Jaj, sorry, zle som pochopil. ? To ešte z rozospatosti. Ale aj tak by sa ušetrilo menej, pretože zrušíš L7, no miesto nej vznikne podobne dlhá 1. A pri L4 by sa trasa ešte mierne predĺžila.
Slabé využitie bolo v čase sedla, nie cez víkend. A ja si kladiem druhú rečnícku otázku: "Sú na návrat L3 a L4 (do pôvodných trás) voľné km?"
Časy keď z JZR chodili linky 1, 3, 5, 7, 9 a na tej trati bol priemerný intervalo 144 sekúnd, sú dávno preč. Najprv sa zlikvidovala L1, potom L5 no a teraz aj L3. ?
K zverejneným informáciám #46568):
ED: Ak L3 mala slabé využitie, kladiem si rečnícku otázku, koho bude cez víkendy voziť L4 medzi Barcou a ŽST.
AD:
Prekvapuje ma zachovanie L22 a 25 v súčasnej podobe, tie by som zrušil a nahradil takto:
L14 - doplnil by som ešte vetvu 14Dž (Loky - Džungľa),
L13 - Baňa Bankov - Amf. - TU - ŠTU - Mier - THC-obec,
L32 - Myslava, Maša - Spol. pavilón - Poľov
Ešte viacej som ušetril. ?
Taktiež sa prikláňam k názoru, že číslo 34 by malo ostať linke z THC cez Mier na KVP (väčšia časť trasy súčasnej L34) a to čudo z Kláštora do Optimy nech sa volá, ako chce.
treba ich čo najskor vydymiť z úľov .Jeden rozpredáva trolejbusy,druhý kvôli vedúcej funkcii nevie čo so sebou,ďalši tlačí plničku CNG hádam až do kuchyne
Ilúzie si samozrejme nerobím, ale tunajší majú už toľko za nechtami, že sa to nedá prehliadnuť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yogi616