Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AutobusovyManik #46327:
si to vsetci nejako velmi jednoducho predstavujete... ze no problem... je vidiet, ze do toho vidite... hlavne, ked sa vsade skrta aby sa usetrili kilometre (dajme tomu nasadenie solo vozov na L3) a vy tu idete uvazovat nad novymi linkami ako by mohli chodit, a ako by urcite mali chodit, lebo tak by to bolo spravne... povedzme si uprimne, budme radi, ze vobec chodi, to co chodi teraz.. a ze to UZ chodi ako tak pravidelne a nie su tak casto vynechavane spoje... ANO - mohlo by to byt lepsie, ale nie, ked bude robit mesto toto, co robi momentalne... a DPMK bohuzial na vyber nema.. len tolko k tomu..
Reakcia na: Mr.Henky #46325:
V prípade R-iek by som neodporúčal nejaký väčší počet spojov končiť pri Optime. Predsa len "R" tradične u cestujúcich evokuje železiarne, tak ich nepleťme. Tiež nemám rád veľa zbytočných liniek, ale myslím, že prípadná pravidelná linka končiaca pri Optime by mala mať "mestské" číslo.

--

A k ostatným fantáziam (celodenná L5 a jej všakovaké vetvy) len chcem pripomenúť, že od 1.7. majú platiť zmeny CP, keďže magistrát si objednal Z-N-Í-Ž-E-N-I-E výkonov MHD. Takže ctení páni, redukovať sa ide a nie tam nejaké nové posilňovačky 🙂
No už toľko nefilozofujte okolo tých 5,5A,...

Vyčkajte na 1.7.,vtedy bude prekvapko... ?
Ja by som zrušil L10 do OC OPTIMA a zaviedol iba nejaké vetvy linky 5 v 20 minútových intervaloch.

5A - Staničné Námestie - OC OPTIMA
5B - Havlíčková - OC OPTIMA
5C - Važecká - OC OPTIMA

No problém ...
Reakcia na: Mr.Henky #46325:

Ad R1: súhlas.
Ad cesta Optima - Cassovia: Nejaký chruňo odmieta predať dajakú barabizňu, čo stojí v ceste. Niet toho, kto by ju vyvlastnil a zbúral. ?
Tak ma napadlo. Načo nám je vlastne L5? Veď máme R1. Prečo to neurobiť tak ako s R4, aby niektoré spoje končili pri OC Optima?

Druhá vec: moje riešenie L19 by sa nehodilo?

