Aktuality z Juznej triedy - prave som mierne sokovany vystupil z 5223 na 4A, ktora nielen ze isla podla CP a mala nahodene spravne BUSE, ale aj pekne hlasila zastavky Inak kolajnice su uz polozene po celom rekonstruovanom useku a pri Astorii na lavej kolaji (smer od nam.Osl.) stoji stroj na upravu rovnomerneho rozlozenia zvrsku (ci jak sa tomu nadava ;D). Podbijacka by sa teda mohla pridat v najblizsich dnoch...
to si kde prisiel na taku blbost, ze jednotka sa pri busoch nepouziva? Pouziva ju kazdy jeden vodic, az na par vynimie, pri niektorych ikarusoch. Ale ako dosledok toho bola vzdy rozbabrana spojka. Jedina karosa bola 6258cka, na ktorej bola tak rozbabrana kulisa, ze na najdene rychlosti trebalo stopovacieho psa. Inac vsetci vodici dratolezov predtym jazdili na smradobusoch.
Nemáte náhodou niekto program Bahn, verziu 3.70r1 ???
Ak áno, bol by som veľmi povďačný, ak by ste mi jej setupový súbor, prípadne celý program, poslali mailom na startrek.10@zoznam.sk. CHcel som si ho stiahnuť z www.jbss.de avšak verzia 3.8rl je už len shareware na 62 dní.
Zaujímavé zistenie - podľa BMHD bolo do Košíc v roku 1994 odpredaných až šesť Ikarusov, z toho 2 ks 280.08 a 4 ks 280.12. Priznám sa, že presne neviem, aký typ je 280.12 - či je to vlastne štvor- alebo dvojdverák. Jedno je ale isté - DPMK v roku 1994 žiadnych 6 ojazdených Ikarus nezaradil. Mohlo ísť teda o vozy na náhradné diely. Netreba však ešte zabudnúť, že poznámka "prodán do Košic" nemusí nutne znamenať DPMK. Mohla ich kúpiť SADka alebo ASKO alebo neviem kto ešte.
zopár trolejbusov už behalo aj dneska ale nie na linke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor