Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ach jo.. Aupark dostal stavebne povolenie, zacne sa stavat... ?
Reakcia na: PTI #50929:
Dakujem za informaciu, vidim, ze sme mali radsej volat Vam nez na SkyToll 🙂 Pravdepodobne sa definitivnu verziu dozvieme az 1.1.2010 po odhaleni novych dopravnych znaciek...

jt: Vo vyhlaske su tie useky tak zvlastne uvedene... vsetky spominane pre BA su iba ciastocne spoplatnene, avsak spoplatnena dlzka je taka velka, ze nech to akokolvek meriam na mape, vyzera to tak, ze sa to tyka aj komunikacii, kadial chodi MHD. Cize pre 91/191/N91 od Dolnozemskej c./Panonskej c. po krizovatku I/2 a cesty do Jaroviec a potom niekde za Pieskovym honom po odbocku do Cunova. Ale kde su momentalne znacky zaciatok/koniec obce, to netusim...

A s tou 10 si to pochopil dobre 🙂
Reakcia na: d3k0 #50911:
Tá cesta do Čunova určite spadá pod mýto? Odbočka do obce je tesne za Rusovcami, možno ešte pred hranicou mesta, čiže potom by tam problém nebol.

Re #50924 TA: Ja som to pochopil tak, že L10 pôjde normálne po svojej trase až na zastávku LVIII, tam sa otočí a bez zastavenia sa vracia na Popradskú, prejde okolo Kauflandu a a ide k Optime.
Reakcia na: d3k0 #50928:

III/50187 - prepojovačka Ludvíkov Dvor - Haniska
II/548 - odbočka Pereš - Lorinčík - Malá Ida - Jasov
III/050 191 - odbočka Pereš - letisko
III/050 192 - Myslavská cesta

Ozaj nie je jednoznačne dané, či myslel spracovateľ Vyhlášky pod úsekom
R02-017 Košice I/50, III/050192 Košice - Juh I/50, MK dl.1,872 km.

Jednak v úseku električkového nadjazdu pri Pereši sú obidve jednosmerné vetvy trasované oddelene, aj s inými dĺžka príjazdovej vetvy do Košíc a výjazdovej von z mesta, a najmä je ťažko určiť, ktorá miestna komunikácia sa skrýva pod označením MK. V každom prípade to ale nie je celý úsek obchvatovej rýchlostnej komunikácie až po križovatku s cestou I/68 pod VSS. Je však možné že to je časť tejto komunikácie od Červeného raku po prípojku Alejovej. No ale toto by asi v Sky Tolle mali vedieť.
Reakcia na: d3k0 #50925:
Ten úsek okolo krematória tam je, píšem to v 50922. Ale ten úsek VSS - Červený rak tam nie je, napíšte mi ktorý úsek to podľa Vás v tej tabuľke Príloha 2 je, ja Vám ho upresním.

P.Titl
Reakcia na: TA #50924:
Chcelo by to casovo zmerat, co je vyhodnejsie - km tu velku rolu hrat nebudu, minutky su dolezitejsie.
Reakcia na: PTI #50923:
Nova vyhlaska 529/2009 http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=209360&FileName=zz2009-00529-0209360&Rocnik=2009&#xml=http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?HitFile=True&FileID=555&Flags=160&IndexFile=zz2009&Text=529/2009

Z km uvedenych vo vyhlaske mi vyplyva aj spoplatnenie useku kriz. Alejova - I/50 - Cerveny rak. A podla vsetkeho je spoplatnena aj vypadovka do Krematoria.
Reakcia na: d3k0 #50921:
asi sme sa len nepochopili. Neporovnával som budúcu možnú cestu - http://tinyurl.com/optima1 s touto - http://yfrog.com/jkoptj, ale súčasný stav s možným budúcim stavom - http://tinyurl.com/optima1.

BTW už mohli v súvislosti s novými snímkami na googlemaps.com aj označiť komunikáciu poza Baumax ako cestu.
Reakcia na: PTI #50922:
Takže bez spoplatnenia je celý úsek rýchlostnej komunikácie medzi križovatkou Dargovských hrdinov od Prešova cez križovatku Prešovská/Sečovská, Kapustníky, VSS až po križovatku Červený rak - odtiaľ smer Šaca - Moldava je celý úsek spoplatnený - okrem úseku cez Šacu.
Reakcia na: TA #50914:

