Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Niekde medzi bratislavskými fotkami som videl trať smerom na Starý most, a tak sa mi núka otázak, či chodili niekedy električky v BA cez Starý most??? O tom som nikdy nepočul, tak sa pýtam.
Reakcia na: Nodes #4963:
Mne sa na tom páči tá pravidelnosť. Jeden panel vypuklý smerom hore, druhý dole, tretí hore, štvrtý dole ...
Reakcia na: TA #4961:
Podobny tankodrom je realny aj u nas. A nielen na jednom useku. Vsade tam, kde sa panely BKV neulozia na pevny podklad, sa po case urobia vlny.
Reakcia na: Vladimír #4960:
To ano. Len ten prispevok som myslel zartovne, nie uplne vazne.
Reakcia na: Nodes #4957:
Žiadne nové koľajové vozidlo sa kupovať nebude. Rekonštrukcie prebiehajú spôsobom dosadzovania nízkopodlažných stredných článkov do KT8D5.
Problém je vyššie - je to otázka koncepcie dopravnej obsluhy MHD v Košiciach. Kým sa nič nezmení tam, električká nosná nebude. V tomto svetle je odstavenie 22 vozňov to najlogickejšie, čo mohla koľajová prevádzka DPMK spraviť. Nikto nie je taký bohatý, aby si mohol vydržiavať to, na čo nemá.
Reakcia na: TA #4958:
Áno, odstránili. ? ? Ale ja som tú fotku videl omnoho skôr (cca. 1-2 roky). ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Vladimír #4955:
Ono by som to mohol chapat aj ako vytvaranie miesta pre nove resp. vyrazne modernizovane vozidla. Ale to je utopia.
Reakcia na: Vladimír #4955:
ľutujem, že v Prešove pred 10? rokmi nedali električky...
Ale , teraz sa mi to zdá taký blud! ? ? ?
Reakcia na: NODES #4952:
Netárajte hlúposti ?
Možno, že všetky električky skončia ako 246, 331, ...
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
... a tako budú vyzerať http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=_vraky&no=2&id=27302aeef2f021f6f4f225 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: NODES #4952:
To si píš, že hej 🙂
( tak potom by som rozvýjal trolejbusovú trakciu ) 😉
SARKO: ZACIATOK KONCA ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY V KE.
Reakcia na: Diggi #4949:
Ano? Tak som potom objavil teplu vodu 🙂 😉
Reakcia na: Sarko #4948:
Namám slov....kua kua a ja som za mesiac neurobil ani jednu fotku...no v piatok s tým musím niečo urobiť.. ? ? ?

Z tej prvej šestice bola posledná odstavená 338 a to v auguste 2003...ako prvá bola tuším 358-ka po odpojení od 360 v januári 2003
Reakcia na: eMareq #4942:
Tých 9 tam je už niekoľko mesiacov..len ich inač preparkovali.
Tak a ešte oficiálne informácie, hodné novinky na úvodnej stránke:

V piatok, 16.7.2004 , sa rozhodlo o odstavení 22 vozidiel typu ČKD T3SUCS. Rozhodnutie nasledovalo po zvážení dlhodobej a momentálnej potreby vypravenosti vozidiel a rozhodnutí o predaji vozidiel tohto typu ešte v stave z prevádzky, nakoľko predaj vyradených a dlhodobo odstavených T3 na kilometre nebol úspešný. Spolu je ku uvedenému dátumu odstavených 21 vozidiel a odstaviť sa má ďalších 7 vozidiel.

6 vozidiel ( #338, 344+340, 360+358 a 366) je na km odstavených už dlhodobo (ak, tak ma doplňte, od kedy).

Zvyšných 22 vozidiel sa rozdelilo na 2 časti, prvá je odstavená od 16.7.2004 a jedná sa o týchto 14 vozidiel:
348+347
363 ("B")
357 ("B")
370+371
372+373
374+375
379 ("B")
381 ("B")
383 ("B")
385 ("B")

Zvyšných 8 vozidiel bude odstavených v ďalšej etape, zatiaľ je isté len, že budú odstavené vozidlá, ktoré nemajú zrkadlá Bahoza, ale kvôli platným celoplošným reklamám musia byť v prevádzke. Sú to #351+350 (Lucka), 369+368 (Podravka) a 377 (LIVE!).

V tejto súvislosti sa zriadili z "A" vozidiel nové súpravy:
362+356
380+382
378+384

Vodič z bývalej súpravy 382+383 však loboval za zmenu vozidiel súpravy 380+382, takže už o niekoľko dní vznikla súprava 382+380.
Reakcia na: Esíčko #4941:
Vďaka za ochotu! No keď to používa aj naša železnica, tak by som nevidel problém, aby to používal aj náš DPMK. ? Skúsim zistiť, prečo sa používa pevné upevnenie, ak v tom nie je z finančného hľadiska veľký rozdiel.
Reakcia na: Maťo #4944:
Ahá, tak už som v obraze, takéto upevnenie som už videl. Medzi podkladnicovým a nepodkladnicovým je potom aký rozdiel?

Škoda, že sa nepoužije to pružné upevnenie, lebo po 12 rokoch od rekonštrukcie rýchlodráhy a použitia otvoreného železničného zvršku je vidieť, že zvršok je vozidlami dynamicky namáhaný a dosť rozrušený (početné osové a smerové nerovnosti) a treba ho častejšie opravovať, podbíjať a vymieňať týmito nerovnosťami opotrebované koľajnice.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.