Reakcia na: Sarko #48146:
S tou L4 je to trochu inak. Originál návrh LV počítal s L4 v trase na stanicu (lebo náhrada vzťahu Južná tr. - ŽST za redukovanú L3 + lebo zjavná predimenzovanosť ponuky na Komenského ul.). Dodatočne "vyššie kruhy" (mimo autorov LV) jednostranne rozhodli, že L4 pôjde k amfiteátru (takže Južná tr. - ŽST okrem rána po novom nič + fascinujúci súbeh 4/7 VSS, križovatka - Radnica St. mesta + praktická nepreložiteľnosť 2/4 v úseku NO - Radnica St. mesta). Tu na webe zverejnený návrh LV je pôvodný predložený a nezachytáva dodatočné "vylepšenia".Re #48147 Kari: Ako to teda spraviť inak?
Re #48155 Nodes: Áno, je to tak ako píšeš. Ale všimni si prosím, že TAKÉ ISTÉ intervaly na NO majú aj porovnateľné THC (zabezpečuje L10), pričom doslova donedávna mali v SN a dokonca aj v PD po 18. hodine iba polhodinový (!) interval. Aký je argument pre to, že z THC je potreba jazdiť na NO v SN každých 20 min. a z Jazera každých 10 minút? Nemal by byť rovnaký meter pre všetkých? Podotýkam, že hovoríme o dvoch MČ, ktoré sa môžu počtom obyvateľov porovnávať. Ja viem, že mi odpovieš, že nerovnosť treba odstrániť posilnením linky na THC a nie redukciou Jazera, no v predstihu odpovedám, že magistrát nepožiadal DPMK o láskyplné rozšírenie výkonov, ale o škrty v km. Žiaľ. A tak sa jednoducho hľadalo...
Sarko
Re #48155 Nodes: Ano, je to neprijemne pre Jazercanov, zvlast, ked obyvatelov tejto MC je vyse 25 tisic. Na 4. najludnatejsiu cast mesta je to dost slabe. Ked sa vsak nezacnu zvysovat vykony MHD alebo neostanu aspon na urovni za rok 2008, tak to uz bude z roka na rok len horsie a horsie.