Reakcia na: Kari #48167:
Čiže tým návrhom, na ktorý som sa pýtal, je plné zachovanie L3 v štandardnom intervale a zrušenie L4? Čiže úsek VSS, križovatka - Barca bez obsluhy?Inak ešte k tej budúcej obsadenosti L4. Nie je to veľa, ale počítalo sa s tým, že 4-ka by viazala nejakých cestujúcich, ktorí by z nej v Barci prestupovali na L24 do Valalikov. V trase na stanicu tiež mala potenciál aspoň trošičku odobrať cestujúcich 12-tke, keďže by ponúkla spojenie tam, kam ho dnes Barca (okrem riedkej L24) nemá, kým doteraz sa L4 a 12 skoro celú cestu motali po tej istej trase. Ale samozrejme každému je jasné, že L4 by bola v celej sieti liniek najmenej využívanou E-linkou.
Vladimír
Re #48147 Kari: Ako to teda spraviť inak?
Re #48155 Nodes: Áno, je to tak ako píšeš. Ale všimni si prosím, že TAKÉ ISTÉ intervaly na NO majú aj porovnateľné THC (zabezpečuje L10), pričom doslova donedávna mali v SN a dokonca aj v PD po 18. hodine iba polhodinový (!) interval. Aký je argument pre to, že z THC je potreba jazdiť na NO v SN každých 20 min. a z Jazera každých 10 minút? Nemal by byť rovnaký meter pre všetkých? Podotýkam, že hovoríme o dvoch MČ, ktoré sa môžu počtom obyvateľov porovnávať. Ja viem, že mi odpovieš, že nerovnosť treba odstrániť posilnením linky na THC a nie redukciou Jazera, no v predstihu odpovedám, že magistrát nepožiadal DPMK o láskyplné rozšírenie výkonov, ale o škrty v km. Žiaľ. A tak sa jednoducho hľadalo...