Teda, Solaris Urbino 15: 3533, 3534, 3535
Solaris Urbino 12: 5502, 5503
Linky:SU 15: 12, 16, 18, 27, 30, 31, 32, 34, 37(myslím, že mali by sa nasadiť medzi tieto linky)
SU 12: 13 (videl som na nej 5501), 14, 15, 17, 20 (videl som na nej 5501), 22, 23, 25???, 29 (videl som na nej 5501), 33, 35, 36 (videl som na nej 5501) (myslím, že ...)
,,P.S: Prečo nechcete klbáky? (SU 18)" Na túto otázku neviem odpoveď. Spýtaj sa iných. ? ? ? ? ? ? ☺ ? ? ? ?
Myslim ,že to bolo od velkej reorganizácie liniek, pri zavedení L7,8,9.
Ináč ako RT boli značené aj spoje dnešnej R6, s tým ,že v okne mal vodič tabulku "do vozovne" a naboku žiadnu.
Ale to je ok, Filiálka existuje. Nie som si istý ale myslím ,že ta dnešná nie je tá istá. Povodná stanica Ba.Filiálka myslim bola inde. Taktiež bolo zmenené vedenie žel tratí v Bratislave, niektoré zrušené, trať zo starého mostu k filiálke už neexistuje, zostali len (zabudnuté) kolajnice na moste.
Mne ide o to, či 1000mm električková trať bola v cestnej časti mosta dvoj. alebo jednokolajná, alebo či sa pre elku využil v nejakom období železničný most. V tom mám práve nejasno, pretože na moste som videl tú "splietku" dvoch rozchodov.
T zrejme od slova Terasa. Potom sa preznacila na R7 (kedy neviem - na mape schema siete z roku 1983 uz figuruje ako R7). Pod tymto "nazvom" urcite fungovala este roku 1981.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pitto32
Su12 : 5102,5103 ????
Špz: asi poľská.
Linky : ?
P.S: Prečo nechcete klbáky? ( SU18 )