A tretia vec: čo takto dokončiť cestu medzi Halou Cassosport a OC Optime a nepotiahnuť spoje tamať až k OC Optima?
Reakcia na: pedro77 #46322:
Ja by som bol za to aby tam chodil každy spoj L10. No ale uvidime čo vymysli novy riaditeľ.
Reakcia na: Peter55 #46321:
no vsak to by chcelo vacsie zmeny, napr. posilnit L16, zrusit L12 na podhradovej(hehe) , subeh subeh, na narodnej triede subeh nikomu nevadi, zrusit L50, zaviest spat L73, ale to uz je vlastne zmena celeho LV , a bez takejto zmeny sa myslim zavedenie nejakej novej linky k optime nezaobide, zatial podla mna ostava realna len ta L10.
Reakcia na: pedro77 #46319:
L15 je teraz nosna linka na železnikoch, večer tam chodi iba ona.
Reakcia na: pedro77 #46319:
Súbeh s trolejbusmi a potom dopyt po Popradskej uspokojuje L17.
este ma napadla jedna sranda, pretrasovat L15 do viacmenej povodneho stavu, s tym ze by z popradskej nesla na lunik 8 ale rovno k optime
Reakcia na: redburger #46316:
spominal si tu jazero a prestup z L9, hm, aky ma interval cez vikend? 20minut? a aky interval by mala vetva smerujuca na amfik? too neni moc pohodlne na prestup
Reakcia na: Nodes #46315:
tak tie vetvy by posilňovali do istej miery linku 9 a 6, tak možno nejaké vzkm by sa našli tam. Samozrejme, mala by byť aj vôľa škrtať zbytočné súbehy poloprázdych busov, ktorých zrušenie by prekážalo tak 100 ľuďom, kdežto prínos v rozvetvenej L 5 by pocítili tisíce.
Reakcia na: pedro77 #46312:
.bola by dobrá ako vhodný prestup z JZR ( event.z krásnej pri tvrdom prest. LV), a hlavne zmysel vidím v prestupných bodoch pri magistráte ( kde by pobrala ľudí z A a T liniek ) a ďalší bod je pri Novej nemocnici, resp. priamo Amfík, kde by brala opäť ľudí z tamojších A liniek+študentov z TU. Tým sa takpovediac stráca zmysel ťahať tú linku stále do mesta. smer Amfík by zmysel určite mal, ale za predpokladu toho vetvenia , smer Stanica je tiež potrebný. A potom tie vetvy prispôsobiť špičkovým a mimošpičkovým výkyvom, ktoré tam vzhľadom na intráky a OC budú asi veľké , vhodne nasadenými vozmi ( za predpokladu, že by bolo pár T6C5, ako navrhuje Nodes ) a intervalmi. Ak by bola na SNP spojazdnená 100 percentná preferencia, tak si myslím, že Optima a celá tamojšia časť by bola dobre a rýchlo dostupná.
Reakcia na: jt #46314:
Tie dve vetvy celodenne, dlha tram, kratka tram.... Kto by to vsetko platil? Vedenie Optimy sa tak po vrecku nebuchne a podnik na to nema, lebo mesto neda. Budeme radi, ked bude aspon nejake riesenie, ktore bude akceptovatelne zakaznikmi.
Reakcia na: Nodes #46311:
Ak by sa linka mala vetviť, tak na stanicu by celodenne stačil krátky voz koordinovaný s R1 a k TUKE v sedle krátky a v špičke dlhý voz koordinovaný najlepšie s R4, ktorá by mohla jazdiť namiesto R7 (alebo aspoň popoludní).

Ráno by som spoje R1 a R7 ponechal tak, ako sú teraz, od ôsmej, kedy sa vzájomne prekladajú by som ich doplnil na 20´ interval a R7 nahradil R4 a vetvou L5. Každý tretí spoj by bol R1, resp. R4, zvyšné dva napr. 5A, 5B.

Ešte lepšie by bolo, ak by zo stanice a od ŠTU jazdili iba vetvy L5. R1 by začínala až pri Optime a bola by pokračovaním každej tretej L5 aby sa zachoval súčasný polhodinový interval. V CP by boli zastávky až po VA USS s poznámkou, že linka ďalej pokračuje ako R1. Keďže vo vozidlách máme elektronický informačný systém, nemal by to byť problém (dovoľujem si zdôrazniť podmieňovací spôsob). Napr. v Prahe je bežné, že počas jazdy tetuška v reproduktoroch oznámi napríklad výluku, povie kedy a kde treba prestúpiť, alebo vymenuje zastávky na výlukovej trase. To isté pri pásmovej prevádzke v metre, kým ešte bola zavedená (dovoľujeme si Vás upozorniť, že tento spoj má konečnú v stanici XY).
najjednoduchsie je potiahnut vsetky L10 k optime, da sa to urobit hned, netreba nic vymyslat,spekulovat,stavat, niekomu ale asi vadi zbytocne dlha trasa od lunika 8 k optime, ale stale si myslim ze by to bolo lacnejsie ako prevadzkovat nejaku novu linku
Reakcia na: redburger #46304:
linka z optimy na snp a amfiteater, by bola dobra tak akurat pre terasu, linka z optimy musi zajst hlbsie do centra, pouzit dve vetvy nie je riesenie, pretoze ani jedna nebude mat schopny interval.
Reakcia na: jt #46310:
Nazdavam sa, ze na celodennu L5 by T6C5 bola idealna. Ale na L5 v podobe, ktoru navrhol "5" by sa viac hodila KT8 z kapacitnych dovodov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.