Niekde medzi bratislavskými fotkami som videl trať smerom na Starý most, a tak sa mi núka otázak, či chodili niekedy električky v BA cez Starý most??? O tom som nikdy nepočul, tak sa pýtam.
Žiadne nové koľajové vozidlo sa kupovať nebude. Rekonštrukcie prebiehajú spôsobom dosadzovania nízkopodlažných stredných článkov do KT8D5.
Problém je vyššie - je to otázka koncepcie dopravnej obsluhy MHD v Košiciach. Kým sa nič nezmení tam, električká nosná nebude. V tomto svetle je odstavenie 22 vozňov to najlogickejšie, čo mohla koľajová prevádzka DPMK spraviť. Nikto nie je taký bohatý, aby si mohol vydržiavať to, na čo nemá.
Tak a ešte oficiálne informácie, hodné novinky na úvodnej stránke:
V piatok, 16.7.2004 , sa rozhodlo o odstavení 22 vozidiel typu ČKD T3SUCS. Rozhodnutie nasledovalo po zvážení dlhodobej a momentálnej potreby vypravenosti vozidiel a rozhodnutí o predaji vozidiel tohto typu ešte v stave z prevádzky, nakoľko predaj vyradených a dlhodobo odstavených T3 na kilometre nebol úspešný. Spolu je ku uvedenému dátumu odstavených 21 vozidiel a odstaviť sa má ďalších 7 vozidiel.
6 vozidiel ( #338, 344+340, 360+358 a 366) je na km odstavených už dlhodobo (ak, tak ma doplňte, od kedy).
Zvyšných 22 vozidiel sa rozdelilo na 2 časti, prvá je odstavená od 16.7.2004 a jedná sa o týchto 14 vozidiel:
348+347
363 ("B")
357 ("B")
370+371
372+373
374+375
379 ("B")
381 ("B")
383 ("B")
385 ("B")
Zvyšných 8 vozidiel bude odstavených v ďalšej etape, zatiaľ je isté len, že budú odstavené vozidlá, ktoré nemajú zrkadlá Bahoza, ale kvôli platným celoplošným reklamám musia byť v prevádzke. Sú to #351+350 (Lucka), 369+368 (Podravka) a 377 (LIVE!).
V tejto súvislosti sa zriadili z "A" vozidiel nové súpravy:
362+356
380+382
378+384
Vodič z bývalej súpravy 382+383 však loboval za zmenu vozidiel súpravy 380+382, takže už o niekoľko dní vznikla súprava 382+380.
Vďaka za ochotu! No keď to používa aj naša železnica, tak by som nevidel problém, aby to používal aj náš DPMK. ? Skúsim zistiť, prečo sa používa pevné upevnenie, ak v tom nie je z finančného hľadiska veľký rozdiel.
Ahá, tak už som v obraze, takéto upevnenie som už videl. Medzi podkladnicovým a nepodkladnicovým je potom aký rozdiel?
Škoda, že sa nepoužije to pružné upevnenie, lebo po 12 rokoch od rekonštrukcie rýchlodráhy a použitia otvoreného železničného zvršku je vidieť, že zvršok je vozidlami dynamicky namáhaný a dosť rozrušený (početné osové a smerové nerovnosti) a treba ho častejšie opravovať, podbíjať a vymieňať týmito nerovnosťami opotrebované koľajnice.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pitto32
Ale , teraz sa mi to zdá taký blud! ? ? ?