Ak sa nemýlim, tak po preštudovaní úsekov ktoré sú určené na spoplatnenie, sú uvedené vo vyhláške č.470/2009 Zb. úseky na cestách I/50 a I/68, kde pre Košice sú spoplatnené úseky výjazd Košická Nová Ves od konca obce Košice smer Sečovce, ďalej 78 m (!) na úseku zo Šace ku odbočke USSKE, v Barci od konca obce Košice smer Šebastovce - Seňa a od Prešova medzi koncom diaľnice - križovatka Budimír - Rozhanovce po tabuľu okresu Košice mesto I.
Ale na konci zoznamu sú uvedené aj prieťahy ciest R2 a R4, kde na ceste R2 je uvedený celý spoplatnený úsek Šaca - vjazd do Košíc (križovatka Červený rak) a na ceste R4 je uvedený celý spoplatnený úsek diaľničného privádzača na vjazde do Košíc od Prešova až po križovatku Dargovských hrinov (Hlinkova), teda vrátane úseku za odbočkou na Sídlisko Ťahanovce.

http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=209300&FileName=zz2009-00470-0209300&Rocnik=2009
Reakcia na: TA #50920:
Cez Popradsku je to rovnako daleko ako zadom 🙂 Ohladom dalsieho zastavovania je este predcasne hovorit, ked sa kazdu chvilu menia spoplatnene useky. Na definitivne riesenie v suvislosti s mytom si asi este pockame, ked sa to vsetko utrasie.
Reakcia na: d3k0 #50917:
aha, tak teraz čítam Tvoj príspevok, presne tak to bude rozumnejšie, hoci stáť na Moldavskej ceste pri Kauflande by L 10 mohla, keďže pôjde okolo.
Objednávku ako takú chápem, ale bola by ochotná Optima priplatiť si k tej objednávke aj náklady na mýto ❓
Reakcia na: Peter55 #50915:
trasa odbočením z Bardejovskej cez Popradskú a následne Moldavskou cestou k Optime by znamenala úsporu cca 3 km na 1 pár spojov, čo je dosť. Obslúžená by nebola akurát zastávka Luník VIII a zastávka Stodolova by sa presunula na Popradskú niekde medzi križovatku s Bardejovskou a Petzvalovou a Kaufland. Obyvatelia Luníka VIII by síce z toho šťastní neboli, ale tak zase pár stoviek metrov prejsť pešo môžu ( ak musí byť Optima nevyhnutne obslúžená L 10 ), pričom od križovatky Bardejovská - Popradská - Petzvalova po juhozápadný cíp Luníka VIII to je cca 500 m.
Reakcia na: d3k0 #50917:
1.1.2010 🙂
Reakcia na: TA #50914:
Zachadzky su objednavka, tie mesto neplati... Urcite by ale vhodnejsim riesenim bola elektrickova doprava. Co sa 10, 11, 54 tyka, ak sa nic nezmeni na legislative, od 1.1.2009 pojdu:
- 10 medzi Lunikom VIII a Optimou bez zastavenia cez Popradsku a Moldavsku
- 11 medzi Lunikom VIII a Moldavskou, OC bez zastavenia cez Lunik VIII (zast. Moldavska, OC smer L9 na Popradskej)
- 54 - cez Lunik VIII (mozno uz od 23.12.)
Reakcia na: m2001 #50913:
Su tam iste moznosti - napr. posilnenie spiciek na 8/10 min predstavuje nizky narast vzkm - ale tu si treba polozit otazku, ci su vzkm tym najlepsim ukazovatelom, pretoze v prvom rade by malo ist o ekonomiku systemu a nielen o nejake cisla (vzmk), ktorych vyznam nie je vzdy uplne vsetkym jasny. Teda posilnenie spicky sa papierovo da urobit lacno, ale skutocnost je taka, ze kupovat/prevadzkovat vozidla len pre spicku je to najneekonomickejsie. Preto je v mnohych mestach zavedeny jednotny celodenny interval. Ak sa na to pozrieme z opacneho hladiska, tak redukovanie sedla zase usetri papierovo vela penazi, ale realne nie. Treba pocitat s dalsimi dojazdami/vyjazdami, platenim medzidielu vodicov. A nizsimi trzbami.

Menit intervaly teda ide pre rozne rezimy - posilnenie spicky na 8/10 je radovo stotisice km, vikendovy jednotny 15' interval na nosnych linkach milion km, zlepsovanie dopravnej obsluznosti pre male MC pomocou minibusov (tie redukuju investicne a prevadzkove naklady) zvysok.
Reakcia na: TA #50914:
Keď mi poskytneš helikopteru z Lunika VIII k Optime tak si ju kľudne zruš.
Reakcia na: d3k0 #50911:
" vratane krizovatky Moldavska - Trieda KVP "

-->>> to sa teda dotkne aj L 10 - snáď to už bude pádny argument pre ukončenie všetkých jej spojov na Luníku VIII, resp. zrušiť nezmyselne vymyslenú zachádzku k Optime.
Reakcia na: d3k0 #50912:
ok, beriem, systém jednotných intervalov neumožňuje jemnejšie prispôsobovanie sa vozkm, iba skokovo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.