaleko za modrým plotom: http://i47.tinypic.com/1086zpk.jpg http://i50.tinypic.com/xghz48.jpg
Jedným smerom 2 min, druhým 3 min (stačí si pozrieť už len križovatku pri Novej nemocnici a je jasné, prečo). Linky 12, 19 a 54 sú teraz najbližšími "čakateľmi" na novú chronometráž (zmeny budú postupné). A ďalšou novinkou je lámanie chronometráže na trati, tzn. 17ka bude prvou linkou, kde sa chronometráž spoja neurčí na základe odchodu z konečnej, ale jazdné doby medzi zastávkami sa zmenia v tom momente, kedy odchod z konkrétnej zastávky prejde do iného pásma.
5 minút za jediný rok? Aj keď je L 17 dlhá ( 38 a 40 minút ), tak takýto nárast nevyzerá byť spôsobený len dopravnou situáciou. Ak zoberiem do úvahy, že po jej trase jazdia napr. aj L 71, L 72, L 55, L 50, L 10, L 19 a ďalšie, tak by sa to potom mohlo odzrkadliť aj v ich jazdných časoch. Predpokladám, že najväčšie meškanie naberie na Prešovskej ceste ( L 10 ) a na križovatke Gorkého - Masarykova - Štefánikova - Hviezdoslavova ( L 19 ). Najmä u L 19 by sa mohli taktiež prehodnotiť jazdné doby.
Doterajšia chronometráž linky 17 bola zostavená na základe dát z palubných počítačov za október 2008, a to sa vtedy oproti dovtedajším chronometrážam liniek 17 a 27 ešte pridávalo pár minút. To, že dáta z tých istých palubných počítačov z novembra 2009 hovoria, že je kolo o 5 minút dlhšie, nesvedčí o zlom zostavení cestovných poriadkov, ale o tom, že je v meste z roka na rok čoraz viac áut, ktoré - ak nebude preferencia - MHD nakoniec pekne zlikvidujú.
#52375 AutobusovyManik: No je to o dva autobusy do výpravy viac, a stále sa tu obhajoval prestupový systém, pričom táto linka sa úplne z tohto systému vymyká. Konevova bola urobená práve na to, aby nemuseli autobusy jazdiť cez celú Furču, keď tam jazdia trolejbusy. A tie od polikliniky v smere k Lingovu jazdia obsadené na 30 percent. A k tomu meškaniu - čím dlhšia linka, tým väčšia nepravideľnosť.
A od Konevu nemáme náhodou prestupovať na trolejbus? L17 je podľa mňa využitá v špicke dosť až po Lingov. Som rád, že konečne poskytli väčšiu kapacitu na tej linke. ?
To konštatovanie, že "linka 17 bude premávať podľa upravených cestovných poriadkov z dôvodu prispôsobenia jazdných časov aktuálnej dopravnej situácii v Košiciach" sa mi zdá ako výhovorka na to, že doterajšie cestovné poriadky na 17-tke boli zle zostavené. Nehľadiac na skutočnosť, že to je zbytočne dlhá linka, a hore Furčou by mala chodiť maximálne po Konevovu.
takze najvacsi frajeri, najvacsi pretekari, a co tak najvacsi slimaci ? dnes v L14 na krajsky urad, smer mier vypisovalo nasledujucu zastavku dolny bankov, cize aj ked by ten vodic mal nadbeh, tak by ho system zaradil ku slimakom
Tak, držím všetkým palce. Treba bojovať za svoje sny ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PTI